Jp, to je bila tudi moja poanta.
SUV/CUV segment je noro prodajan, kot sem že zgoraj napisal in Outlander PHEV nima konkurence na tem segmentu. Če bi jo imel, bi bila slika drugačna in tudi Mitsubishi bi se malo bolj potrudil, ne pa da spijo na lovorikah dobre prodaje in to me žalosti.
Tudi sam gledam v ta segment za zamenjavo Ampere, kjer sta me Sportage in Tucson navdušila in Outlander PHEV pustil mlačnega. Po vaših (AM) testih pa imata, če se ne motim, RAV4 HV in Sportage 2.0 AWD minimalno razliko v porabi - mislim, da 0.2l/100km.
Če bi obstajala PHEV verzija Sportage-a ali Tucsona, bi se zdajle že vozil z enim od teh dveh vozil.
Da še pojasnim ostalim, ki tole berejo - z nekaterimi sem govoril že osebno. Počasi gledam za morebitno zamenjavo za Ampero - ne zaradi mene, ker meni osebno in moji ožji družini je to super avto in ga ne bi zamenjal za nič na svetu, še vedno je kot nova in redno vzdržavana in ostalo, kar že itak veste
, ampak moji in ženini starši prihajajo v leta, kjer se v Ampero ne morejo več normalno vsesti ali vstati - avto je pač nizek. In teh voženj imam vedno več, ker z leti starši samo vozijo vedno manj, otroci pa moramo zanje skrbeti vedno več - normalno pač.
Poleg tega pa vsi štirje starši živijo vsak na svojem koncu Slovenije (ampak niso ločeni) in imamo ob vikendih (in sobotah in nedeljah - en dan z mojimi, drug dan z ženinimi) selitve narodov, s polnimi prtljažniki vred. Poleg tega pa je tudi vedno več voženj med delovniki, ko jih je potrebno voziti k zdravnikom in karkoli pač nanese (recimo, da popazijo na bolano hčerko). Kdor ima starše v letih, stvar že dobro pozna.
Tako, da sem v resnih precepih. Na Kii sem že parkrat obiskal andrejb-ja (z Alterja), ki mi je že ponudil ugodno ponudbo za novega Sportage-a (čakam še na en majhen, a pomemben detalj), a hkrati bi s tem izdal elektro mobilnost - vsaj do trenutka, ko bi na trg prišla PHEV verzija Sportage-a ali kakšna dobra SUV/CUV alternativa, ko bi šel nazaj na PHEV pogon, kar mislim, da se do 2020 bo zgodilo. Kia je že najavila 23 modelov PHEV, EV in HV verzij svojih modelov, Hyundai pa tudi.
Alternativa je Bolt EV, vendar, kot berem, ima še manjši prtljažnik, kot SoulEV, katerega prtljažnik me je razočaral. Ne toliko zaradi volumna, ampak zaradi talne površine. Isto je Bolt EV-jem. Majhna površina, a velika višina. Vendar, dosti robe, ki jo prevažamo med vikendi, ne more biti naložena ena na drugo, tako da potrebujem površino, pri čemer je Ampera super. Ima zadostno površino in ne toliko višine, vendar še vedno zadosti visoko višino, da pokonci postaviš letalske kovčke. Kdor je spremljal temo o Amperi, je videl moje fotke spakirane prtljage za na Pag.
Tako da ja... 7 let garancije, 7 let brezplačnega rednega vzdrževanja, 7 let nadgradenj navigacije, 7 let brezplačnih menjav zimsko/letnih pnevmatik pri Sportage-u
Sem v dilemi.
Mimogrede, Outlander PHEV ima samo 5 let oz. 100.000km garancije na baterijo, za razliko od Ampere, ki jo ima 8 let oz. 160.000km. Prevoženih imam 105.000km, kar pomeni še 55.000km oz dobrih 4 let garancije na celoten električno/baterijski sklop.