Mercedes in nesreča

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
SJTV: napiši kako vrstico o sodobnih slo ograjah na svojih straneh.
V zandjem času je bilo kar nekaj avtomobilostvo mrtvih kjer so bile vpletene ograje. Da o motoristih ne govorim, pa čeprav pravilnik jasno piše da so ograje namenjene varovanju VSEH udeležencev v prometu.
Očitno so namenjene bolj živalim da ne prečkajo ceste.....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
policija v primeru pokojnega verjetno ni naredila nič zato, ker je ati prometni policaj
smirk-1.gif

Če je tako, si lahko oče pripiše velik del krivde za izgubo. Ampak dvomim, da je bilo tako ali da bi bilo kaj drugače, če bi bil oče pek ali mesar.
Zanimiv citat zelo dobrega prijatelja pokojnega (iz BMW foruma):
Citat:
sam sem sicer dosti bolj začel spoštovati predpise ravno po zaslugi Žanovega očeta
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Lahko bi se organizirala kakšna poslovilna vožnja, da bi ga bmw-jaši pospremili v večnost, več ljudi s foruma ane. Jst ga nism poznal osebno ali karkoli, bi se pa udeležil takšnega sprevoda.

Pa glejte, da boste šli dovolj hitro!

In kaj je pri tem tako slabega? Mislim, da je lepo da se od nekoga, ki mu je to veliko pomenilo, poslovijo na takšen način.

Podobno delajo motoristi in je super način za poslavljanje.

Pa to ni nič novega, to delajo lovci, gasilci... Vsak na svoj način.

No, zadnjič smo pokopali mamino sestrično, ki se je ubila na motorju in mi tisti motoristi, ki so prišli na pogreb niso bili preveč všeč. Saj, morda sem samo jaz čuden.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik MG3 pravi:

Take nesreče naj nam bodo v opomin, da nismo tako neranljivi kot se nam zdi.

To večina nas že ve. Nekateri pa nikoli ne bodo. Dokler se ne zgodi njim.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
No to preprosto ni res!
Jaz sem imel ''srečo'' da sem kot mlad imel možnost uporabe enega krasnega poligona (ASC),kateri so iz mb bodo vedeli o čem govorim. Tam sem bil praktično doma in naučil sem se ogromno. Tudi tega kako hitro se ti lahko kaj zgodi. Je krasno če lahko nekje bolj varno sprobaš meje nekega vozila in sebe itd.
Jaz mislim,da bi kak tak poligon,naši mladini naredil veliko dobrega. Tam se zdivjaš in sprostiš adrenalin in pol tega ne rabiš izvajat na cesti.
Me pa moti to,da imate nekateri take blesave komentarje............
stupid-1.gif

Verjetno ste vsi v mladosti bili angelčki a ne?
13.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ne, daleč od tega. ampak je krepka razlika med malo pritisnit na gas vs dirkat z kameradom po ac konstantno pri visoki hitrosti. Sem tudi sam bil nor v začetniških letih, ampak kaj takega mi na kraj pameti ni padlo
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Odvisno od posameznika, poleg tega pa itak večini cestnih "divjakov" dirkališča ne dišijo preveč.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
jaz bi takoj šel na poligon, če bi bil kje blizu kaki za primerno ceno. pa seveda, če bi imel primeren avto.
tongue-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...
priden.gif
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Mi smo pa prejšnji teden pokopali zelo dobrega prijatelja in je bilo to z motorji odlično. Res pa smo vsi tam vedeli koliko je to pokojniku pomenilo.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
jaz bi takoj šel na poligon, če bi bil kje blizu kaki za primerno ceno. pa seveda, če bi imel primeren avto.
tongue-1.gif

Poligonov je pri nas že kar nekaj, dirkališča so tudi v bližini (pač niso pred bajto.. se je treba mal zapelat ampak v tujini se tako daleč vozijo vsak dan v službo), cena je relativna, avto tudi...

Jaz npr. bi tudi šel takoj na izlet v vesolje, če bi imel denar, svojo raketo, skafander....

Če pač z dnarjem ne gre, ne gre... Si bo treba najt nov hobi. Npr. igranje orglc ipd.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
adrenalin naj se sprošča drugje ne na cestah !!!!!!!

bungy, padalo, gorski adrenalin itd itd.....
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Če nekdo z bmw-jem mal podrifta po rondoju in ga babica vidi lahko doživi adrenalinski šok, zanj ni pa to nč tazga kar nebi počel vsak dan.

Za bmw-jaša je pa adrenalinsko ko pred njega iz grma skoči otrok in on zadnji hip uspešno reši situacijo.
Sam si s svojo vožnjo, ki jo drugi imenujejo "drzna" ali "adrenalinska" pač tega že dolgo ne more več pričarati.

V neki reklami je pisalo: One mans warmup is another mans training.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...
priden.gif

Kdo je govoril o vožnji takoj po "treningu"?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...
priden.gif

Kdo je govoril o vožnji takoj po "treningu"?
Zame stavek : ...se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne... pomeni ''PO'' aktivnosti, treningu, dirki, vožnji na dirkališči, bla, bla,... ampak definitivno ''PO''. Ne pred, med, nad, pod,...
Sicer pa, koliko pa je zate ''takoj po treningu''... 1s... 1 minuta... 1 ura... 1 dan... 1 teden...1 mesec...? Ne sodi vse po sebi... Jaz kot dirkač lahko iz prve roke povem, ti pa vlečeš zaključek iz kje...?
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!

Fantič, vožnjo je potrebno prilagoditi!

Sicer pa ne moreš ti soditi o ograjah na avtocestah. Lahko samo pišeš o svojih prepričanjih, ki pa niso niti približek resnici.

Dejstvo je, da je okoli 90% pisanja o prometnih nesrečah iz strani novinarjev kiks. Skoraj v vsakem članku se pojavijo napake, ki izkrivljajo resnico.
Policija je po zakonu dolžna poklicati novinarje na prometno nezgodo. Oni pridejo, poslikajo, mnenje pa si ustvarijo sami. Včasih še kakšnega opazovalca tam okoli kaj vprašajo, ki sploh zraven ni bil. Policija se pa takrat itak nima časa ukvarjati še z mrhovinarji, imajo svojega dela dosti.