To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
Zanimiv citat zelo dobrega prijatelja pokojnega (iz BMW foruma):Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
policija v primeru pokojnega verjetno ni naredila nič zato, ker je ati prometni policaj
Če je tako, si lahko oče pripiše velik del krivde za izgubo. Ampak dvomim, da je bilo tako ali da bi bilo kaj drugače, če bi bil oče pek ali mesar.
Citat:
sam sem sicer dosti bolj začel spoštovati predpise ravno po zaslugi Žanovega očeta
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Lahko bi se organizirala kakšna poslovilna vožnja, da bi ga bmw-jaši pospremili v večnost, več ljudi s foruma ane. Jst ga nism poznal osebno ali karkoli, bi se pa udeležil takšnega sprevoda.
Pa glejte, da boste šli dovolj hitro!
In kaj je pri tem tako slabega? Mislim, da je lepo da se od nekoga, ki mu je to veliko pomenilo, poslovijo na takšen način.
Podobno delajo motoristi in je super način za poslavljanje.
Pa to ni nič novega, to delajo lovci, gasilci... Vsak na svoj način.
Citat:
Uporabnik MG3 pravi:
Take nesreče naj nam bodo v opomin, da nismo tako neranljivi kot se nam zdi.
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
No to preprosto ni res!Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
jaz bi takoj šel na poligon, če bi bil kje blizu kaki za primerno ceno. pa seveda, če bi imel primeren avto.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Zame stavek : ...se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne... pomeni ''PO'' aktivnosti, treningu, dirki, vožnji na dirkališči, bla, bla,... ampak definitivno ''PO''. Ne pred, med, nad, pod,...Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?
Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Kdo je govoril o vožnji takoj po "treningu"?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?