Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!
Fantič, vožnjo je potrebno prilagoditi!
Sicer pa ne moreš ti soditi o ograjah na avtocestah. Lahko samo pišeš o svojih prepričanjih, ki pa niso niti približek resnici.
Dejstvo je, da je okoli 90% pisanja o prometnih nesrečah iz strani novinarjev kiks. Skoraj v vsakem članku se pojavijo napake, ki izkrivljajo resnico.
Policija je po zakonu dolžna poklicati novinarje na prometno nezgodo. Oni pridejo, poslikajo, mnenje pa si ustvarijo sami. Včasih še kakšnega opazovalca tam okoli kaj vprašajo, ki sploh zraven ni bil. Policija se pa takrat itak nima časa ukvarjati še z mrhovinarji, imajo svojega dela dosti.