Mercedes in nesreča

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Fantič, vožnjo je potrebno prilagoditi!
Že res, samo vse gre naprej in posledično se danes ne vozimo več po makedamu. Standardi se dvigajo, avti so zaradi več varnostne opreme (in boljše opremljenosti nasplošno...) veliko težji in posledično verjetno ograja, zamišljena in dizajnirana v časih ''fička'' ne zadošča več.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?

Citat:
Top speeds are in practice limited by the longest straight at the track and by the need to balance the car's aerodynamic configuration between high straight line speed (low aerodynamic drag) and high cornering speed (high downforce) to achieve the fastest lap time.[10] During the 2006 season, the top speeds of Formula 1 cars were a little over 300 km/h (186 mph) at high-downforce tracks such as Albert Park, Australia and Sepang, Malaysia. These speeds were down by some 10 km/h (6 mph) from the 2005 speeds, and 15 km/h (9 mph) from the 2004 speeds, due to the recent performance restrictions (see below). On low-downforce circuits greater top speeds were registered: at Gilles-Villeneuve (Canada) 325 km/h (203 mph), at Indianapolis (USA) 335 km/h (210 mph), and at Monza (Italy) 360 km/h (225 mph). In the Italian Grand Prix 2004, Antônio Pizzonia of BMW WilliamsF1 team recorded a top speed of 369.9 kilometers per hour (229 mph).[11]

Away from the track, the BAR Honda team used a modified BAR 007 car, which they claim complied with FIA Formula One regulations, to set an unofficial speed record of 413 km/h (257 mph) on a one way straight line run on 6 November 2005 during a shakedown ahead of their Bonneville 400 record attempt. The car was optimised for top speed with only enough downforce to prevent it from leaving the ground. The car, badged as a Honda following their takeover of BAR at the end of 2005, set an FIA ratified record of 400 km/h (249 mph) on a one way run on 21 July 2006 at Bonneville Salt Flats.[12]

Deček, glede na to današnji avtomobili nimajo nekih hudih zakrilc za downforce, sploh pa ne nastavljivih te prosim, da poveš kje prodajajo avto z 200 konji, ki gre 350 na uro.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Jaz sem pisal o realnih hitrostih na nekaterih bolj zaprtih dirkališčih, ti pa pišeš o rekordih.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Dejstvo je, da danes do avtomobila, ki gre krepko čez 200 km/h, ni finančno noben problem nabaviti. Primer je npr. Volvo S40 ali V40 T4, ki ga dobiš po avto.net-u sodeč že za 1700€.

Kar pogrešam v tisti temi na BMW forumu, je malo (samo)kritike. Prva stvar, na katero so fantje pomislili, ko še ni bilo uradnih podatkov, da ju je na cesti nekdo presenetil, ker je blizu en uvoz. Skratka, pobi so tako superiorni, da je njihova lastna krivda zadnja na seznamu.
bonk.gif
Ob takem načinu razmišljanja se bo kaj kmalu našel spet kakšen junak, ki bo vzel cesto za svoj poligon.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
To je pa res.

Sedaj delajo iz obeh mučenika in nihče ni nič kriv. Vse je lepo.
Pišejo pa na tak način, kot da je greh če z BMW-jem ne voziš hitro.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Danes boš šel na dirkališče. V ponedeljek dopoldne ga boš pa malo bolj pohodil na AC pri Črnem kalu. Recimo. Ne obešaj se na malenkosti.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Don_kugla pravi:
Je krasno če lahko nekje bolj varno sprobaš meje nekega vozila in sebe itd.
Jaz mislim,da bi kak tak poligon,naši mladini naredil veliko dobrega. Tam se zdivjaš in sprostiš adrenalin in pol tega ne rabiš izvajat na cesti.

Je krasno, če lahko to sprobaš, ampak potem ko si na cesti pa nimaš kaj več sprobavat mej vozila in sebe. Dvomim, da bodo ti ljudje na dirkališču noreli, potem pa na cesti še bolj previdni. Marsikomu bo to dalo samo še preveč samozaupanja in občutka, da se lahko iz vsake sitacije reši. Sicer pa za tako sprobavanje je že na voljo poligon, in ni potrebno dirkališče. Samo verjetno za marsikoga to ni zanimivo, ker se vaje ne izvaja pri za njih dovolj veliki hitrosti.

Zakaj se je pa v tujini izkazalo, da med (vsemi) vozniki, ki opravijo trening varne vožnje, ni nič manjši delež nesreč, kot pri tistih, ki ga opravijo?
Ali pa zakaj se je izkazalo, da so ljudje, ki bolje obvladajo tehniko vožnje, bolj pogosto povzročitelji nesreč?


To, da ni dirkališča, je samo še en izgovor, da lahko nekateri bolni in neodgovorni ljudje na cesti sproščajo svoje komplekse in za to krivijo državo.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kako je zdej s tem, ali potrebujemo dirkališče ali ne?
A je res, da tisti, ki svoj adrenalin sproščajo na dirkališču potem ne dirkajo še na cestah?

Ne, tisti ki bodo hodili na dirkališče "sproščat adrenalin", se bodo potem na navadnih cestah počutili še bolj sposobne in neranljive.
Vsakič, ko se vračam iz treninga ali tekmovanja, sem ''ožet kot cunja''. In ni lepšega, kot lepo počasi, s tempomatom proti domu... prva stvar, na katero mislim je hladno pivo, nato polna kad vode, kavč pred TV,... zadnja pa kakšno divjanje po cesti... Samo kaj vem, mogoče sem jaz neumen, ker tako čutim, ChaoRen pa vse vidi in vse ve...
priden.gif

Kako je pa naslednji dan, ko nisi več ožet ko cunja?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!

Fantič, vožnjo je potrebno prilagoditi!

Sicer pa ne moreš ti soditi o ograjah na avtocestah. Lahko samo pišeš o svojih prepričanjih, ki pa niso niti približek resnici.

Dejstvo je, da je okoli 90% pisanja o prometnih nesrečah iz strani novinarjev kiks. Skoraj v vsakem članku se pojavijo napake, ki izkrivljajo resnico.
Policija je po zakonu dolžna poklicati novinarje na prometno nezgodo. Oni pridejo, poslikajo, mnenje pa si ustvarijo sami. Včasih še kakšnega opazovalca tam okoli kaj vprašajo, ki sploh zraven ni bil. Policija se pa takrat itak nima časa ukvarjati še z mrhovinarji, imajo svojega dela dosti.

hysterical-1.gif

Očitno nimaš pojma, bodi raje tiho. Ker polovica slovenskih AC ograj ne prenes niti udarca avta s 130 na uro (ja, to je vožnja po omejitvi) niti kamiona z 90 ...
In ne, policistom novinarjev ni treba novinarje klicat na mesto nesreče. Ta je pa res bedasta.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Nimam osebnih izkušenj, me pa zanima... npr. v Avstriji pa te ograje prenesejo take trke?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik CanonMP121 pravi:
seveda...

Tole ni avstrija ...
Poleg tega je vprašanje brez smisla ... A če sosed skoči skozi okno, moram tudi jaz?
In ja, betonske prenesejo takega porša (in ob tem vozniku ne odrežejo glave) in kamion ...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Center za obveščanje mora obvestit "lokalnega" novinarja (za vsak teren je en novinar določen), ta se pa potem odloči ali bo šel tja ali pa ne. Ni pa to samo za prometne ampak za vse (požari, nesreče, pretepi...). Zato pa v slovenskih novicah lahko prebereš da si je nekdo zvil gleženj (če nimajo pametnejšega za pisat).

LP
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Danes boš šel na dirkališče. V ponedeljek dopoldne ga boš pa malo bolj pohodil na AC pri Črnem kalu. Recimo. Ne obešaj se na malenkosti.
Na dirko grem jutri dopoldan, vračam se iz nedelje na ponedeljek. Na malenkosti se obešaš ti. Vsakič, ko sem imel kaj za zdivjati, sem se posledično po cestah peljal umirjeno, ker mi je odgovarjal počasen utrip, sem se smejal nestrpnim voznikom in užival v glazbi. Ko tega ni bilo, sem podzavestno ''malo pritisnil pri Šrnem kalu''.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Kako je pa naslednji dan, ko nisi več ožet ko cunja?
Po domače povedano se mi gladko jebe za vse voznike, ki vozijo prepočasi ali prehitro, ki izsiljujejo ali zavirajo promet... Se brez problema peljem po omejitvah, tempomat je zakon. Kar se mi nabere pa lahko takoj na naslednjem treningu spustim iz sebe... Tudi problemov nimam z raznim blendanjem na avtocesti, kar se pogosto bere tu na alter-ju. Če mi kdo blenda, pa prehitevam v koloni, se mu umaknem, se postavim nazaj na prehitevalni za nestrpkota in za boljše razpoloženje poblendam še jaz. Si kar predstavljam, kako kuha modela, jaz pa dam muziko malo bolj na glas...
cool-1.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik CanonMP121 pravi:
glavno, da se strinjava ni važno al je Avstrija al ne vprašanje je glupo
Če ti je glupo da sem hotu vedt če majo to že kje rešeno in na kak način..
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Veš kaj, vsaka stvar je narejena za določeno vrednost sile.
Tako je tudi z odbojno ograjo. Ona ne more prenesti neomejene sile udarca, pa tudi smer ni vedno pravokotna glede na vertikalo. Če pride velika sila udarca od spodaj navzgor, ali iz vrha navzdol, je ograja veliko bolj ranljiva. Namen odbojne ograje je amortizirati energijo iz smeri vozišča, če pa avto privzdigne na ograjo, so stvari povsem drugačne.
Če pogledaš dirkalno stezo za F1, kjer je največja hitrost vozil okoli 300 km/h, so tam narejene izletne cone iz trave, nato iz peska in še nazadnje ograja. Ko vozilo odnese iz ovinka, nima ponavadi največje hitrosti, pa vendar ga z lahkoto odnese do ograje kjer se raztrešči. Kako naj potem neka navadna avtocestna ograja dela čudeže.
Današnji avtomobili z okoli 200 KS dosežejo le 50 km/h manj kot formula 1 in kaj je potem tukaj čudno?
To pa pomeni, da je treba ograje prilagoditi novim razmeram!

Fantič, vožnjo je potrebno prilagoditi!

Sicer pa ne moreš ti soditi o ograjah na avtocestah. Lahko samo pišeš o svojih prepričanjih, ki pa niso niti približek resnici.

Dejstvo je, da je okoli 90% pisanja o prometnih nesrečah iz strani novinarjev kiks. Skoraj v vsakem članku se pojavijo napake, ki izkrivljajo resnico.
Policija je po zakonu dolžna poklicati novinarje na prometno nezgodo. Oni pridejo, poslikajo, mnenje pa si ustvarijo sami. Včasih še kakšnega opazovalca tam okoli kaj vprašajo, ki sploh zraven ni bil. Policija se pa takrat itak nima časa ukvarjati še z mrhovinarji, imajo svojega dela dosti.

hysterical-1.gif

Očitno nimaš pojma, bodi raje tiho. Ker polovica slovenskih AC ograj ne prenes niti udarca avta s 130 na uro (ja, to je vožnja po omejitvi) niti kamiona z 90 ...
In ne, policistom novinarjev ni treba novinarje klicat na mesto nesreče. Ta je pa res bedasta.

Tem zadevam sem bližje kot si ti misliš......