Mercedes in nesreča

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik CanonMP121 pravi:
seveda...

Tole ni avstrija ...
Poleg tega je vprašanje brez smisla ... A če sosed skoči skozi okno, moram tudi jaz?
In ja, betonske prenesejo takega porša (in ob tem vozniku ne odrežejo glave) in kamion ...

Brez zamer, o betonskih ograjah smo tu že nekaj napisali, bi te pa opozoril na eno malenkost. Prosim, zapelji se enkrat po Zaloški mimo Fužin in zavij desno na obvoznico (proti Golovcu). Tam, ko se pospeševalni pas začne priključevat na obvoznico pa malce poglej betonski protihrupni zid (obdan je z nekimi gips platami z luknjami) ob pospeševalnem pasu (na desni, jasno). Opazil boš, da je v njem konkretna luknja. Ene 3 metre zidu je en tovornjakar enostavno zrdobil, celo temelj je vtoliko poškodovan, da ga bo treba odrezat ven in novega vbetonirati. Kako je kamionarju to ratal praktično na ravnici boš ti kot novinar verjetno najbolje vedel. Če bi se pa en z avtom pri veliki hitrosti nalimal na ta zid, pa verjemi da bi od avta ostal le "grafit" na steni, ker tiste protihrupne gips plate tudi niso lahke, režejo pa ko hudič. Aja, ironično, ta zid je zavarovan še z železno odbojno ograjo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Center za obveščanje mora obvestit "lokalnega" novinarja (za vsak teren je en novinar določen), ta se pa potem odloči ali bo šel tja ali pa ne. Ni pa to samo za prometne ampak za vse (požari, nesreče, pretepi...). Zato pa v slovenskih novicah lahko prebereš da si je nekdo zvil gleženj (če nimajo pametnejšega za pisat).

LP
Ne, ni mu treba. In ne, ni en novinar določen. Če bi že bil, bi bil 1 novinar vsakega medija, ki ga to zanima (Delo, RTV, POP, ...), kar bi zneslo 10 novinarjev minimalno.
Je pa res, da ponavadi STA obvestijo ... Ampak STAjevci ne hodijo okoli, le nvičko spustijo uredništvom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franci pravi:Tam, ko se pospeševalni pas začne priključevat na obvoznico pa malce poglej betonski protihrupni zid (obdan je z nekimi gips platami z luknjami) ob pospeševalnem pasu (na desni, jasno). Opazil boš, da je v njem konkretna luknja. Ene 3 metre zidu je en tovornjakar enostavno zrdobil, celo temelj je vtoliko poškodovan, da ga bo treba odrezat ven in novega vbetonirati. Kako je kamionarju to ratal praktično na ravnici boš ti kot novinar verjetno najbolje vedel. Če bi se pa en z avtom pri veliki hitrosti nalimal na ta zid, pa verjemi da bi od avta ostal le "grafit" na steni, ker tiste protihrupne gips plate tudi niso lahke, režejo pa ko hudič. Aja, ironično, ta zid je zavarovan še z železno odbojno ograjo.
New Jersey ograje še tank ne podre, če je OK narejena. Vse ostalo je isti šit kot zanič plehnata ograja.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
New Jersey ograje še tank ne podre, če je OK narejena. Vse ostalo je isti šit kot zanič plehnata ograja.

bonk.gif

S kakšno silo pa tank 'prinori' pod kakšnim glupim kotom (40t+ šleper z cca 80km/h vs 40t+ tank z cca 40km/h)

Tisti betonski zid (ki ga zgoraj omenjam) je debel skoraj pol metra in na težnostnih temeljih vkopanih cca 1,5 metra (peta temelja skoraj 4 metre). Nanj so montirani elementi za dušenje hrupa. Zapelji se tja, pa boš videl luknjo. Resno pravim. Beton je dejansko bil 'razbit', kljub temu, da je bil MB 40 in kljub vsej vgrajeni armaturi.

Drugače pa, delam po celi SLO na AC gradbiščih (kontrola betona) in vem kaj govorim. Tudi BVO-je lahko nek tovornjak razmeče po AC (na ravninah že videno). Vse je odvisno le od sile in kota, pod katerim se zgodi trk. Praktično nemogoče je pa predvidet vse možne scenarije nesreč. Projektanti niso vsemogočni, še manj pa izvajalci.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Itak

Edit: malce smo zašli z teme. Dejte, če vas zanima tovrstna tematika (gradnja AC), odprite temo in se bomo tam pogovarjali!
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
New Jersey ograje še tank ne podre, če je OK narejena. Vse ostalo je isti šit kot zanič plehnata ograja.

bonk.gif

S kakšno silo pa tank 'prinori' pod kakšnim glupim kotom (40t+ šleper z cca 80km/h vs 40t+ tank z cca 40km/h)

Tisti betonski zid (ki ga zgoraj omenjam) je debel skoraj pol metra in na težnostnih temeljih vkopanih cca 1,5 metra (peta temelja skoraj 4 metre). Nanj so montirani elementi za dušenje hrupa. Zapelji se tja, pa boš videl luknjo. Resno pravim. Beton je dejansko bil 'razbit', kljub temu, da je bil MB 40 in kljub vsej vgrajeni armaturi.
Vprašanje je samo eno: je šel kamion skozi? Ne. Torej je ograja svoje delo opravila. Če bi bila kovinska, bi pristal bogvekje ...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Ti ne ločiš zidu od ograje?
stupid-1.gif


Novinar pa tak....

Sploh ni treba odgovarjat, vse je jasno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Lej, nisem videl tistega, o čemer si pisal, zato ne vem, al si mislil na Jersey betonsko ograjo ali na kaj drugega. Drugič pač (če si nekakšen strokovnjak) pač napiši točno. In če ni betonska ograja, potem je tako srtavr brez smisla vlečt v debato.
In moj argument kljub temu, da ne vem ali govoriš o klasični betonski ograji ali o čem drugem, drži: tistega betona, o katerem govoriš, kamion očitno ni prebil (podrl ja, prebil ne, če sem prav rezumel). Kovinsko ograjo bi. In o pove vse.
Dokler bodo pa na AC vgrajevali neuporaben ograje, pa naj si gospodje (vsi v proces vpleteni) kar lepo priznajo, da pobijajo ljudi.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Nesrečen slučaj. Po drugi strani pa, če ne bi bilo trdne betonske ograje, bi pokosil polovico boksev...
Predstavljaj si, da bi vozil stardec in da sredi dirke obrne in pelje v nasprotno smer...?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zanič postavljena betonska ograja, pod prevelikim kotom + začetek neprimerno zaščiten.
Vstop v bokse na neprimernem kraju, moral bi biti na zavoju, kje skoraj ni možnosti, da kdo prileti noter, zaščiteno je bilo tudi z ''vodnimi sodi'', samo pri tej brzini ''praktično'' čudežev ni, kot bi se ti izrazil.
Zanič postavljena betonska ograja, pod prevelikim kotom + začetek neprimerno zaščiten.
 
Nazadnje urejeno: