Je že kdo imel priložnost voziti ali si lasti Mercedes (E ali kakšno drugo klaso) z 220d motorjem? Kako se realno obnese?
Če kdo ne ve, gre za 2.0, 4 cilindre motor s 194KM, 400NM navora v kombinaciji z 9 stopenjskim avtomatikom in 4MATIC pogonom. Meni se na papirju zdi solidna opcija, precej poskočen za svoje konje in hkrati nenavit, da bi lahko imel kakšne posebne težave. Sploh ker naslednji dizel v MB ponudbi pride v obliki 3.0 V6 in 250KM ter 15.000 eur višjo ceno (zanimivo, v tujini je le 8000 eur dražji). Po zmogljivostih je nekje 7.5s do 100km/h. Končna okoli 240km/h.
Bencinske opcije do 330KM so žal brez 4MATICa, razen čisto osnovni bencinar, ki je premalo zmogljiv.
Je 4MATIC v MB stalen ali se prednji par koles vklaplja po potrebi? Je pogonski sklop 220d + 4MATIC + 9 stopenjski avtomatik dobra kombinacija za krajše in daljše mešane fure ali taka kombinacija kliče po težavah z motorjem, avtomatikom ali pogonom?
Če kdo ne ve, gre za 2.0, 4 cilindre motor s 194KM, 400NM navora v kombinaciji z 9 stopenjskim avtomatikom in 4MATIC pogonom. Meni se na papirju zdi solidna opcija, precej poskočen za svoje konje in hkrati nenavit, da bi lahko imel kakšne posebne težave. Sploh ker naslednji dizel v MB ponudbi pride v obliki 3.0 V6 in 250KM ter 15.000 eur višjo ceno (zanimivo, v tujini je le 8000 eur dražji). Po zmogljivostih je nekje 7.5s do 100km/h. Končna okoli 240km/h.
Bencinske opcije do 330KM so žal brez 4MATICa, razen čisto osnovni bencinar, ki je premalo zmogljiv.
Je 4MATIC v MB stalen ali se prednji par koles vklaplja po potrebi? Je pogonski sklop 220d + 4MATIC + 9 stopenjski avtomatik dobra kombinacija za krajše in daljše mešane fure ali taka kombinacija kliče po težavah z motorjem, avtomatikom ali pogonom?