Menjava crknjene ksenonke

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
........................... Skratka da se vrnem na xenon, večina ljudi se pač lepega dne zave da dejansko zelo zelo slabo vidi pa čeprav ima xenon. To se zgodi tudi zelo pogosto če se pelješ s kom drugim ki ima identičen avtomobil kot ga imaš ti in mu luči bistveno bolje svetijo. Zelo pogosto tudi slišim zgodbe v smislu "žena je kupila nov avtomobil ki ima halogenke, jaz imam xenonke pa vidim pri vožnji z ženinim ponoči bolje. Me pa en drek briga kaj ti osebno misliš ter kakšne marketinške fore so to za tebe...............

No ni čisto vse v žarnicah , nekateri avti imajo preprosto slabe Xenonke(luči kot celota).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Seveda, ampak potem je že v osnovi slaba svetilnost, pa saj o tem nismo nič pisali ali mi je slučajno kaj ušlo? Prav tako če se žarineti odlično zasnovani ti nova žarnica ne pomaga če so parabole skurjene (matirane), šipice mehansko poškodovane ter zapacana leča. Ampak je pa dejstvo da če je vse od zgoraj našteto odlično in če so izrabljene žarnice ti nič ne pomaga... zato pa je tudi smiselno po določenih kilometrih dati komplet fokuse obnovit. Naparit nove parabole, očistit leče ter spulirat ali menjat šipice. Seveda vse našteto ob predpostavki če gre fokus razstavit. Razne postopke kjer se komletni fokusi dajajo v pečico oz. na vročino in se potem narazen trgajo odsvetujem saj potem nikoli ni več to-to.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Mam 3 komplete doma podrte, noben ne rabi kakih hudih postopkov za obnovo, vse se lepo podre. Od BMWja, Mercedesa če luč podreš menjaš lečo za kako clear alternativo ali pa spucaš je stvar ko nova. Parabolo se rahlo obriše in je malo mikro prahu gor nič drugega 95% čisto in nemogoče skurit oz. dotrajat, čeprav ti avti niso mel ravno miljon kilometrov. Parabola ni plastična je kovinska in krom niti ne vem če je nanešen al je vse skup spolirano, skratka brez znakov uporabe odbojnost 100% (-1% za mikro prah).

Cel xenon "modul" parabola ipd. se podre kot pasulj in sestavi nazaj skup lažje kot vsaka kitajska igrača. Napram projekotrjem je xenon spucat pravi pasulj, samo luč podret je pa...
cry12bpy.gif


In spet... če je luč treba dat v pečico, to ni noben problem za luč, ker je iz notranjosti in zunanjosti "navajena" na podobne temperature kot jih faše na soncu. Pri BMWju so obročki osvetljeni s H8 35W žarnico, ki ima okoli komaj kaj prostora, ker je parabola potem pa svetlobna vodila, ki peljejo svetlobo okoli obročkov. Stvar je tudi pozicijska in sveti poleti na soncu ipd. Če se tisto ne prežge, ko je po minuti delovanja vse noro vroče, potem se nobena stvar ne bo.
rolleyes-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Najbolje bo, da takemu zamenjaš samo eno žarnico, pa naj si primerja levo/desno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:

In spet... če je luč treba dat v pečico, to ni noben problem za luč, ker je iz notranjosti in zunanjosti "navajena" na podobne temperature kot jih faše na soncu. Pri BMWju so obročki osvetljeni s H8 35W žarnico, ki ima okoli komaj kaj prostora, ker je parabola potem pa svetlobna vodila, ki peljejo svetlobo okoli obročkov. Stvar je tudi pozicijska in sveti poleti na soncu ipd. Če se tisto ne prežge, ko je po minuti delovanja vse noro vroče, potem se nobena stvar ne bo.
rolleyes-1.gif

Nihče ni rekel da je problem v vročini, problem je v tem (vsaj največkrat se je to pokazalo) da luči ni šlo več nazaj zatesnit tako kot bi morala bit. Luči niti ni treba trgat narazen pa jih zelo velik odstotek ne tesni kaj šele da jo greš narazen trgat in nato zopet nazaj lepit.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Najbolje bo, da takemu zamenjaš samo eno žarnico, pa naj si primerja levo/desno.

Ma saj ni poanta v tem da kdorkoli njemu/njima kaj menjuje in dokazuje, težko je prepričanemu kaj dopovedat, še težje pa je potem takšnemu kaj prodat
wink-1.gif
Tukaj je odrta tema in leti debata o ksenonu, se pač pogovarjamo, on oz. ona pa se že počutita ogrožene saj mislita da jima hoče nekdo nekaj prodat...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
O vročini ipd. je mtl govoril oz. nek drug oz. malo tudi ti, ko si pisal o poškodovanih parabolah. Parabole se skurijo zato, ker so plastične in ker so blizu 55W halogenke v cenenih Opel lučeh ipd. pri xenonu je z razlogom žaromet dražji, jasno da tukaj manj šparajo, šparajo pa povsod to vem.

Ko se luč nazaj skup sestavlja jo vsak "normalen", ki je pogledal nekaj konkretnih how to postopkov zatesni bolje/močneje kot original in največji problem je ob kaki neumnosti tako luč potem še enkrat podret, dejansko pogosto niti ni možno, če uporabiš kak sikaflex 252 oz. take trajnoelastične mase, ki se uporabljajo za lepljenje avtostekel. Luči so narejene tako, da ko se staro maso počisti, dobi utor, ki potem ob stisku spet potisne odvečno maso navzven in stvar je res diht povsod ko podmornica.

Da luči ne tesnijo je polno neumnosti, moraš pa vedet, da veliko luči sploh ni zatesnjenih in imajo odduške/zračnike.
smirk-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Parabolo se rahlo obriše in je malo mikro prahu gor nič drugega 95% čisto in nemogoče skurit oz. dotrajat, čeprav ti avti niso mel ravno miljon kilometrov. Parabola ni plastična je kovinska in krom niti ne vem če je nanešen al je vse skup spolirano, skratka brez znakov uporabe odbojnost 100% (-1% za mikro prah).

Brez skrbi, tudi kovinske parabole se skurijo in se obnavljajo le ne tako hitro kot plastične. Seveda nevem koliko km imajo te tvoje parabole bi pa ti svetoval da jih primerjaš z novimi in bi takoj videl da je razlika v odbojnosti (med novimi in tvojimi sčiščenimi). Ti verjetno misliš še tiste taprve parabole kjer se je "srebrna" plast praktično začela luščiti, no tistega več ni, tisto je zgolj skrajnost (npr. ZKW žatometi od PFL BMW E46)...

No da ne bomo na pamet, še slike iz enega foruma =>



Tukaj bi verjetno večina ljudi rekla da je leva parabola OK, desna pa skurjena, no obe se zanič.



Tukaj pa so obnovljene. Večina ljudi bi rekla da so te obnovljene in tista prva na prvi sliki enake...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hja. .. pa ne, tole so že kar stare zadeve, zgleda pa da se res da. Samo desna je verjetno že brušena ali pa bila kaka večja piz***.

Od mercedesa jih lahko poslikam, so ko ogledalo, samo je avto mel kake 100kkm.
tongue-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:

Da luči ne tesnijo je polno neumnosti, moraš pa vedet, da veliko luči sploh ni zatesnjenih in imajo odduške/zračnike.
smirk-1.gif

Dober si ti, dober, se ti morda profesionalno ukvarjaš z dizajniranjem luči? Jaz se sicer ne, se pa s tem ukvarjam že okoli 10 let in ti lahko povedam da ogromno luči ne tesni, zadnji primer je bil nov BMW F10 (nevem če je bil star en mesec), kar pa je najbolj žalostno mu kljub rosici žarometa niso zamenjali, menda je to dovoljeno pa čeprav zgolj na eni luči. Me pa tedensko kontaktira vsaj 5 ljudi ki jim vlaga uniči balaste (in ne, vlaga ne pride noter pri zadnjem pokrovčku za menjavo žarnice)
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Hja. .. pa ne, tole so že kar stare zadeve, zgleda pa da se res da. Samo desna je verjetno že brušena ali pa bila kaka večja piz***.

Od mercedesa jih lahko poslikam, so ko ogledalo, samo je avto mel kake 100kkm.
tongue-1.gif

Ja... brez zamere ampak se mi je zdelo da malo v prazno nabijaš
smile-1.gif
Kdo pa pri 100k km obnavlja? Obnova je smiselna (sploh pri novih žarometih s kovinskimi parabolami) vsaj po 250 ali 300k km... 100k km je novo...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj ti pravim, da se stvar zatesni BOLJE kot original.

Zgleda, da sem profi, ker nekaj luči sem pa že poštimal, iz ene sem zlil pol litra vode, zdaj je pa OK.
smirk-1.gif


In ja.... luči niso zatesnjene, če boš to še pisal ti še nisi videl veliko luči ali pa si jih res natančno ogledal. Pri večini avtomobilov na zadnjo stran ne pride nič vode in stanje ne bi blo nič slabše, če bi se vozil celo BREZ pokrovčka, kak H7 bi vsako vožnjo lepo posušil vlago... prah je pa druga scena.
wink-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Saj ti pravim, da se stvar zatesni BOLJE kot original.

Zgleda, da sem profi, ker nekaj luči sem pa že poštimal, iz ene sem zlil pol litra vode, zdaj je pa OK.
smirk-1.gif


In ja.... luči niso zatesnjene, če boš to še pisal ti še nisi videl veliko luči ali pa si jih res natančno ogledal. Pri večini avtomobilov na zadnjo stran ne pride nič vode in stanje ne bi blo nič slabše, če bi se vozil celo BREZ pokrovčka, kak H7 bi vsako vožnjo lepo posušil vlago... prah je pa druga scena.
wink-1.gif

hysterical-1.gif
Vzrok? Oksidiral je na kontaktih. Na tej točki končujem s teboj debato ker vidim da si predober da preveč več in te ne dohajam več!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uf..karnek bluzenje o balastih in "tipih" vode/vlage... boli me patak, luč mora bit suha. Tudi tip ni važen xenon/halogen ipd. in kaj crkne ali ne crkne.

Vdor vode ipd....
zmaga.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik Jason pravi:
ksz, ali naj bi LED zarometom tudi padala svetilnost?

Teoretično da, V praksi pa tega ne bi smel opazit(recimo po 10 letih).ZAdeva se "izrablja" veliko počasnje kot pri klasičnih žarnicah .
Predpostavka je, da se gre za kvalitetne produkte.
Ker pa dandanes vidimo, da se velikokrat špara tam kjer ni potrebno, bo v prihajajočih letih verjetno kdo naletel tudi na potrebo po menjavi LED žarometa.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
760
113
To povsem drži sem kupil 4 leta star avto z 100 k km in sem peljal zamenjati v mraku obe žarnice, no dala sva en tip malo dražji pa po testih svetilnosti nekje na 98% , kot ima najmočnejša pa 2 x dražja, povprečne so bile tam na 90% . No zamenjava najprej eno in razlika je bila jasno vidna z očesom, katera bolje sveti, tako, da vse to drži.......