Max zunanja temperatura za zimske gume?

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
9
38
Veliko je odvisno koliko se voziš in ob kakšnih temperaturah ter kako hitro. Temu primerno se obrabljajo.
wink-1.gif



Drugače pa je zlato pravilo: letne gume so za poleti in zimske za zimo, po snegu se verjetno ne sprehajate v japankah, ali pač ... Pri nizkih temperaturah, sploh v snegu in ledu je zimska guma veliko boljša, na suhi cesti pri deset stopinj plusa pa niti slučajno, tudi če je december.
ne-ne-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ja...dobro si izbral Continentalke, ker se proizvajalec javno hvali, da dajo poseben povdarek na to, da gume s časom ne izgubijo lastnosti.

Einzelne Hersteller erlauben eine längere Nutzung, zum Beispiel Continental: "Reifen unseres Hauses werden so entwickelt und produziert, daß die Ausgewogenheit der Produkteigenschaften über das gesamte Reifenleben erhalten bleibt.

Kolk je pa marketinga pa ne vem.
smirk-1.gif

Tko pravijo...sam imam trenutno gor TS830, tretjo sezono, pa se že malenkost sliši tuljenje.
smirk-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.155
11.030
113
kod Džej-Zija
Zaradi dveh stvari:
[*] torni koeficient je na ledu večji pri zimski pnevmatiki;
[*] led praktično nikoli ni popolnoma gladek, ima nepravilnosti v površini, tam pa do izraza pridejo lamele zimske pnevmatike.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.718
9.928
113
40
MB
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zakaj je zimska boljša na ledu od letne ?

Zdej ne vem, a se zajebavaš al kaj
13.gif


Zaradi zgradbe same gume
wink-1.gif

zgradbe gume? antifriz mešajo v kavčuk ?
grin1.gif


drugače pa sem bil na vranskem z zimskimi, pa je šlo malo hitreje ko tisti z letnimi ja
grin1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.155
11.030
113
kod Džej-Zija
Kaj točno te moti pri tem testu? Zaradi nizkega tornega koeficienta kolesa na letnih pnevmatikah toliko prej blokirajo, kar pa zaradi pomanjkanja lamel ne doprinese k ustavljanju.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kak lahko sploh zablokira, če ima ABS?
Oziroma: kako pa bi naj zavirali?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.155
11.030
113
kod Džej-Zija
Me prav zanima, koliko bolje bi se ti na tako spoliranem gladkem ledu obnesel.
rolleyes-1.gif
Poleg tega je vozil isti kramp, torej je primerjava več kot merodajna.

Sicer pa ne vem, kaj bi rad sploh povedal. Da so letne na ledu boljše? Ali kaj še bolj optimističnega?
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Že spet. Za nekatere se je Jezus skotil in umrl leta 2006 na Pokljuki in to mantro ponavljajo do onemoglosti vsak začetek zime.

Poleg lastnih iskušenj na srečo obstaja tudi stric Google:
zimske gumice
zimske gumice 2
itd.......

Tile nemci od sterna niso bili na pokljuki (sploh pa ne vem, kaj ima ta zveze z zmskimi gumami na suhem ali mokrem asfaltu), rezultat je bil pa enak. gospod od michelina, ki jim je potrdil, da je 7 stopinj pravljica, tudi ne. Linki, ki si jih pripel, govorijo o simula ciji snega in ledu na drsnih povrsinah. Jaz govorim o normalnem suhem in mokrem (ne zasnezenem in ledenem) asfaltu.

In ja7 stopinj je pravljica, ki ji verjamejo le naivnezi ali neumnezi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Veliko je odvisno koliko se voziš in ob kakšnih temperaturah ter kako hitro. Temu primerno se obrabljajo.
wink-1.gif



Drugače pa je zlato pravilo: letne gume so za poleti in zimske za zimo, po snegu se verjetno ne sprehajate v japankah, ali pač ... Pri nizkih temperaturah, sploh v snegu in ledu je zimska guma veliko boljša, na suhi cesti pri deset stopinj plusa pa niti slučajno, tudi če je december.
ne-ne-1.gif

Samo v snegu in ledu. ce je asfalt samo suh ali moker, so letne tudi v mrazu (pod niclo) boljse.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Me prav zanima, koliko bolje bi se ti na tako spoliranem gladkem ledu obnesel.
rolleyes-1.gif
Poleg tega je vozil isti kramp, torej je primerjava več kot merodajna.

Sicer pa ne vem, kaj bi rad sploh povedal. Da so letne na ledu boljše? Ali kaj še bolj optimističnega?
rolleyes-1.gif
Le zakaj so izumili ABS kaj misliš?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Pa smo tam; kaj je normalno suho in normalno mokro? Moker, grob, relativno svež nezvožen asfalt nekje na Pokljuškem Rudnem polju s polno delujočo drenažo ali speglan, zaliman, zapopan, zvožen, močvirniški asfalt brez delujoče drenaže, da ne veš ali se voziš po cesti ali Hali tivoli ?
In tu so zimske gume nedvomne boljše, pri +7 ali -6. Pa na poti na Pokljuko tudi, na flikah od Gorij preko Zatrnika do Mrzlega Studenca so pomladi in jeseni zimske gume v glavnem boljše od letnih, da zime sploh ne omenjam.

In namerno sem zbral takšne simulacije na mojih linkih, ravno zato, da ne bi nakladal o snegu in ledu. Ne glede kako jih imenuješ, te simulacije so zgolj voda na speglani podlagi s slabo drenažo. In to pri +25, ne +7 !!!

P.S.
Katere gumice so se danes najbolje obnesle?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Suh, moker asfalt. Letne gume.
Sneg, led, vse mozne kombinacije brozge. Zimske. Kaj ti ni jasno?