Max zunanja temperatura za zimske gume?

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Si kot gumarje mislil vulkanizerje?

Gumarji priznavajo, da ni nobene očitne meje, sploh pa ne pri 7°C: Das Testergebnis fiel ebenso überraschend wie eindeutig aus: Ja. Bis zu 3,30 Meter betrug der Unterschied der Bremswege zugunsten des Sommerreifens (siehe Grafik). Damit ist die Sieben-Grad-Regel als Marketing-Märchen geplatzt. Reifenhersteller bemühen sich seit kurzem um mehr Ehrlichkeit. Etwa Stefan Küster, Manager der Testabteilung bei Pirelli: "Technisch gibt es keinen einheitlichen Grenzwert, ab dem der Winterreifen besser haftet als der Sommerreifen." Helge Hoffmann, Leiter Test und Technik bei Michelin, bestätigt: "Einen konkreten Grenzwert gibt es definitiv nicht."

Zanimivo je tudi "dejstvo", da višji ko ma guma hitrostni indeks, trša je in slabše drži pri nižjih temperaturah. Se pravi razni porši z W indeksom (270km/h) majo najslabše gume pri nizkih temperaturah.
crazy1.gif


Kolk se lohk navzdol pri zimskih odstopa z indeksom?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.198
3.562
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Koliksna je max temperatura za zimske gume, ne da bi jo to zacelo pozirati oz. jo pretirano obrabljati?

Naj bi jih menjal pri 7°C, tako kot na zimske. Ampak ne vem ali je mišljeno temeratura čez dan, ali mora biti tudi ponoči 7... Verjetno mišljeno v času vožnje.

Dakte že pozabit teh 7 stopinj. To so pravljice gumarjev, da imajo "plačanci" tipa Kuzmič kaj nakladat ...
http://www.avto-magazin.si/kolumne/dusan-lukic-pravljicno-stevilo/
Bi se strinjal s tem člankov. Vedno sem trdil, da je zimska guma boljša le za resnično zimske razmere na cestišču. To označuje tudi oznaka M+S blato+sneg (katero vulkanizerji na veliko tolmačijo kot Mokro+Suho oziroma včasih potem po domače prevedejo kot zimsko-letno).
bonk.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Heh...M+S oznaka ne pomeni prav nič....res, je brez vrednosti oz. ima več vrednosti za proizvajalce, ker lahko dajo gor M+S oznako in je potem na EU trgih zaradi nižjih predpisanih hitrostnih razredov cenejša in zajema več voznikov.

Npr. Pirelli P Zero Nero ima M+S oznako gor....

Profil je tak
tongue-1.gif
:

pirelli-p-zero-nero-ms.jpg
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Si kot gumarje mislil vulkanizerje?

Ne, proizvajalce gum opziroma njihove marketingarje. Da te meje ni in da je na suhi in mokri cesti letna boljša, so nam nekateri gumarji (ampak tehnčni del, ne v marketingu, recimo) priznali in se strinjali že takrat, ko smo delali ta test (2006, če se prav spomnim). Marketnigarji pa to pravljico drgnejo še naprej, pa razni od njih plačani "strokovnjaki" tudi ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Heh...M+S oznaka ne pomeni prav nič....res, je brez vrednosti oz. ima več vrednosti za proizvajalce, ker lahko dajo gor M+S oznako in je potem na EU trgih zaradi nižjih predpisanih hitrostnih razredov cenejša in zajema več voznikov.

Npr. Pirelli P Zero Nero ima M+S oznako gor....

Res je. Edina oznaka, ki kaj res pomeni, je snežinka v obrisu gore.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
In v resnici ne pomeni nič. EU predpisi sicer definirajo M+S gumo kot gumo, ki zaradi oblike tekalne povpršne, mešanici in ostalih lastnostih v snegu in brozgi nudi boljše vozne lastnosti kot normalne gume. Ampak tega seveda nihče ne kontrolira in nekateri (razni kitajci, pa tudi low cost američani) radi M+S nataknejo na vsako gumo. Piktogram sbežinke v gori si je zato izmisilla sam gumarks aindustrija ("taresne" znamke), podpira in testira ga ameriška NHTSA (in njen kanadski ekvivalent), kolikor se spomnim, mora guma na testu dokazatoi, da ima določene minimalne lastnosti v snegu (ki so, spet kolikor se spomnim, precej višje od tistih za letne gume, ampak dovolj nizki, a noter pade mariskatera All-season gume).
Na žalost se EU ni sposobna skupaj sestavit in naredit ene resne definicije zimskih gum (ki bi izključevala tudi All season gume), recimo po številu lamel glede na površino ali čem podobnem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kaj pa obratni vic? Nove Nokian gume, ki naj bi bile za zimo, imajo po novem še oznako All Weather Plus?
smile-1.gif
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Že spet. Za nekatere se je Jezus skotil in umrl leta 2006 na Pokljuki in to mantro ponavljajo do onemoglosti vsak začetek zime.

Poleg lastnih iskušenj na srečo obstaja tudi stric Google:
zimske gumice
zimske gumice 2
itd.......
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Evo...se je žen našel en od teh owc, ki se pustijo marketingu strič.

V UK so zlo v dilemi in mislim, da nikjer nimajo zakonsko predpisanih zimskim, kot so to pri nas. Zakaj je to "pomembno"? Če mišelin proda sam letne gume, je razlika, kot če proda še zimske. Še več pa se obrne denarja pri vulkanizerjih.

Biiiiiizniiiiiiisssss.
cheer.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.106
4.097
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Meni je pa to smešno...važno, da izdelovalec ni čangšlang, noben se pa ne vpraša kakšne so gume od npr. dragega Mišelina čez 5 let.

Glede na zimske Mišelinke, bi jaz stavil na čangšlang novo gumo in ne na 2 let voženo Mišelinko.
smirk-1.gif


Pol pa določite, kdo ma "nevarno" opremo, zimsko ali letno če lahko.
smirk-1.gif

Ravno zato sem vzel dražjo Continentalko, ker mi je sodelavec rekel, da Michelinke hitro postanejo trde.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Michelinke ravno ne postanejo trde, vsaj glede na to, kar zdaj vozim. Če primerjam z GoodYear Ultragrip, bi rekel, da so tole tretjo zimo boljše. Res pa je, da za letos lahko samo rečem, da sem povozil komajda kaj snega. Za naslednjo zimo pa ne bodo več, ker bo spredaj premalo profila. Imajo pa že več kot 40.000 prevoženih kilometrov.

Edit: s/trejo/tretjo
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
9
38
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Si kot gumarje mislil vulkanizerje?

Gumarji priznavajo, da ni nobene očitne meje, sploh pa ne pri 7°C: Das Testergebnis fiel ebenso überraschend wie eindeutig aus: Ja. Bis zu 3,30 Meter betrug der Unterschied der Bremswege zugunsten des Sommerreifens (siehe Grafik). Damit ist die Sieben-Grad-Regel als Marketing-Märchen geplatzt. Reifenhersteller bemühen sich seit kurzem um mehr Ehrlichkeit. Etwa Stefan Küster, Manager der Testabteilung bei Pirelli: "Technisch gibt es keinen einheitlichen Grenzwert, ab dem der Winterreifen besser haftet als der Sommerreifen." Helge Hoffmann, Leiter Test und Technik bei Michelin, bestätigt: "Einen konkreten Grenzwert gibt es definitiv nicht."

Zanimivo je tudi "dejstvo", da višji ko ma guma hitrostni indeks, trša je in slabše drži pri nižjih temperaturah. Se pravi razni porši z W indeksom (270km/h) majo najslabše gume pri nizkih temperaturah.
crazy1.gif


Kolk se lohk navzdol pri zimskih odstopa z indeksom?


Zimske gume so lahko dva hitrostna razreda nižje od predpisanega
wink-1.gif


Drugače pa je velika razlika med zimskimi gumami različnih proizvajalcev, sploh na zahtevnem terenu/podlagi.
cool-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja...dobro si izbral Continentalke, ker se proizvajalec javno hvali, da dajo poseben povdarek na to, da gume s časom ne izgubijo lastnosti.

Einzelne Hersteller erlauben eine längere Nutzung, zum Beispiel Continental: "Reifen unseres Hauses werden so entwickelt und produziert, daß die Ausgewogenheit der Produkteigenschaften über das gesamte Reifenleben erhalten bleibt.

Kolk je pa marketinga pa ne vem.
smirk-1.gif