Ležeči policaji

Ravny

Pripravnik
23. avg 2007
664
2
18
Pozdravljeni,

ali obstaja kakšno pravilo koliko visoko in naklon naj ima ležeči policaj za omejitev pri določeni hitrosti. Pri nas so naredili kar nekaj le teh in nekateri so res extremno visoki za omejitev 40km/h.

Hvala
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Pri nas so ne eni lokalni cesti čez nekaj let celo popravili ležeče policaje. In praktično še isto leto obnovili cesto 500 m naprej in naredili tri enako fu.....ne ter dva "normalna" na par 100 metrih ceste. Omejitev 50 je ostala, očitno tega nekomu ni uspelo zlobirati. Imel sem vtis, da so tisti trije prišli v projekt naknadno (veze pri županu?), ker sta dva dokaj normalna imela zasnovo že pri položenem grobem sloju asfalta, dodatni trije pa so zrasli, ko so delali zaključni sloj. Zato, da tistim trem hišam ni treba podreti žive meje, da bi kolikor toliko varno vzvratno zapeljati z dvorišča na cesto.
V našem sistemu bi prijava na kako cestno inšpekcijo mogoče celo imela kak efekt. Načeloma pa bi v Sloveniji vsak rad, da promet v bližini njegove hiše poteka po polžje, vsepovsod drugje pa precej hitreje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.610
258
113
tud mene zanima... eni to taki lustni, da gre lepo cez, eni so pa konjski, da ti pol podvozja stran vrze
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.886
113
Zadnjič so jih na neki cesti postavili par novih in so občutno višji kot stari, pa enaka hitrostna omejitev. Da ne rečem da še od teh novih je vsak drugače visok. Skratka tudi če obstaja nek pravilnik, postavijo tisti asfalt na približno. Mi pa res ni logično zakaj neko selo s 300 prebivalci rabi 10+ ležečih policajev.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
To je v Sloveniji čisti kaos... tudi če so kakšna pravila so slaba, ali jih pa ignorirajo....
Meni je logika, da če je omejitev 40, potem lahko pelješ čez 40.... Ne pa da pelješ čez 30, pa razsuješ pol avta.... Pa ni malo takih....

Tudi jaz mislim, da bi moglo biti tako...a...redko kje prideš 'normalno' čez s hitrostjo, ki je na tabli.

Jaz tretiram ležečega policaja kot varnostni faktor, a hkrati bi morala omejitev na tabli ustrezati - z varnostnega vidika - tudi vozilu, ki pelje preko.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.886
113
Tudi jaz mislim, da bi moglo biti tako...a...redko kje prideš 'normalno' čez s hitrostjo, ki je na tabli.

Jaz tretiram ležečega policaja kot varnostni faktor, a hkrati bi morala omejitev na tabli ustrezati - z varnostnega vidika - tudi vozilu, ki pelje preko.

Spremenljivka je tu tudi tvoje vozilo. Nek SUV ali pa avto z aktivnim vzmetenjem (zračno, hidravlika) se BP zapelje preko ovire tudi z višjo hitrostjo, kakšen kratek avto ali pa stvar na športnem vzmetenju te pa pretrese pri dovoljeni hitrosti.
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Ah ja, spet ta slovenceljnost; na katerem vozilu se določi, da gre lahko čez oviro z maksimumom dovoljene hitrosti? Znižan kupe?
Saj veš tisto - hitrost je treba prilagodit razmeram na cesti in če vidiš "kucelj" pač še dodatno zmanjšaš, čeprav dvomim, da si že v osnovi na omejitvi (jaz večinoma nisem, pa se zato ne pritožujem, ko kdaj "poskočim").
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: trance0

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Ah ja, spet ta slovenceljnost; na katerem vozilu se določi, da gre lahko čez oviro z maksimumom dovoljene hitrosti? Znižan kupe?
Saj veš tisto - hitrost je treba prilagodit razmeram na cesti in če vidiš "kucelj" pač še dodatno zmanjšaš, čeprav dvomim, da si že v osnovi na omejitvi (jaz večinoma nisem, pa se zato ne pritožujem, ko kdaj "poskočim").

Omejitve na cesti so ravno zato, da preprečujejo nevarnost.
In če je pred ovinkom tabla 60 potem voznik 've', da ga bo lahko speljal s to hitrostjo ...ne rabi znižat na 30, ker je mogoče caka (brez da bi računali ali ima aktivno, športno podvozje ali je SUV ali je SAV)...identično bi moglo biti pri ležečih ovirah - če je namen znižati hitrost na 40 km/h naj se temu ustrezno postavi ovire, drugače naj pač dajo tablo, da je dovoljenih 30. Ker če je BV kaj piše na tablah bo najbolje, da se vse odstrani...če so tam za foro (kot ona šala: Žena je za foro ubila moža, mož pa fore ni kapiral zato je umrl).

Lahko tud peljemo po občutku..predvidevaš a je naselje, se splača pod 100 peljat skozi..itak lahko 'pričakuješ'.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.886
113
Ležeč policaj oz. hitrostna ovira itak ni namenjen preciznemu uravnavanju hitrosti. Realno bi se jih moralo uporabljat za umirjanje večjih anomalij v prometu. Torej recimo tistih ki vozijo 100km/h skozi naselje. To je dovolj že nek mali kucelj, ki ga pri 50km/h niti ne bi opazil. Šel je pa trend čisto v drugo smer in se voziš včasih skozi naselje kot s konjsko vprego 120 let nazaj. To ni normalno niti ne slediu trendom varnosti, ker take ovire dokazano potem jemljejo pozornost drugim stvarem v prometu. Tiste ki so se spomnili da je "varnost" to da imaš skozi neko naselje 10 ležečih policajev je tudi za povprašat po zdravju. Ker če je to temelj varnosti potem se lahko neha vlagat v vzdrževanje prometnih površin, po luknjah in makadamu ne bo nihče vozil več kot je omejitev.

Konkretni primer je recimo Sora (Medvode) kjer so naštancali en kup ležečih policajev, sama cesta je pa katastrofa. Raje bi denar za ležeče policaje dali v to da se popravi ali na nov naredi kakšen pločnik če je že interes varnost, tako je pa vse skupaj sedaj prav tragikomično.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Razen tega se radar lahko sam "odplača". Hitrostne ovire pa so samo strošek. Za izdelavo, za pluženje, za lastnike avtomobilov. Na veliko cestah hitrostne ovire tako ali tako nastanejo same v obliki lukenj.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.398
4.395
113
49
Na sončni strani ALP
Zanimivi so občani, ki johtajo kako divjajo in zahtevajo hitrostne ovire. Ko pa vidijo, da to potegne za sabo hrup, pospeševanje, bremzanje, rukanje v avtomobilu itd. in potem zahtevajo, da se ta ista ovira odstrani. Se pa strinjam, da izvajalci ne poznajo TSCjev. Imamo nekaj takšnih ovir, ko ruknem po cesti s kljuko na octaviji pa če se peljem 30 km/h ali pa 10 km/h čez oviro...
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.610
258
113
ja... eni so res zaletavi. Zmoti jih prehiter promet in tako zahtevajo ležeče policaje.

Ležeči policaji bi morali biti zadnja opcija... prej bi pa moral vse druge instrumente za umirjanje prometa izkoristiti.

In še vedno ni odgovora - kako določajo kakšen bo rob in višina ovire? al je to prepuščeno trenutnemu navdihu izvajalca?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.347
3.440
113
Ne vem zakaj se pri nas ne poslužujejo istih prijemov kot npr.v Nemčiji.

Lepo se cesta zoži,se postavijo nizki robniki,tako da lahko v sili zapelješ na njega pač bolj optična ovira kot dejanska, pa na vsakih 30 m se postavi en otok ob strani pa neko zelenje v njega.
Čez naselje se ukine prednostna cesta in so križišča enakovredna ,pomeni da tisti ki pride iz desne ima prednost,sedaj pa piči miško če si as.