Kreativni najemi d.o.o.?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik PoljasevicZ pravi:prej obratno, ker si bodo tudi nejeverni Tomaži izračunali da je razkorak med nami in konkureno še vedno med 20-30%.
Hm, recimo predpostavka 60k km letno in dejstvo, da mora najemojemalec sam kupovati gume, itd. v začetku sicer ugodno ponudbo kar precej dvigne na raven konkurence. Seveda je pri konkurenci sicer minimalen polog, kateri je ''izgubljen'', vendar pa je odkupna cena nekoliko nižja, predvsem pa ni tveganja, gre namreč za resne firme.

PS: Sklicevanje na osebo, češ jaz sem tukaj pa toliko in toliko časa in meni zaupajte, pa je milo rečeno neresno, vsaj v svetu resnega posla. To tudi pretekle izkušnje iz Slovenije lepo učijo. Žal. Lahko pa seveda obrnemo: jaz sem tudi tukaj že toliko let in mi lahko verjamete. A mi torej ne zaupate, ker zahtevate od mene varščino?
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Aja, še nekaj bom prispeval, sicer ni zraslo na mojem zelniku a se oseba verjetno sama ne bo javila.

Če gledam tale polog, oz varščino in če predpostavimo, da bo nekdo vsako leto menjal avto. Potemtakem je teh 9000€ (ali več) vedno pri tem podjetju kot varščina, saj je znesek potrebno vedno položiti. Kar pomeni, da se tudi nabere obresti in podobnih počkarij, pa verjetno se varščina ne smatra kot strošek.

mtl, odkup je pri operativnih najemin brezpredemeten, to za mene ni operativni najem, jaz iščem "top" vozila katera bom po 12 mesecih menjal za nove modele. Ni meni interes imeti najem 3 leta, potem pa vozilo odkupiti, po sicer smešni ceni, in ga voziti še par let. Za to naj služi družinski avto, ki je kupljen po "normalni poti"
wink-1.gif


Za mene je opeartivni lizing to kar ponuja kreativni najemi doo in to česar konkurenca nima. torej najet vozilo za kratek čas, po nižji ceni in vedno imeti "pod ritjo" najnovejše modele.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
mtl, odkup je pri operativnih najemin brezpredemeten, to za mene ni operativni najem, jaz iščem "top" vozila katera bom po 12 mesecih menjal za nove modele. Ni meni interes imeti najem 3 leta, potem pa vozilo odkupiti, po sicer smešni ceni, in ga voziti še par let. Za to naj služi družinski avto, ki je kupljen po "normalni poti"
wink-1.gif
Glej, se strinjam v celoti. Ta odkup sem spet omenil zato ker lahko tisti obvezni ''polog'' s preprodajo avtomobila dobiš nazaj. Torej, je (na hitro) ponudba od Kreativnih najemov pri mojih (zgoraj zapisanih) pogojih morda še par % cenejša od uveljavljenih leasing hiš. Ob tem, da tvegam, da pušim za vedno dodatnih 9k EUR.

Sicer pa, če bi bilo to zanesljivo (torej z nekim zagotovilom, da je varščina vrnjena, z natančno določeni pogoji kdaj se varščina pobere (oz. del nje)) in da bi delal 30k km letno je to precej solidna ponudba. Čeprav je treba zraven štet še nakup gum (ali morda še česa?).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Pa še eno vprašanje se mi poraja. Recimo, da bi nekdo hotel prej preklicati najem, je to sploh možno? Recimo, da bi želel menjati za drugi, boljši avto? So kakšni penali ?
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Dragi kolegi na forumu, povsem prav imate.

Nismo uveljavljeni. In jutri najverjetneje tudi ne bomo uveljavljeni.

Imamo pa ideje, ki jih drugi nimajo. Upamo, da se bomo na podlagi teh uveljavili. Enkrat pač.

Do takrat smo pa taki kot smo.

Pa še nasvet kolegu ki dela 60 tkm na leto - raje kupi vsako leto dobro ohranjeno rabljeno vozilo.

Ko se zmenimo z Avstrijci in Nemci bodo na voljo tudi rabljena tovarniška vozila, z občutno nižjo maržo kot je pri uradnih zastopnikih.
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Prostovoljni preklic najema ni mogoč.

Vkolikor sam poiščeš tistega, ki najame tvoje vozilo za preostanek najemnega obdobja ne bo nobenih težav.

Če bomo mi imeli stranko, ki si želi tako vozilo tudi ne.

Nismo pa zavezani k temu.
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
PS: Sklicevanje na osebo, češ jaz sem tukaj pa toliko in toliko časa in meni zaupajte, pa je milo rečeno neresno, vsaj v svetu resnega posla. To tudi pretekle izkušnje iz Slovenije lepo učijo. Žal. Lahko pa seveda obrnemo: jaz sem tudi tukaj že toliko let in mi lahko verjamete. A mi torej ne zaupate, ker zahtevate od mene varščino?

Napačna prizma. Tvoja varščina je sestavni del našega poslovnega modela. Brez varščine tovrstne ponudbe ni. Dodatne koristi, ki jih imamo od varščine pa so večja osveščenost najemnikov in podobno.

Vendar je pa tudi ugotovitev da zahtevamo varščino ker apriori ne zaupamo povsem na mestu, le da je potrebno razumeti širšo sliko.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Za nekoga, ki ima veliko poslovnih izkušenj, mi je pa tole malo nenavadno:

Citat:
Uporabnik PoljasevicZ pravi:
Prostovoljni preklic najema ni mogoč.

Vse se da.
Za pravo ceno.

Citat:
Uporabnik PoljasevicZ pravi:
Vendar je pa tudi ugotovitev da zahtevamo varščino ker apriori ne zaupamo povsem na mestu, le da je potrebno razumeti širšo sliko.

A do nezaupanja ima pravico tudi druga stran.

Kakor koli že,
Za vsako rit se palica najde, za vsak štil prava metla, za vsako ponudbo pa kakšen kupec.
Tako da če to komu ustreza, pa naj v to gre.
Samo naj si prej prav izračuna (in V MIRU - torej ne v poslovalnici, ampak doma - prebere drobni tisk).
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Prostovoljen preklic ni mogoč. Ne glede na to v kako slab dan ste se zbudili. Seveda vam bomo poskušali pomagati, ne morete pa na nas prevaliti breme svojih težav.

Lahko pa povem drugače. Če ni alternativnega uporabnika, se najemnina prvotnemu najemniku zaračuna tudi če ga ta ne želi uporabljati.

Seveda pa je med tema možnostima vse mogoče, le da nismo zavezani k temu.

Ste kdaj poskušali vrniti v Mercator pol štruce kruha, ker ste ugotovili da vam je cela preveč?
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Kot rečeno,
pri podpisovanju pogodbe, ki ima kup zanimivih klavzul (tudi zato, ker nasprotna stran očitno ne zna pravilno oceniti stroškov, ki jih ima s stoječim vozilom), JO DOMA V MIRU PREBERITE!

Morebiti celo najdete kakšno zanimivo razliko v primerjavi z bolj uveljavljeno konkurenco.
wink-1.gif


Itak pa vsi vemo, da dober glas gre v deveto vas, slab pa...

Pa veliko uspeha.
wink-1.gif
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Nasprotna stran si ne želi imeti stroškov s stoječim vozilom.

Enako ne želimo imeti opravka s financiranjem nepotrebne zaloge.

Ko odbijemo še en kup stvari, ki pri čislani konkurenci dvigujejo strošek storitve, pridemo do naših cen.

Res je da se na ta način odpovemu delu strank in posledično zaslužka, vendar pa tudi morebitno število glavobolov zmanjšamo na minimum.

Absolutno pa je zaželjeno da si vsakdo prebere pogodbo, pa ne zaradi drobnega tiska ali zapisov med vrsticami, ampak predvsem zato da preveri ali je vse tisto kar govorimo tudi zares zapisano v pogodbi.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Predpostavljava, da poznam prodajno politiko določene blagovne znamke, ki jo ponujete, to pomeni, da sem bil na dilerskih konferencah, vem kako dela sistem marž, vem kakšne so neto cene v Nemčiji in drugod po tujini, itd.

Skratka, neto cene v Nemčiji so višje, glede na popuste, ki jih lahko dobiš tu in tam, si pri novih vozilih na istem, torej, če potegnemo pod črto, se nikakor ne izplača iti po novo vozilo v Nemčijo, če ničesar ne "zmutite".

In še nekaj, Nemški diler je v prekršku, če proda novo vozilu v Slovenijo pravni osebi. Tu obstajajo dogovori ozirom pogodbe med dilerji in matično tovarno.

priden.gif
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Večina povedanega drži, le da je dealer dealerju volk. By the way, enako kar počnemo mi (arbitraža med trgi) počnejo tudi slovenski trgovci (uradni prodajalci) za posamezne modele.

In če domnevava da poznate razmerja dealer-principal, potem lahko domnevava da veste tudi za katere primere veljajo izjeme ali pa rahli manevri v levo in ne potrebujava davčnih utaj.

Se strinjava?
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Dealerske zdrahe nimajo veze z legalnostjo.

Po enakih cenah ali celo z višjimi popusti bi lahko prodajali tudi uradni zastopniki (z vidika RVC), vendar so po večini stroškovno neučinkoviti, zavezani k enotnemu delovanju oz. manevriranju znotraj gabaritov, ki jih določa principal, itd... Pri nas vse to manevriranje odpade.

Hawk.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.396
1.399
113
Strinjam se s tem, da lahko malo podjetje z enim ali dvema zaposlenimi, dela z manjšim RVC in torej trgu ponudi nižjo ceno za isti avto kot drugi dealerji. Sploh v primeru ko ne prodaja izzaloge, ampak daje v prodajo/najem nekaj kar stranka v naprej naroči in za kar položi varščino.
Dejstvo je tudi, da novo vozilo kupljeno v tujino ni cenejše kot v Sloveniji, seveda v primeru ko je zadeva speljana leagalno. Vendar kar se samega avta tiče to nekoga kot najemnika niti ne zanima. Najemnik avto samo uporablja in ga zato davkarija ne more lovit. Lovila pa bo lastnika, torej tega kreativni najemi,..., kar pa lahko najemniku povzroči težave. Davkarji lahko zasežejo avto, lahko se vsedejo na račun in konec koncev se lahko lastnik firme odloči, da prijavi stečaj, ker ne bi on ravno plačal kazni in davkov (najemnik pa ostane praznih rok in brez položene varščine).
Smešno je tudi, da stranka poslovnega najema ne more prekiniti takrat ko hoče, ko pa vsi vemo, da je to rabno bistvo poslovnih najemov. Najamem danes nekaj, ker rabim, čez pol leta ko tega več ne rabim pa vrnem in vzamem kaj drugega ali pa sploh nič.
Vsak se naj sam odloči komu zaupa in kaj mu je pomebneje (cena ali varnost). Ko potegneš črto, ugotoviš da zadeva še zdaleč ni tako poceni, kot izgleda na prvi pogled. Bom jutri če bom imel čas pokazal s primerom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Hm, malce težko verjamem, da so avtomobili v tujini dražji, če gledamo nabavno ceno. Vsaj, v ostalih poslih, je tujina cenejša. Zakaj? Zato ker dilerji nabavijo robo pri prodajalcu in naročijo 10000 komadov. Pri nas si pa tega noben diler ne more nabavit, pa četudi bi sam imel celoten trg pod sabo. In logično je, da bo tovarna dala tistemu, ki bo vzel več, večji popust.

Morda je pa kakšno drugo pravilo pri avtomobilih, pri elektronskih zadevah vem, da je tujina zelo cenejša.

No...pa da se še malo vrnemo k prvotni temi. Dosti je govoro o konkurenci. Lahko kdo predstavi konkurenco, ki ima res konkurečno ponudbo in ne tole, kar sem jaz dobim na hypotu:

http://shrani.si/?o/IE/3thzwwLg/hypo1.jpg

Ker tole je za mene ... ne vem sploh kaj bi rekel.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
... samo popravek k tvojemu razmišljanju...

Med sabo mešaš različne mednarodne trge, z različno kupno močjo. Logika "več je ceneje" deluje znotraj istega trga (recimo D), ne smeš pa tega mešat še z mednarodnimi primerjavami (recimo SLO vs D).

Konkretno pri nas en avto diler umetno napihuje leasing samo zato, da prepreči legalni izvoz novih avtomobilov, ki so legalno prodani pri nas, nazaj v D. Gre namreč za nemško znamko, ki se pri nas uradno prodaja precej ceneje kot v D...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Zakaj pa bi bili pri nas avtomobili cenejši, saj vsi (recimo BMW) izhajajo iz enake tovarne? Pri nas so edino slovenska, tam pa nemške navodila, etc...

Zakaj je avtomobili trg tako poseben, kajti na drugih trgih deluje "moja" logika - vsaj kar se tiče elektronike. Dotično bo nek mediamarkt dobil ceneje nek glasbeni stolp, ker jih bo kupil 50.000 kosov, kot pa big bang, ki jih bo kupil 10.000, pa čeprav ima en trg v DE in AT, drugi pa samo v SLO.
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Tudi operativni najem je navsezadnje le pogodbeno razmerje, kjer se ena stran v pogodbi zaveže nekaj dobaviti po vnaprej določeni specifikaciji in druga stran za omenjeno storitev v dogovorjenem obdobju plačati dogovorjeno odškodnino.

Ne vidim kaj je tu smešnega.

Tisti ki si želi vozilo samo za tri mesece, mi ali pa on sam pa ne bomo zagotovili najemnika za preostanek obdobja, pri nas pač ne bo mogel najeti vozila. Sicer pa storitev Kreativni gangbang poskrbi za iznajdljive.

Tole pavšalno streljanje z legalnostjo in davčnimi utajami je že naravnost smešno. Skratka vozila so kupljena legalno, davki so plačani, zakaj nekateri dealerji odobravajo popuste kot jih in zakaj imajo principali neumno zastavljeno politiko dodatnih rabatov, zakaj niso dosledni pri izvajanju svoje politike, zakaj dovolijo kanibalizem med trgi, itd ... so stvari interne narave in z njimi se ukvarjajo(te) dealerji. Nam se na srečo ni potrebno. Dvomim da si isto vprašanje zastavljajo(te), ko steče postopek v obratni smeri.

Sicer pa svetujemo naslednje:

O nakupu/najema vozilo razmišljajte vnaprej, ne ad hoc. Če si želite v svojem voznem parku kabriolet za vroče dni, potem o tem razmišljajte že marca in ne šele z junijsko vročino. Nakup rdečega lepotca tisti trenutek ko ste ga zagledali v salonu je resda najhitrejša potešitev želja, nikakor pa ne najcenejša.

Za realnost pri primerjavi vam polagam na dušo da primerjate istovrstne produkte. Zgolj nekajmesečni najem vozila sam po sebi pri nas ne obstaja, tako da je kakršnakoli primerjava z nekajmesečnim najemom drugje neumestna.