Glede na to, da so vsi proizvajalci sposobni nardit bistveno lažje kolo, kot je minimum po UCI, je tole mal za lase privlečen razlog.
Drugač pa ja, hudo je blo tole dons. Upam da zvozi brez padca.
When asked to comment on whether all of this has been done solely in the interest of saving weight, Jumbo-Visma team communications manager Ard Bierens didn’t beat around the bush.
“Yes, it is.”
ma spet nekaj naklada. saj bo hitro popravil v "vsak drug trening".Wtf?
Ti si pa siten ko ena stara babnica k ma PMS. I love you too nč bat.ma spet nekaj naklada. saj bo hitro popravil v "vsak drug trening".
Kaj ni jasno? Mulčki so kr dost na tleh sploh na začetku. Ročke pa menjalniki pa pedala so kr na udaru.Wtf?
Primerjaš jabolka z avokadom.Spominmo se časov ko je Košir skijal.
Čelade niso ok. Nimaš ravnotežja, ne slišiš okolice in nevem kaj vse so meli za povedat kapičarji. A zaj majo vsi čelade pa ravnotežje in slišijo. Oziroma nimajo nekih težav. Tak mate tu probleme z diski, ki štekajo, profiji padajo zaradi njih in nevem kaj vse.
Čez 10 let bojo rekli rim brake what? Niti sanjali nebojo več o njih. Kaki se bo vsedo na vintage kolo pa reko fak kak so lahko to vozli včasih?
si pozabu da pljuvaš po diskih in jih pozabu oment?Kaj ni jasno? Mulčki so kr dost na tleh sploh na začetku. Ročke pa menjalniki pa pedala so kr na udaru.
Si pozabu, da sem rekel, da so vsi na klasiki?si pozabu da pljuvaš po diskih in jih pozabu oment?
Tudi ce so, edina prednost, ki si jo dejansko omenil, so stroski. Pri vecini niso zanemarljivi, ampak vseeno.Si pozabu, da sem rekel, da so vsi na klasiki?
Stroški, seveda in nobene potrebe po diskih, ker če kje, pa tukaj zagotovo ne prinašajo nikakršne prednosti.Tudi ce so, edina prednost, ki si jo dejansko omenil, so stroski. Pri vecini niso zanemarljivi, ampak vseeno.
Odvisno. Vcasih si tudi kaj privoscis, vsak v okviru svojih zmoznosti. Tiagra na primer nima Di2, kateri mi je vsec. Imam pa oboje in mi ni zal.Sej ko greš zase kupovat kolo se tud verjetno s stroški ubadaš in se vprašaš po prednostih, ki ti jih višji stroški predstavljajo?
Zanimivo, da ti je lajkal kalbo? Će vščečkaš pomeni, da ti je nekaj OK, ne pa tako, kot kalbo kater če se le da pljuva po diskih. Ti si pa nalil kozarec čistega vina in potrdil tudi cappyevo mnenje, da vse skupaj profiji uporabljajo iz čiste navade.V bistvu ste vsi rahlo tečni. V firmi imam dva bivša kolesarska profija. Eden je pred leti celo že konkuriral za boljša mesta v Slo, pa je zaradi poškodb odnehal.
Njuno mnenje o tem in tehniki nasploh? V večini je profijem popolno vseeno kaj vozijo. Se usede in pelje. So pa fantje močno odvisni od svojih navad in jih ne menjajo, tudi, če bi jim novost prinesla kakšno mini prednost (velikih prednosti itak ni). Po domače raje furajo navadne zavore, ker so jim domače, tudi, če bi jim disk prinesel malo prednosti tisto etapo.
Tako jim je tudi za zavore vseeno in se za njih veliko manj sekirajo kot folk, ki se prepira o njih. Če jim boš dal izbiro, bo večina vzela navadne zavore in to predvsem zaradi "navade". Če kaže na mokro sedaj že raje posegajo po diskih. Realno pa fantje zavor prav veliko ne rabijo, če ni polno spustov pa še mokro zraven.
Če opcije proizvajalec nima, je pač ni, se ne sekirajo.
Skratka prepirate se za precej nepomembno zadevo v pelotonu.
Ja, imam 160/180 adapter, samo obrnem pa drug disk montiram.Pa ti podpira vilca 180 disk? Oziroma ali se sploh dobi dapter za 180 flat mount?
Na cestnem kolesu?Ja, imam 160/180 adapter, samo obrnem pa drug disk montiram.