Kolesa z motorjem-nova zakonodaja

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.436
2.182
113
Ravnokar sem govoril z Avtotrade Vrhnika, baje se to da urediti. Rabiš dve priči, ob ponedeljkih in sredah to delajo. Jaz bom šel probat, zajebat nimam kaj.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.436
2.182
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Pri vsaki bajti je vsaj en moped brez papirjev. Ne vem kaj dela tale bajc, ampak če pokličeš na 5 upravnih enot boš dobil pri vseh enak odgovor. Da imaš lahko moped še naprej v drvarnici.

To sem jaz poskušal pred parimi leti, pa se res ni dalo. Pred parimi meseci sem pa dobil informacijo, da se da rešiti na UE Grosuplje. Grem v sredo do tegale Bajc-a, drugače pa kličem na UE Grosuplje.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.455
346
83
34
Te razumem, kot pri vsaki stvari v Sloveniji, ko se gre o zakonodaji dobiš od organov 3 različne odgovore. Potem pa te čaka naloga, da sam razbrskaš kaj je res in kaj ne.
stupid-1.gif
In en primer v praksi mi pomeni več kot beseda uradničkov za šaltarjem, ki nimajo pojma kaj delajo. Ne vem zakaj bi možakar iz linka lagal.. Škoda, ker si nabavil nov moped.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.131
3.875
113
Super, prosim za poročilo iz prve roke, če bo komu uspelo (na UE). Legalizirat moped brez papirjev, ki ni oldtimer!

Sicer pa tipično za SLO, da je izvajanje zakona tako elastično, da 10 let se nič ne da, potem na eni UE poznajo finto, kako mimo zakona in uredijo brez problema, na drugi UE je treba dobit točno določenega Janeza, ki vse uredi (ker pri Nataši in Ireni se ne da), na ostalih UE pa ne gre. Dokler se naokoli ne začne govort da se da tudi drugače. Enako je bilo z izdajanjem tablic. V KR in LJ si lahko dobil samo domače, medtem ko v Postojni pa katerekoli. Dokler ni enemu uradniku dopizdilo in je vsem enotam poslal dopis naj se ne zajebavajo in začnejo izdajat katerekoli tablice.

Gre pa verjetno tudi drugače, narest račun od Trgoavta iz leta 88 ni nobena kunšt. Rabiš matrični tiskalnik, neskončni papir in mal "umazanije". Ampak temu se reče goljufija.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.039
5.650
113
Novinarji ko novinarji... Niso sposobni enga clanka pravilno skup spravt
bonk.gif


Za mopede ki gredo vec kot 25km/h je že sedaj potrebna registracija...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.455
346
83
34
Kakšen plan imate za drugo leto? Jest bom do maja preganjal Ponyja, potem pa kolo dalje. Ponyja bi mogel konkretno uštimat, da bi šel čez tehničnega, pa s čelado na Ponyju tudi zgledaš kot en vanzemaljac.
hysterical-1.gif
Pljuvanje v lastno skledo je tole..
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.507
942
113
Najbolj logčno bi bilo da bi namesto tega butastega zakona kategorijo 25km/h kar ukinili.
Če je imela prej nek smisel, ga sedaj pač nima. In je za 99% populacije bolje da gre na 45km/h.

Torej. Z novim zakonom so zahteve za tele mopede ki grejo 25km/h tako plibljižali onim, ki grejo lahko 45km/h, da so jim vzeli smisel obstoja. Zato bi bilo bolje da so bi poslanci namesto zaostritve zakona teka enostavno kar črtal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
Klemen
Vprašanje koliko moped manj onesnažuje kot sodoben avto. Požre najbrž skoraj toliko, izpuh pa je najbrž se vedno precej podoben tistemu iz pred pol stoletja? Pa porabi najbrž tudi približno toliko.
Sem bil lani v taki dilemi. Kupiti nek moped/motor za občasne vožnje ali raje avto. Kupil sem avto in zaenkrat mi ni zal. Je pa res da običajno v mojem koncu ni velik problem s parkingom.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
No cenejsi je moped sigurno kot avto. Porabi kolk, dobra 2l/100km? Registracija 30e letno, vzdrzevanja prakticno ni. Ampak nekega smisla res ni vec v teh 25km/h prdulah. Boljse vzet kak malo mocnejsi skuter da gre vsaj okoli 100. Tisti za 45km/h je prav nevaren po kaki regionalki, samo cakas kdaj te bo kdo zrinil s ceste.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.235
4.781
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Klemen
Vprašanje koliko moped manj onesnažuje kot sodoben avto. Požre najbrž skoraj toliko, izpuh pa je najbrž se vedno precej podoben tistemu iz pred pol stoletja? Pa porabi najbrž tudi približno toliko.
Sem bil lani v taki dilemi. Kupiti nek moped/motor za občasne vožnje ali raje avto. Kupil sem avto in zaenkrat mi ni zal. Je pa res da običajno v mojem koncu ni velik problem s parkingom.

MythBustersi so se odločili testirat izpuhe motorjev prosti izpuhom avtomobilov in zaključek je bil:

For the most recent model year vehicles tested -- from the '00s -- the motorcycle used 28% less fuel than the comparable decade car and emitted 30% fewer carbon dioxide emissions, but it emitted 416% more hydrocarbons, 3,220% more oxides of nitrogen and 8,065% more carbon monoxide.

MythBusters
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Jest sem se pa ravno odluču da spomladi vzamem tistega 25 km/h. Hebeš registracijo. dete je staro 14 in se lahko vozi. Pri 15. delat izpit za moped nima smisla odkar so vožnje in vse ostalo sranje. Pri 16. bo naredu A1 in bo dobu 125 ccm, do takrat pa 25 km/h. Pa še baba si ga želi da bo lahk v trgovino skočla, no pa tudi jaz za na kak pir skočit, da za vsako svoje 220 kilske klade iz garaže ne vlečem. In ko bo poba naredil A1 bo ostal doma, za mestno drkarijo, samo blokade ven poberš in jih nadomestiš z drugimi, ter homologiraš za AM kategorijo in imaš moped do 45. Kupujemj pa novega za skoraj 2 jurja, tako da definitivno doma ostane, po potrebi se samo prefuka blokade.

http://www.piaggio.si/motor/fly-50-4t-25-km-h/65

kar se tiče registracije. Edino pravilno da so jo uvedli. Tako bodo vozila vsaj zavarovana za škodo 3. osebi. Takle mulo lahko hitro za jurja ali 2 škode na kakem avtu naredi. Zavaroval si lahko tudi sedaj ampak pomoje jih kej veliko tega ni storilo, ker pač ni obvezno in se jim zdi tistih nekaj evrov preveč.
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.522
2.892
113
v lokalni ostariji
mešate reistracije in zavarovanja... je pa tako, da sedaj kaj dosti prednosti tist 25km nima več. bil pa je uporaben prej. zdaj pa moraš imeti čelado itd itd... koliko točno je bilo smrtnih nesreč s temi prdulami? ni bilo ravno dosti samo država je pogruntala kej kasirat (khenm, lobij "tehničnih" boste rekl da nima nč zravn?)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Z registracijo je obvezno tudi zavarovanje, prej ni bilo registracije, zavarovanje na prostovolni bazi, kar v SLO pomeni da redke izjeme dajo zavarovati, ker pač ni obvezno. je pa priporočljivo, če ti mulc samo kak odbijač na MB skegla pa si odgovoren in plačaj kaka 2 jurja. Zdej z obveznim zavarovanjem, bo tega konec. Ali kontra tebi nekdo škodo naredi, zdej ga pa toži za kakega jurja, on pa na sociali, se pod nos obrišeš. Obvezno zavarovanje za povzročitev škode 3. osebi to odpravlja. No kolateralna škoda je dodatnih nekaj eur za cestni sklad in po 4. letih tehnični.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.449
3.548
113
Za AM kategorijo ne bo šlo lahko, sen letos to homologacijo delal. Rabiš od pooblaščenca izjavo, dobiš jo tako, da mu pripelješ motor, vstavi blokade, ga spravi TOČNO na 45 (original blokade grejo 50 na uro) in pelje na registracijo. PVG ti tega ne bo delal, ostane samo Živec, ki je zlatar. Prištimaj 300eur za ta špas.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.039
5.650
113
Ojoj bom zvečer prilimal linke za blokade
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Mislim, da ni treba sploh blokad menjat. Grešna homologacijo in ga homologiraš kot moped, sej imaš lahko moped ki gre samo 25 km/h. Tako so delali tudi z piaggio ciao, da so lahk čez mejo v HR šli. Ko homologiraš ga regisriraš kot moped, potem pa blokado. En in vre tistih 60. Je sicer preveč ampak z pametjo te v naselju ne bo doben zajebaval, izven naselja pa gas do 60
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.449
3.548
113
Originalne blokade na Piaggio Fly so že v osnovi faljene. Motor 25km/h na uro ima homologacijo da gre 25, samo dejansko gre 38km/h. Kako so dobili homologacijo ne vem. Isti motor varijanta 45km/h gre 52 na uro in na valjarijh ob prehomologaciji ne gre skozi, zato je treba blokado malo popravit. So lani imeli tehnični pregledi precejšnjo frko in so od takrat vsi presrani. Od ene do druge avtohiše se pogledi na to precej razlikujejo. Na primer, na Avtokrki je model hotel tole:
Za predelavo iz 25 na 45km/h morate predložiti tehnično poročilo uradnega zastopnika Piaggio ali od strokovno usposobljenega (pooblaščenega) izvajalca predelave,
v katerem mora biti podroben opis posega v vozilo in novi tehnični podatki vozila:
Z odstranitvijo blokade se najverjetneje spremenijo naslednji podatki:
P.1.2: nazivna moč: ____kW
P.1.4: nazivna vrtilna frekvenca: ____ min-1
Q : Razmerje moč/masa:_____kW/kg
T: Najvišja hitrost: ____ km/h
U.1: Raven hrupa v mirovanju: ____ dB/A
U.2.:pri vrtilni frekvenci motorja: _____ min-1
U.3.: Hrup v vožnji: _____ dB/A
Podatki morajo biti razvidni v certifikatu oz. verodostojni dokumentaciji

Na drugi avtohiši je bila zgodba povsem drugačna, v homologacijo so mi vpisali samo konstrukcijsko povečano hitrost, po tem, ko je pooblaščenec tja pripeljal motor.

Tale zgodba s Ciaoti bo še zabavna, saj noben ne gre 25, ker niso konstrukcijsko grajeni za tako majhno hitrost. Da bi ga pa registriral na 45km/h, pa ni šans, ker nima homologacije.