Originalne blokade na Piaggio Fly so že v osnovi faljene. Motor 25km/h na uro ima homologacijo da gre 25, samo dejansko gre 38km/h. Kako so dobili homologacijo ne vem. Isti motor varijanta 45km/h gre 52 na uro in na valjarijh ob prehomologaciji ne gre skozi, zato je treba blokado malo popravit. So lani imeli tehnični pregledi precejšnjo frko in so od takrat vsi presrani. Od ene do druge avtohiše se pogledi na to precej razlikujejo. Na primer, na Avtokrki je model hotel tole:
Za predelavo iz 25 na 45km/h morate predložiti tehnično poročilo uradnega zastopnika Piaggio ali od strokovno usposobljenega (pooblaščenega) izvajalca predelave,
v katerem mora biti podroben opis posega v vozilo in novi tehnični podatki vozila:
Z odstranitvijo blokade se najverjetneje spremenijo naslednji podatki:
P.1.2: nazivna moč: ____kW
P.1.4: nazivna vrtilna frekvenca: ____ min-1
Q : Razmerje moč/masa:_____kW/kg
T: Najvišja hitrost: ____ km/h
U.1: Raven hrupa v mirovanju: ____ dB/A
U.2.
ri vrtilni frekvenci motorja: _____ min-1
U.3.: Hrup v vožnji: _____ dB/A
Podatki morajo biti razvidni v certifikatu oz. verodostojni dokumentaciji
Na drugi avtohiši je bila zgodba povsem drugačna, v homologacijo so mi vpisali samo konstrukcijsko povečano hitrost, po tem, ko je pooblaščenec tja pripeljal motor.
Tale zgodba s Ciaoti bo še zabavna, saj noben ne gre 25, ker niso konstrukcijsko grajeni za tako majhno hitrost. Da bi ga pa registriral na 45km/h, pa ni šans, ker nima homologacije.