Kljuka - cena?

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.520
1.118
113
Jaz imam to Oris ali Bosal, sploh ne vem katero firmo, J kljuko na Volvu, ko jo snameš in umakneš, skriješ vtičnico, je ni. Na Clio sem dal pa "fiksno" na dveh vijakih, tam se pa malo vidi priključek, če bi jo kdaj snel, štrom vtičnica vedno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Meni jo ravnokar montirajo pri Hernec.u (ob Šmarni gori). Kako se obnese bom videl. Rabil bom za nosilec koles.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
181
103
43
Nekje sem zasledil, da pri novem avtu ne dobiš samo kljuke in napeljave, temveč tudi izboljšane komponente avta (zadnja prema, večji hladilnik). Zna kdo malo bolj podrobno povedat? Verjetno od znamke do znamke različno.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.520
1.118
113
Sigurno od znamke do znamke različno. Načeloma je pa predpriprava na vlečno kljuko večji radiator, večje zavore, če je avtomat, ustrezen software dodan ipd. sem jaz bral.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Tako je tovarniško, pri nekaterih znamkah, je sprememba bolj občutna, kot navedeno večji radiator, od zadaj nekoliko večji diski, drug software za menjalnik, tudi pri ESP sistemu je dodan program za prikolico in še kaj. Sem videl tudi da so spremembe na zadnji premi in celo dodano zračno vzmetenje. VW ima celo nek elektronski pomagač za vzvratno vožnjo, kje s pomočjo knofa za ogledala nastaviš smer manevriranja in sam odpelje zadevo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: natina

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
A je smiselno dat na mojo 16 let staro raketo kljuko, ali malo potrpet, pa avto zamenjat?
To moraš sam vedet .
Če je avto v zadnjih izdihljajih in že gledaš za drugim..potem nima smisla. Če je še vse ok, in nimaš fame po menjavi..se boš lahko še 5 let vozil...kaj ti pomeni teh 5 let...sam pri sebi raztolmači..v primerjavi s ceno kljuke (kjer boš verjetno poiskal najcenejšo opcijo...realno med 300 in 350 eur).
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: SHTF

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Je tudi res, ali rabiš kljuko zato da v radiusu doma cca 100km prevažaš kakšno navlako, ali rabiš zato ker boš letno vlačil prikolo 1t+ na dopust. Za drug namen je definitivno tovarniška kljuka s vsemi prilagoditvami optimalna izbira.
So mi v tem segmentu USA zanimivi, kaj vse tam dobiš, od zračnega meha, do električno reguliranih zavor na prikoli ni da ni.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
Vse kljuke so primerne za vsako prikolico ki je v mejah homologacije avta. Razlike so samo ali jo boš vsakič pospravljal ali ti je gladko vseeno.
Konec koncev se vse montirajo enako. Vglavnem imajo glavni nosilni del enak. Razlike so pol v pritrditi štrcla.
 

gig

Pripravnik
7. apr 2009
683
11
18
Vse kljuke so primerne za vsako prikolico ki je v mejah homologacije avta. Razlike so samo ali jo boš vsakič pospravljal ali ti je gladko vseeno.
Konec koncev se vse montirajo enako. Vglavnem imajo glavni nosilni del enak. Razlike so pol v pritrditi štrcla.
Moraš pa dobit zraven tudi dokumentacijo, iz katere je razvidno da je ustrezna za tvoj avto.
 

gig

Pripravnik
7. apr 2009
683
11
18
Vse kar dodatno naknadno namontiraš na homologiran avto moraš dodatno homologirat (luči, žarnice, kolesa, kljuko...). Ko kupiš Kljuko moraš met poleg nek dokument o skladnosti te kljuke s tvojim avtom. Na podlagi tega in na podlagi izjave o strokovni vgradnji, ti vpišejo dodatno vgrajeno opremo v homologacijski kartonček.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
Še 1x ali sploh lahko v EU legalno kupiš kljuko ki nima papirjev.
Še najcenejši priklop za 90 eur ma vse papirje