Kje proizvajajo Honde Accord?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
vsem:

pričkat se katera firma je boljša, je tako, kot se otroci v peskovniku kregajo, kateri očka je močnejši. Dejstvo je, da ima načeloma vsak proizvajalec avtomobilov v svojem prodajnem programu vsaj eden zelo kvaliteten produkt, saj jim ta prinaša (dodaten)dobiček. in to konkurenca ve...Če bi pa konkurenca na vsak način hotela naredit "best of the best" avto, pa to dolgoročno pomeni propad samega sebe, saj se sama izloči s trga, propade.
Hočem rečt, da proizvajalci lahko naredijo avto, ki nebo plastika nič škripala, motor ne potrebuje vzdrževanja itn., samo to dolgoročno ne vodi k transperentim poslovanjem.
Zdej sem pa zabredel....
grin1.gif
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Passat CC ni Passat. CC je nastal zaradi večjega povpraševanja po tej klasifikaciji, torej Coupe Cabriolet. Torej, avto za "malo drugačne", pa logično z nadstandardno plačilno listo.
Passat je za familijo.

V mislih sem imel drobovje, ko CCja "slečeš". Nekako tako kot je MB CLS v osnovi E.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Imaš prav, in CCja kupujejo popolnoma drug tip ljudi, kot limuzino. Zato je pa tudi cena višja, saj si ti "drugačneži" pripravljeni plačati več za ekskluzivo. Pa čeprav ni, ampak v njihovih glavah je.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Simon spet ni čist tako vse... Osnova je enaka, vse ostalo pa je drugače... Zunanja in notranja oblika se razlikujeta in ti sta kot dan in not proti Passatu. Za Passata lahko prinzamo da je od znotraj nikakvi če res nima neke dobre opreme in lesa... Dobro komur je pač les všeč ampak drugače deluje prazen...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik GFors pravi:

BTW... a je kdo že vozil novega accorda. Mislim, da ga ni passata (pa še kerga švabota), ki bi se tako peljal
smirk-1.gif
Ja. In pretiravaš. Čisto odvisno od podvozja in gum ... Tako pri legi, kot pri udobju. Lahko je super, lahko je polom. Poleg tega mu ostaja minus vseh spredaj gnanih avtov: isti kolesni par skrbi za zavijanja in pospeševanje ...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...da nadaljujem, "prazen" zato, ker to VWju paše, oziroma povem drugače, trg(kupci) to trenutno želijo. Boljš je za VW nardit avto brez duše, kot pa eno "bombo", saj je petičnežev, ki imajo ekstra okus manj, posledično je manj kapitala. Tako se pa utapljamo v vsakdanji sivini...
grin1.gif
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik GFors pravi:

BTW... a je kdo že vozil novega accorda. Mislim, da ga ni passata (pa še kerga švabota), ki bi se tako peljal
smirk-1.gif
Ja. In pretiravaš. Čisto odvisno od podvozja in gum ... Tako pri legi, kot pri udobju. Lahko je super, lahko je polom. Poleg tega mu ostaja minus vseh spredaj gnanih avtov: isti kolesni par skrbi za zavijanja in pospeševanje ...

No ja, bi pa prej rekel, da ti pretiravaš. Koliko različnih podvozij in gum pa ima accord, da lahko eno različico označiš kot polom, drugo pa kot super?

Pa da je spredaj gnan (kot 90% avtomobilov), mu ne bi štel ravno v minus. Tudi v vaših testih pod rubriko "grajamo" še nisem zasledil avtomobila, kjer bi grajali "umestitev" pogona. Verjetno obstaja razlog za to.
wink-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Zakaj pa bi bil passat CC kaj drugega kot navaden passat z modernejšo obliko? Mislim, da si niso delali posebnih stroškov s tem CCjem
wink-1.gif


BTW... a je kdo že vozil novega accorda. Mislim, da ga ni passata (pa še kerga švabota), ki bi se tako peljal
smirk-1.gif

Passat CC ni Passat. CC je nastal zaradi večjega povpraševanja po tej klasifikaciji, torej Coupe Cabriolet.

Bemti, malo morje CC-jev sem že videl na cesti, ampak vsi so imeli dvignjeno streho...a lastniki sploh ne vedo, da gre streha dol, ali kako?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik GFors pravi:

BTW... a je kdo že vozil novega accorda. Mislim, da ga ni passata (pa še kerga švabota), ki bi se tako peljal
smirk-1.gif
Ja. In pretiravaš. Čisto odvisno od podvozja in gum ... Tako pri legi, kot pri udobju. Lahko je super, lahko je polom. Poleg tega mu ostaja minus vseh spredaj gnanih avtov: isti kolesni par skrbi za zavijanja in pospeševanje ...

No ja, bi pa prej rekel, da ti pretiravaš. Koliko različnih podvozij in gum pa ima accord, da lahko eno različico označiš kot polom, drugo pa kot super?

Pa da je spredaj gnan (kot 90% avtomobilov), mu ne bi štel ravno v minus. Tudi v vaših testih pod rubriko "grajamo" še nisem zasledil avtomobila, kjer bi grajali "umestitev" pogona. Verjetno obstaja razlog za to.
wink-1.gif
Natakni 18 plčna platišča na Accorda, pa boš videl, kaj je neudobno. S 17 je pa super. Pri kakem konkurentu zna biti pa obratno. Ali pa športni paketi ipd ... In ja, pogon spredaj je minus - pri nas se to pozna pri ocenah, natančneje pri ocenah, nemenjenih krmiljenju in legi na cesti ... Če volan ob pospeševanju cuka zaradi vpliva pogona oz se pač na njem čuti, da se volan "upira", avto dobi manj pik. In takih je pri prednjepogoncih večina, pri zadnjem pogonu pa nobenega.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Nekaj bo držalo, večja cola platišč lahko pripomore k boljšemu občutku vožnje... Kar se pa tiče gum, tu pa ni za razpravljat. So gume, ki so zelo tihe, tu dobi avto lahko več točk za udobje in so gume, ki so bolj "športne" in so posledično glasnejše. Guma je le edina, ki ima stik s cestiščem.
Sam imam relativno kar dobre gume, Pirelli P3000, samo kaj , ko so glasne kot ne vem kaj. Zimske Eskimo S3 so kot miške v primerjavi s P3000. Hočem rečt, lahko je dobra guma, vendar ne paše na tak avto. Drugo leto gredo dol in bom kupil gume, ki so predvsem tihe.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Passat CC se v kombinaciji z 18 col in nastavljivim podvozjem pelje odlično. In se pelje 1 razred bolje kot passat... meni osebno je samo težko najti pravilen položaj za volanom, ker sedim precej pokonci, notri je pa v višino precej malo prostora... drugače pa avto, ki obrača glave...
wink-1.gif
in ni pretiroma drag...

lp