Pa ni vse v servisih; meni je v F 500e zaigralo srce, zdaj pa vidim da ga tudi oni hvalijo.
Tukaj pazi, ker oni so pohvalili F500e še staro verzijo, prodajano samo v Kaliforniji.
Pa ni vse v servisih; meni je v F 500e zaigralo srce, zdaj pa vidim da ga tudi oni hvalijo.
Jaz sem videl F 500e-2022 To ni stara verzija. Plus pričakujejo zelo dober battery pack.Tukaj pazi, ker oni so pohvalili F500e še staro verzijo, prodajano samo v Kaliforniji.
To kar pozabi.Sončne elektrarne za doma postanejo standard
Tole je sicer videti bizarno, vendar vseeno nekaj % bolj učinkovito pri izdelavi električne energije, saj takšen agregat deluje z recimo 40% učinkovitostjo pretvorbe dizla v elektriko, motor v avtu pa nekje 30%.Evo rešitev za urbana okolja kjer je obstoječe omrežje že preobremenjeno...
Dizelski agregat za polnjenje EV
Poglej priponko 64195
Poglej priponko 64196
Dizeldki motor v avtomobilu je sigurno (glej Euro številko) bolj tehnično dodelan, kot motor agregata. Dizelski agregat mehansko poganja generator, ki proizvaja elektriko, elektro motor pa prek prenosov poganja kolesa avtomobila. Dizelski motor avtomobila tudi mehansko poganja, vendar direktno kolesa avtomobila prek prenosov. Torej je eden posrednik ( z izgubami) manj. Še sedaj imamo v SLO železnicah dizelske lokomotive, ki poganjajo električni generator, ta pa poganja elektromotor za premikanje lokomotive.Tole je sicer videti bizarno, vendar vseeno nekaj % bolj učinkovito pri izdelavi električne energije, saj takšen agregat deluje z recimo 40% učinkovitostjo pretvorbe dizla v elektriko, motor v avtu pa nekje 30%.
Koliksne pa so?
Jaz ga poleti vec porabim kot pozimi. In kot kaze se bo ta delez poveceval.Pri nas ni primerna geografska lega, da bi nam sploh prav prišla baterija. Poleti se pridela daleč največ štroma, ampak se ga tudi daleč najmanj porabi (gospodinstva), tako da ti baterija ne koristi, edino če boš potem z EV delal kroge okoli