Kot je že bilo rečeno, je to enako tudi pri drugih znamkah. Če ne bi pisalo da je interval za servis recimo 15.000, brez kakšnega omenjanja časovnega intervala. Sem pa opazil da so meni vedno ob rednem servisu rekli da je garancija podaljšana do takrat oziroma toliko in toliko km.
To, da si lahko servis sam "obnovi" garancijo je seveda sporno, a seveda njihova zadeva. Lahko bi recimo naredili tak "pregled" tudi za stranko (nek malo bolj orenk servis), a tega seveda ne bodo, ker bi potem ves folk delal tako.
Pač, prodajalev vas je nategnil, tako da se lahko greste pritožit k njemu. Verjetno je "šparal" in malo "vlekel", ko pa je končno šel na servis, so mu rekli da je zamudil in garancija ne velja več, je pa avto raje prodal (glede na to da je je z servisom zamujal 4 mesece, vi ste ga pa kupili kak mesec dva za tem)..
Zamujen pa je bil ravno tisti najvažnejši servis, kjer se z menjavo olja odstranijo opilki od utekanja. Saj če se ni vozil ni problema, samo veš da servisi hitro zagrabijo vsako tako stvar.
Saj po svoje je prav, ker če ne postanjo ljudje kar inovativni. Imel sem sodelvca, starejši možak pred penzijo in si je kupil po dolgem času novega puntota. Prodajalec mu je rekel (kot pač znajo) - "zdaj vam pa vsaj pet let ne bo treba odpirat havbe" - in je ni. Delal je res malo km in v teh petih letih ni prišel na predpisani 15.000 (al kolk je že) in ga pač ni peljal na servis. Pet let. Potem je naredil servis (pri fušarju) in avto prodal. Super.
Ok, primer je ekstremen, a vseeno, æisto verjamem da servisi delajo tako. Meni je prišel recimo servis ravno poleti in ni bilo termina da bi ga peljal tja, tako da sem vprašal na servis kako je v tem primeru z garancijo. Rekli so da ni blema, a da ne sme biti več kot 1000km oziroma en mesec čez rok.
Sicer pa, kaj pa primer če je bil recimo popravljan sprednji blatnik avta, pač ne na pooblaščencu in je izgubil CEL avto garancijo na lak (oziroma na prerjavenje). Kaj ima veze klepan blatnik z rjo na zadnjih vratih? Realne ne, pride pa prav za serviserje da se "losajo" tega.
Če gremo nazaj na Kio. Moj stric je že pred leti kupil prvega Ceeda. Prvi nov avto, prehod iz 20 let starega golfa, velik cenovni preskok, 7 let kredita itd.... Ko je prišel čas za servis in je šel vprašat koliko stane in so mu rekli da cca 300 eur, jih je nekam poslal, se obrnil in šel menjati olje in filter domov (kot že celo življenj prej). Zavedno se je torej odrekel garanciji, da pač verjeme da je avto ok in da ta garancija itak ni ne vem kaj. Kakor vem znotraj teh sedmih let ni imel nobenih večjih problemov in se je torej tveganje splačalo. Avto še danes, po skoraj desetih letih, dela "kot urca". Menjal je vse sam, pač po tistem kar piše v servisni knjigi (to so še generacija, ki so znali veliko "pošravfat" sami.