Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Lexus je standard v ZDA že preko desetletje. Raritete so zaradi njega postali MBji.
Pretiravat res ni treba. Da ne brskam za lani, cifra iz 2007: lexus 330K, MB 240K. Pa se ne spomnim, da bi MB kdaj več prodal v ZDA ...
Skratka: Lexus je večji od MB v ZDA, ampak o raritetah ali pa popolni prevladi na trgu je pa malo mimo govorit.
S svojo pojavo je Lexus dobesedno ubil tržni delež MBja v ZDA.
Prej sem pa navedel, da so luksuzna Toyota, ker so to besedno zvezo imeli v svojih prvih reklamah. Lexus - A Luxury Division of Toyota. Reč je še vedno vidna v tem, da je cel kup sklopov na Lexih istih kot pri Toyotah, edina razlika je, da Lexi dražje in luksuznejše dele opreme dobijo kakega pol desetletja prej. Da marketingarji želijo reči diferencirati razumem. Po drugi strani, pa jim je ravno sloves Toyote prinesel prve odlične prodajne rezultate, ko so s to znamko začeli.
Vpeljali so več reči, ki so dobesedno fentale prodajo MBjev v ZDA. Neprekosljivo kakovost in zanesljivost, tukaj so zadeli žebljico na glavico, ker je takrat MB veljal za pokvarljive krave in uvedli so vrhunsko pomoč uporabnikom.
So bili prvi, ki so ti za redni vzdrževalni servis prišli iskat avto na dom ali v službo, ti pripeljali nadomestni avto, tvojega poservisirali in vrnili. Torej je bil kupec car. Pri MBju je bil pa kupec predvsem obran do kosti in to se je poznalo na prodajnih rezulatatih. Seveda je konkurenca naredila svoje in je tudi MB bil prisiljen dvigniti nivo storitve. Prilagodi se ali pa crkni.
Ogo