Kdo to kupi?

B81

22. jul 2007
37.603
10.902
113
Kaj je z njo narobe?
Imaš električjne sedeže, ogrevane, hlajene in masažne, električen volan in navi,,,,

Največji hec pa bo to, ko bo leder ostal dlje časa cel, kot pri tvojem bemveju
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost

eden, mogoce dva komada, pa se to testna

To sploh nima veze
smile-1.gif
Kot da se ne zavedajo, da ne bo prodajna uspešnica. Namenjen je predvsem dvigovanju ugleda. Toyota je z lexusom rabila 20 let, da jih sploh kdo povoha, pa še zdaj so večji klump od tega hyundaija. Na tvojo žalost pravijo testi, da tale hyundai ravno ne zaostaja za velikimi in pomembnimi v tem razredu.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
v S.ameriki so azijski avtomobili bili popularni že pred 30 in več leti( predvsem so malo žrli pa mnji parkplac so potrebovali , pa še crkovali niso kot usa klump ). v evropi pa je vedno bil in še je prisoten močan lokal patriotizem.
ogromno mentalno hendikepiranih zakomplesancev pri nas je še vedno z miselnostjo v socializmu, ko je bil nemški avto pojem tehnike in kvalitete ( čeprav je do nas prihajala tretjerazredna roba brez opreme )
ko je korejec imel klimo, airbage, abs ipd jajca serijsko je to v evropskih vozilih bilo samo nadstandardno ali pa sploh ni bilo mogoče dobiti
ko je kvaliteten nemška kvaliteta crkavala vsako leto zaradi xy razlogov , ali pa so klicalo na tisoče vozil na popravilo, je korejski polizdelek lepo predel in še danes prede
nemci se na vse kriplje trudijo, da bi kio ceed očrnili pa jim ne ratra in ne rata, četudi so za primerjavo vzeli najmanjši motor in najslabše opremljeno kio in najbolj opremljeni golf z 2 litrsko mašino npr.
glede na to, da pa je tukaj ( na forumu ) toliko velemojstrskih industrijskih oblikovalcev in teknikov oz razvijalcev plehovja me pa prav zanimajo njihovi izdelki
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
za razliko od prej omenjenih plastik, je to pravi les itd, kolk je pa komu ta les vsec je pa druga stvar.. men tudi ta crn les ne sede...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost

eden, mogoce dva komada, pa se to testna

To sploh nima veze
smile-1.gif
Kot da se ne zavedajo, da ne bo prodajna uspešnica. Namenjen je predvsem dvigovanju ugleda. Toyota je z lexusom rabila 20 let, da jih sploh kdo povoha, pa še zdaj so večji klump od tega hyundaija. Na tvojo žalost pravijo testi, da tale hyundai ravno ne zaostaja za velikimi in pomembnimi v tem razredu.

Lexusa vohajo ze od leta 1989. In to konkretno. Tako da ne bulazni z nekaksnimi 20 leti in izjavami "vecji klump" od hyundaia.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_won_by_the_Lexus_LS


Sicer Hyundai rapidno raste in je zelo uspesna strategija v tako kriznih casih, ampak Lexus kot brand je postavil nova merila v avtomobilski industriji, pa ne samo kar se tehnologije tice, tudi prodaje, odnosa do kupcev. Lexus kot podjetje je danes ekonomski vzor na mnogih uglednih mednarodnih poslovnih institucijah, univerzah itd.

Kar pa se evropskega trga tice, je vsesplosno znano da so bile uvozne kvote na japonske avtomobile. Zato tudi ni bilo velikega prodora premium znamk. Sele z selitvijo vzhodnih znamk na evropska tla se je zacelo novo obdobje.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost

eden, mogoce dva komada, pa se to testna

To sploh nima veze
smile-1.gif
Kot da se ne zavedajo, da ne bo prodajna uspešnica. Namenjen je predvsem dvigovanju ugleda. Toyota je z lexusom rabila 20 let, da jih sploh kdo povoha, pa še zdaj so večji klump od tega hyundaija. Na tvojo žalost pravijo testi, da tale hyundai ravno ne zaostaja za velikimi in pomembnimi v tem razredu.

Lexusa vohajo ze od leta 1989. In to konkretno. Tako da ne bulazni z nekaksnimi 20 leti in izjavami "vecji klump" od hyundaia.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_won_by_the_Lexus_LS


Sicer Hyundai rapidno raste in je zelo uspesna strategija v tako kriznih casih, ampak Lexus kot brand je postavil nova merila v avtomobilski industriji, pa ne samo kar se tehnologije tice, tudi prodaje, odnosa do kupcev. Lexus kot podjetje je danes ekonomski vzor na mnogih uglednih mednarodnih poslovnih institucijah, univerzah itd.

Kar pa se evropskega trga tice, je vsesplosno znano da so bile uvozne kvote na japonske avtomobile. Zato tudi ni bilo velikega prodora premium znamk. Sele z selitvijo vzhodnih znamk na evropska tla se je zacelo novo obdobje.

Eh, kaj to razlagaš.. Saj naprej od BMWja itak ne vidijo.
smirk-1.gif

Kar se pa kvalitete tiče se pa BMW ali kakšen VW ne more kosati niti s Kio.

Zdaj pa udrihajte, ampak to ne bo spremenilo dejstev.
wink-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Blackjack ampak Lexus kot brand je postavil nova merila v avtomobilski industriji,



to se pa čisto strinjam. kje bi pa bili če nebi leksusk izumli.
kaj bi pol lepli v stajling hunterse
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Tak avto si kupi nekdo ,ki ga hoče imet prvi in ima dnarja ko dreka....in ga prav nič ne briga če bo čez 5 let za male pare.....oziroma dvomim da ga bo sploh imel 5 let...ga bo menjal prej ,ker se ga bo naveličal.

ja prvi si bil pred šestimi leti, danes pa si več kot med zadnjimi, gre se za nakup 120k€ vozila ki je na cesti že ohohoho časa...

Vem da recimo pride ven nov kajen za 150k bo se v SLO našlo 5 modelov ki ga morjo met, ker so prej meli kajena predtem pa 911 ipd.,
ampak po petih letih pa več folk ne kupuje stare oblike za 150 (ali v mojem primeru 120k), vsaj nevidim razloga, ko trg ponuja za ta denar
kup novejših terencev, al pa katerih drugih...

Kot da bi čez 5 let šel pa kupil novega ceeda neko hudo opremo&motor za 25k, ko te je že moda 3x povozla...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je z njo narobe?
Imaš električjne sedeže, ogrevane, hlajene in masažne, električen volan in navi,,,,

Največji hec pa bo to, ko bo leder ostal dlje časa cel, kot pri tvojem bemveju
evil.gif

Električen volan ima še moj punto
grin1.gif


Ðabe se je pregovarjat s takim, ki bi mu prodali še kozlanje, samo da bi gor pisalo BMW. Samo od retardov lahko slišiš, da nekega avta ne bi kupili samo zato, ker je Korejc in ker ima prenizko ceno. Ni važno, če te pri nemcih na suho nategnejo za 50k€, važen je tist filing, da si dal 50k€ več, kot nekdo drug in to za zelo podoben če ne še celo slabši izdelek. Čudežni svet fanboyev
stupid-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Ni važno, če te pri nemcih na suho nategnejo za 50k€, važen je tist filing, da si dal 50k€ več, kot nekdo drug in to za zelo podoben če ne še celo slabši izdelek. Čudežni svet fanboyev
stupid-1.gif

Če kupiš Polota namesto i20, nevem ki je tu razlika 50k.

Sploh pa polota dobis za 10 ono jajco pa za 8, za polota boš čez pet let dobil 5 jurjev za jajčko pa mogoče 2.

o kvaliteti notranjosti pa sploh nemsilim, kajšele o izgledu in "svežnosti" modela,...

Tolko o 50k doplačila.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Govorimo o luksuznih avtomobilih, right? Al kje si se ti zgubu med temo?
smirk-1.gif



O razlikah med znamkami avtomobilov nasplošno je bilo že precej napisanega tukaj gor. Enim je bolj pomembno da pridejo poceni in udobno iz točke A v točko B in gredo za razliko "prestiža" raje na dopust ali pivo, drugim je pač pomemben prijeten občutek ko se nežno drgnejo ob armaturko in značka na haubi. Vsakemu svoje. Je pa zanimivo, da imajo ponavadi ravno lastniki nemških avtomobilov največ problemov s tistimi, ki vozijo kaj drugega. Nekateri so očitno še vedno ostali v svetu Golfa II, proizvajalci jih pa na polno molzejo.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Luksuz zame ni pogojen s ceno vozila niti z značko na havbi ampak s tem kaj avto ponuja. Po teh kriterijih tisti Hyundai paše v razred luksuznih avtomobilov, tako kot BMW 7, s tem da je razlika v ceni precej večja, kot je razlika v avtu.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Torej mi lahko en hyundai nudi enak komford kot bmw/audi/mercedes/bentley,...?

Katera limuzina od hyundaja pa te gre 250, ima masažne stole, vakumsko zapiranje vrat, al pa recimo rabimo 400 konjev,
samozatemnitev vseh ogledal, aktivni žarometi?

Čakaj malo če se gremo luksuz pa mi ga ponudi s korejcem, bom že plačal, samo daj mi zadnjo sodobno tehniko v vozilu,...
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.902
113
Električno nastavitev volana sem mislil...:)


To je vse v glavi. Plašč za 180 eur od Mure je enako dober, kot tisti za 300 od HugoBossa, ampak je slednji nekak 'boljši'....in ga delajo v Muri
smile-1.gif

Luksuzen avto je simbol denarja, veliki šefi rabijo take avte, da ko pridejo k posl. partnerju na obisk, da se ve, da firma ima denar in je zaupanja vredna....Tak da če bo oni korejec prepoceni, mu prodaja ne bo šla.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Dober predlog za korejske proizvajalce.. Cene nabijejo za 30k eur pa bodo imeli image
hysterical-1.gif