katero motorno olje

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.489
4.253
113
Ja vw je letos spremenil tovarniško olje z 5w-30 na 0W-30 pomoje je novi dobavitelj Shell ker samo on ima takšno gradacijo z vw standardom.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.132
660
113
imaš dva Shell 0w30
prvega je dal link jest5 (shell helix ultra professional av-l 0w30

men pa tega vlivajo v motor:

Kakšna je razlika ne vem, pomoje je eno in isto.

Če pa je razlika, pa naj kdo pove katero je boljše.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
C2/C3 ti pove da ima to olje za razliko od AV-L še dodatno izboljšane karakteristike šparanja z gorivom!

C2 hths = 2.9-3.5
C3 hths = 3.5minimum

Se pravi olje povzroča manj "lepljenja" med deli....ampak še vedno ščiti kot da bi bilo C3...

Ima bolj doterano kemijo da ob "manj" zadevah ščiti isto...

 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.132
660
113
se pravi isto "sraje drugo pakovaje"

zmotilo me je ker pri olju AV-L piše zraven Professional pri ECT pa ne. Sem mislil, da je kaka fora, tk kot je bilo mnde pri Edge olju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Mislim da ma Shell "professional" bolj zraven tko.....da je narejeno posebaj za doloceno znamko...

AV-L = VW
AM-L = BMW & MB
AF = Ford

-L mislim da je "low saps"..... Pač za DPF
 

Nejc_L

Pripravnik
18. feb 2011
317
18
18
Sl. Bistrica
Še pristavim svoj lonček,kaj se priporoča za D4D 3.0 260kkm, predvideno 5w30, pa da ni ck4 ali cj4 (predvideno je malo vec žvepla na jugu).
Bolj kot gledam, manj vem:zavijazocmi:
Minimalne zahteve niso zaj.bane,ch do cd)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Še pristavim svoj lonček,kaj se priporoča za D4D 3.0 260kkm, predvideno 5w30, pa da ni ck4 ali cj4 (predvideno je malo vec žvepla na jugu).
Bolj kot gledam, manj vem:zavijazocmi:
Minimalne zahteve niso zaj.bane,ch do cd)
Glede na to da praviš da greš na jug in da, te skrbi TBN olja (antikislinska zaščita olja)...

Kaj kamijonskega v ACEA E6/E9 pa v 5w30.....

Shell....


 
  • Všeč mi je
Reactions: Nejc_L

Nejc_L

Pripravnik
18. feb 2011
317
18
18
Sl. Bistrica
Glede na to da praviš da greš na jug in da, te skrbi TBN olja (antikislinska zaščita olja)...

Kaj kamijonskega v ACEA E6/E9 pa v 5w30.....

Shell....


Hvala,prečekiram :)
Kaj pa za Eu, ki je dober dizel?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Sicer pri svoji EURO2 J95 ne rabim pazit na DPF sistem :) tko da je tam R6M 10w40....

V Yarisa D4d dajem karkoli v VW504/507 specifikaciji (avtomatsko to pomeni 0w30 ali 5w30).....Leclerkov Tech9 C3/vw504/507 ali pa Shell AV-L ali Professional C2/C3....sem bolj Shellov fan (GTL tehnologija sintetike)

Pač odvisno katero olje je v akciji kje ;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Za po Evropi....

Glede na to da si vezan na DPF lahko gledaš poleg VW tudi BMW in MB specifikacije!

VW504/507 > MB 229.51/229.52 > BMW LL-04....

Ni bistvenih razlik med njimi (nianse).....vse so HTHS 3.5min pa ash 0.8% ali manj (derivati ACEA C3 specifikacije) .......zna bit pa razlika v ceni.....če boš kdaj na poti in rabil menjat olje on the go ti ta podatek zna prit prav (več opcij in cenovni razpon)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nejc_L

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
katalizator pri dizlu je DPF.....


Zato moraš pazit na pravo olje......zgornje VW/MB/BMW specifikcije imajo 06-0,8% ash..........kamijonske za DPF pa pod 1% (ponavadi okol 09-0,95%).......

Če si normalen uporabnik ti povišan pepel ne bo delal problema (voziš v območju kjer se ta sam puca...daljše razdalje itd)....če si kontra se pa drži raje avtomobilskih specifikacij in pogosteje menjaj olje ko boš na jugu.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
TBN dodatki (Kalcijevi in/ali magnezijevi sulfonati) dvigujejo pepel.......zato imajo kamijonska DPF olja rahlo povečan TBN in stem pepel.....its a balancing act!

Pa tud kamijonski DPF rahlo drugače deluje kot v osebnem avtomobilu...

Nisem pa še slišal da bi kamijonsko DPF olje zabasalo katalizator pri uporabnikih dizelskih avtomobilov....vsaj kar spremljam forume! ker so % pepela tam tam

Recimo normalno NON-DPF olje ACEA A3/B4 (5w40 10w40 za osebna vozila) ima pepel 1.1-1.3% (TBN10 po standardu)........kamijonsko E4/E7 v moji J95 že 1.6% (TBN 16)
 

Nejc_L

Pripravnik
18. feb 2011
317
18
18
Sl. Bistrica
Se posipam s pepelom, pa tak sem bil vesel,da je mal starejši letnik :)
Vidim,da sem odprl zakladnico znanja.
Olje trenutno menjavam na 10kkm, so pa vedno daljše razdalje, po mestu se svaljkat ni moj tip.

Še vprašanje, mogoč še komu pomaga. Torej te specifikacije ch, cj, sn itd... niso tako važne,da bi moral uporabljati samo olja,kjer je to navedeno, temveč so "zadosti" te ostale specifikacije, kot je vw504....
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
CH CJ SN so specifikacije pod API združenjem...so bolj splošne/ohlapne v primerjavi z ACEA

Tebi tukaj so bolj relavantne ACEA (VW MB BMW)......so tudi bolj natančne oz imajo boljše teste kot API...

Poglej si to stran za razjasnitev....spodaj klikaj posamezne proizvajalce in organizacije


Lahko tudi to orodje (ne interpretiraj ga med 4azlicnimi specifikacijami ampak glej vedno samo eno.....znotraj vw ne miksaj vw z mb ali bmw)

 
  • Ljubezen
Reactions: Nejc_L