Katero motorno olje

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni ga je na pooblaščencu takega prodal ceneje
wink-1.gif

Pa sem ziher da ni bil ponaredek/kr neki.
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Glede na ugodne cene olj, ne vem če je smiselno v avtomobile vlivati neke no name brande.

Ampak je pa spet res, da velike razlike med olji istih viskoznosti pač ni. Pa gre lahko tu za Hexol, Vatoil, Leclerc varianta ali pa Castrol. Z avtom ne bo nič narobe, sploh pa ne pri starejših. Edina razlika je v občutku pa v denarnici.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
A extraluba z leklerka nobeden ne kupuje?

Kot je ze pred mano rekel....pri razliki 10eur/kanta raje vzamem znamko...pa ceprav ima extralube identicne specifikacije kot shell 10cm stran od njega...tudi barvna lestvica pakiranja (polsintetika je plave barve...full syn pa sive) me trenutno ne preprica...

Ceprav naj bi bil to prepakiran shell....uporabil sem ga 1x za dolivanje ko sem menjal olje ker mi je zmanjkalo liter shella...imam ga pa za vrtne stroje (extralube)...razlike ni bilo...tudi olja ni nic spilo ceprav sem mesal 5w40 shella in 5w40 extraluba...

Najbrz mu pa nic ne fali!
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
kupoval sem extraluba pred leti ko je bil pol cenejši od ostalih... zdaj pa jemljem totala quartz 9000 takrat, ko ima akcijsko ceno kar pomeni da razlike v ceni praktično ni posledično se mi zdi total bolj smiseln nakuo.

izkušnje z extralubom pa so bile take kot z vsakim drugim oljem zato mu ne morem pripisati nič slabega le občutek je vsaj meni s totalom boljši
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
da si malo izposodim temo.... Ima kdo kakšno vezo za original Toyota motrno olje? Sam ga dobim za cca 55 EUR/5l. Hvala in LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Poglej po kok dobis Mobil1 5w30...pa da je low saps (za dpf)...no to ti je original toyota olje
smile-1.gif
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik wind pravi:
Imam avto nissan qashqai 1.6 dci 4x4 že izven garancije. V garanciski dobi so v avtu na servisu v motor dali olje Nissan Original DPF 5W-30 kije zelo drago. Zanima me če lahko sedaj v ta avto dam olje Elf Evolution Fulltech FE 5W-30 DPF, ki je ceneje. Kaj predlagate?

Jaz sem predlagano alternativo - Elf - natočil v Nissanov motor 3.0 dci. Po specifikaciji ustreza, pomembna je nizka vsebnost pepela/žvepla, če ne ti zabije DPF. V zadnjih treh menjavah sem natočil enkrat Nissan olje in dvakrat Elf. Nobene razlike v delovanju, je pa res da menjam, kar pogosto, približno na 10-12 tisoč kilometrov.
Ker je cena obeh skorajda enaka, bi raje točil Nissana, pa ga ni bilo za dobit, ko sem potreboval.
Vprašanje, če nista olji eno in isto, kajti težko verjamem, da ima Nissan lasten razvoj in proizvajanje olja. Verjetno celo proizvodnjo obvladuje par velikih proizvajalcev, raznih znamk pa se potem nabere desetkrat toliko.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Po prebranem na internetu hvalijo motul x-cess 5w 40 in mobil 1 peak life 5w 50.
Zakaj sta boljša od recimo totala 9000 5w 40
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Med samimi motornimi olji istih viskoznosti bistvenih razlik ni. Hvali pa vsak svojega konja. Načeloma če ima olje ustrezno specifikacijo, ki jo priporoča proizvajalec avtomobila, problemov ne bi smelo biti. Razlika je samo v tem, da se boljše počutiš če plačaš 6€ po litru enega Castrola, kot pa če plačaš 3€ za enega no name iz Leclerca.

Potem imaš pa še priporočila proizvajalcev, recimo Citroen = Total, Renault = Elf, VW = Aral ipd.

Z Motulom v nobenem primeru ne moreš zgrešit
grin1.gif
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Potem dokler je novo ustreza vsem specifikacijam, čez 10-20 000 km je pa že vprašanje?
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Ustreza vsem specifikacijam do priporočenega intervala menjave olja, oziroma tudi več. Sedaj nekateri avtomobili imajo to pri 15k, nekateri pri 20k, imaš pa tudi LongLife olja, katera omogočajo interval pri 30.000 ali pa še več. Vse je pa odvisno od vožnje. Če maš veliko kratkih relacij in veliko vžigov avtomobila, s tem uničuješ (umažeš) tudi olje, ker se olje večkrat segreva in ohlaja, s tem pa na sebe veže več nečistoč kot bi jih drugače. V praksi to pomeni, da če imaš interval na 15.000, ti bo olje po vsej verjetnosti zdržalo tudi do 20.000 ob neki normalni vožnji. Ob menjavi bo to olje veliko bolj umazano kot pa bi sicer bilo. Jaz sem imel primere pri intervalu na 15k, ko je olje ven prišlo takšne barve, da ji bilo skoraj kot novo. In to na starem dizlu
grin1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
na dizlu?
katerem?
skoraj ne verjamem ker to zaradi zasnove motorja praktično ni možno

zlato pravilo je, da usekaš enkrat letno, četudi imaš LL olje in LL interval
da to drži, videvamo dnevno v delavnicah, na primer pri obnovi turbin, kjer ata vozi x3 z LL oljem 2.0D in ne zamenja olja 3 leta, vozi se pa v štacuno, k maši in na balinplac
potem pa se zapeče dovod olja na turbino, ki crkne zaradi nemazanja, kriv je pa BMW
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dokler ma dizl EGR, potem bo po par kkm olje usrano in ne verjamem da kje še vredu olje dobiš ven.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
@hondi opaziš pri servisiranju kakšne razlike v kavaliteti olj, seveda če se lastniki držijo predpisanih intervalov.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.489
4.253
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
na dizlu?
katerem?
skoraj ne verjamem ker to zaradi zasnove motorja praktično ni možno

zlato pravilo je, da usekaš enkrat letno, četudi imaš LL olje in LL interval
da to drži, videvamo dnevno v delavnicah, na primer pri obnovi turbin, kjer ata vozi x3 z LL oljem 2.0D in ne zamenja olja 3 leta, vozi se pa v štacuno, k maši in na balinplac
potem pa se zapeče dovod olja na turbino, ki crkne zaradi nemazanja, kriv je pa BMW

Samo saj je tudi časovna baza da ti prižge opozorilo za servis.
Moj citroen to počne vsako leto po prevoženih 5000 km
grin1.gif