Kateri Roadster?

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Na netu imaš srebrnega Z3m, ki potrebuje nekaj vložka, potem pa imaš enega najbolj zabavnih avtomobilov, kar si jih lahko omisliš za normalen budget. Pa še ceno ti bo držal, ker je rariteta (samo 5000 narejenih, bogve koliko jih je še živih).

LP,
PIC

To je bil moj sanjski avto 10 let nazaj
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kookie pravi:
@SJTV1
Ja, za veliko kilometrov je Z4 verjetno boljši, čeprav jaz nisem imel težav tudi, ko sem z GTjem v enem šusu naredil 800km, pa veš, da nisem med manjšimi. Za prvi in edini avto pri hiši bi po mojem tak zabaven roadster itak hitro izgubil čar.

Ah, tudi z X-Bowom je bilo za preživet ...
Resno: se mi zdi, da je razlika med avti tipa Z4 (ki so sicer res roadsterji, v resnici pa gre za precej udobne Grand Touring avte, ki imajo pač možnost spustit streho) in avti tipa Opel GT ali MX-5, ki so uživaški avti, namenjeni uživanju, šporni vožnji ipd ... najbolj opazna prav takrat, ko se vsak dan pelješ 100 in več kilometrov, večinoma v službo/iz službe, v gneči, po ac, v vseh vremenskih pogojih. Takrat rabiš pač predvsem udoben avto, ki zna biti občasno tudi zabaven, in ne zabavmnega avta, v katerem se da znosno udobno preživetu tudi kako daljšo pot ... Sploh, ko gre za vsakodnevni avto (in razni Z4, SLKji in podobni so dotikrat edini avto lastnika) ...

MX5 je uživaški avto v kolker ti je uživanje samo podeželjska vožnja zgoraj brez, ker 1.6 s katero sem kar nekaj prevozil, je bila srednjeveška žalost, 37 minut do 100 in koledarsko leto do končne, pri avtu tipa 206cc to razumem, pičkast avto za pičkasto vožnjo,
roadster s samo 100 konji... nevem, vsaj 125 jih mora imet, pa še to marsikater lastnik pojamra da jih še kakšnih 25 manjka.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Na netu imaš srebrnega Z3m, ki potrebuje nekaj vložka, potem pa imaš enega najbolj zabavnih avtomobilov, kar si jih lahko omisliš za normalen budget. Pa še ceno ti bo držal, ker je rariteta (samo 5000 narejenih, bogve koliko jih je še živih).

LP,
PIC

Ceno bo držal, prodajal ga boš pa tut pol leta ali več. Večina kar je na a.netu so stari oglasi. Z3M je definitvno zaf00kan avto,
samo pri 25-30k km letno gre četrtina vrednosti avta v bencin, četrtina pa za zavarovanje in gume in servise. Niti vedet nočem
kolko stane soliden komplet 19' za tak avto, glede nato da moreš kupit top gume pri taki konjenici, in top gume so po 20k km
ponavadi fuč. In glede nato da kaska vrjetno ni več možno dobit, je pojem ko ga zapičiš v kandelaber ta, da ga moraš kar prodat.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Spregledal kilometrino 25-30k
smile-1.gif
.

Ampak meni je bil Z3 edini avto, s katerim sem vsako pot podaljšal vsaj za trikrat
smile-1.gif
.

M pa itak ne pije veliko
smile-1.gif
.

Druga opcija je pa modri Z4 coupe za dobrih 20 jurjev.

OK, ni roadster, ampak je vreden greha
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kookie pravi:
@SJTV1
Ja, za veliko kilometrov je Z4 verjetno boljši, čeprav jaz nisem imel težav tudi, ko sem z GTjem v enem šusu naredil 800km, pa veš, da nisem med manjšimi. Za prvi in edini avto pri hiši bi po mojem tak zabaven roadster itak hitro izgubil čar.

Ah, tudi z X-Bowom je bilo za preživet ...
Resno: se mi zdi, da je razlika med avti tipa Z4 (ki so sicer res roadsterji, v resnici pa gre za precej udobne Grand Touring avte, ki imajo pač možnost spustit streho) in avti tipa Opel GT ali MX-5, ki so uživaški avti, namenjeni uživanju, šporni vožnji ipd ... najbolj opazna prav takrat, ko se vsak dan pelješ 100 in več kilometrov, večinoma v službo/iz službe, v gneči, po ac, v vseh vremenskih pogojih. Takrat rabiš pač predvsem udoben avto, ki zna biti občasno tudi zabaven, in ne zabavmnega avta, v katerem se da znosno udobno preživetu tudi kako daljšo pot ... Sploh, ko gre za vsakodnevni avto (in razni Z4, SLKji in podobni so dotikrat edini avto lastnika) ...

MX5 je uživaški avto v kolker ti je uživanje samo podeželjska vožnja zgoraj brez, ker 1.6 s katero sem kar nekaj prevozil, je bila srednjeveška žalost, 37 minut do 100 in koledarsko leto do končne, pri avtu tipa 206cc to razumem, pičkast avto za pičkasto vožnjo,
roadster s samo 100 konji... nevem, vsaj 125 jih mora imet, pa še to marsikater lastnik pojamra da jih še kakšnih 25 manjka.

1.8 je seveda pšrava izbira, ampak tudi 1.6 je čisto uživaška, če uživaš v usklajenosti mehanike. Volan, podvozje, menjalnik, odzivnost, natančnost ... Sam sem sicer najbolj srečen, ko se peljem počez, ampak ni vse v tem ...
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Top Gear bi bil mogoče referenca, če bi avtomobile, ki jih testirajo, vozili samo drifterji. Ker je takih samo par procentov (če sploh), so njihovi 'testi' en velik bullshit. Naj naredijo test po Dolomitih, ovinkastih gorskih cestah, kako avto pade v ovinek in kako potegne iz njega, kako se obnaša pri zaviranju, itd...
Z3M z dobrim (drift) voznikom, ki pozna avto, in skoraj 60KM več kot GT, sploh ni tako hiter, kot bi glede na specifikacije lahko bil, ker je težak za vozit, če ga ne obvladaš. Jaz sem pričakoval več od avta (ker mi je oblikovno res hud in tud motor je top) in po par skupnih izletih po naših cestah sem malo razočaran (govorim iz vidika, da sem se komot peljal za/pred njim z GTjem).
Je pa definitivno rariteta in ima potencial, da bo držal ceno, spet pa ni roadster in bi si mogoče zaslužil svojo temo.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
wink-1.gif
Omega lotus 3,6 se mi zdi. Jo je sosed pred kaksnimi 15 leti klepal. Za takrat je kar hudo zgledala. Ne vem pa koliko je bilo lotusa v njej.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
wink-1.gif
Omega lotus 3,6 se mi zdi. Jo je sosed pred kaksnimi 15 leti klepal. Za takrat je kar hudo zgledala. Ne vem pa koliko je bilo lotusa v njej.
Motor je narejen pri Lotusu (povečana kubatura, turbini - osnova je pa Oplova, 3.0 R6) pa podvozje, bremze so dodelane pri Lotusu. Menjalnik od Corvette ZR1, ostalo je precej podobno kot pri Omegi 3000 oz. Evo 500 (ki je 'dodelana 3000-ka), kar je osnova za Lotusko. Trenutno se par lepih (originalnih) prodaja po Evropi, cena med 20-35k€ (+vsi stroški v naši 'ugodni državi')
grims-1.gif


Pri GTju ni nič Lotusa. Motor je Oplov, menjalnik je ameriški (med drugim ga ima tud Hummer H3), ostalo je enako kot pri Pontiacu Solstice in Saturnu Sky. Razlika za Evropo so boljše bremze in bolj športno nastavljeno podvozje (mislim, da so amortizerji od Bilsteina tud drugačni kot v Ameriki)...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik kookie pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
wink-1.gif
Omega lotus 3,6 se mi zdi. Jo je sosed pred kaksnimi 15 leti klepal. Za takrat je kar hudo zgledala. Ne vem pa koliko je bilo lotusa v njej.
Motor je narejen pri Lotusu (povečana kubatura, turbini - osnova je pa Oplova, 3.0 R6) pa podvozje, bremze so dodelane pri Lotusu. Menjalnik od Corvette ZR1, ostalo je precej podobno kot pri Omegi 3000 oz. Evo 500 (ki je 'dodelana 3000-ka), kar je osnova za Lotusko. Trenutno se par lepih (originalnih) prodaja po Evropi, cena med 20-35k€ (+vsi stroški v naši 'ugodni državi')
grims-1.gif


Pri GTju ni nič Lotusa. Motor je Oplov, menjalnik je ameriški (med drugim ga ima tud Hummer H3), ostalo je enako kot pri Pontiacu Solstice in Saturnu Sky. Razlika za Evropo so boljše bremze in bolj športno nastavljeno podvozje (mislim, da so amortizerji od Bilsteina tud drugačni kot v Ameriki)...
vidim da obvladas. Po ceni sodec pa te omege ze pridobivajo na ceni.
Sicer pa za cizya; pelji vse do katere se lahko stegnes, potem pa se odloci. Ni vse v stevilkah o konjih, pospesku, koncni....
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
to itak. Sem imel nekja časa novo Corso na posoji in avto se noro dober pelje in vse samo notr je pa men grozna, položaj za roko čudn, računalnik - uporaba bedna, pa take malenkosti.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če se ti pa nova Corsa dobro pelje....ok, potem imaš slaba merila za kakovosten avtomobil...no, saj ni nič s tem narobe
smile-1.gif

glede topica:

Roadsterjev je na trgu ogromno. Kaj izbrati je pa stvar posameznika....lahko povem svoj primer, ko sem imel pred časom idejo o nakupu nekega malega roadsterja, tko za 3. avtomobil. Kriteriji; majhen, agilen, močan z majhno porabo in po svoje poseben; kaj drugega kot MG TF 160. Super avto za vožnjo po magistralkah z zloženo streho. Tu avto blesti....in ja preden me napadete; za mene boljši, kot MX5. No, nakup sem prestavil do nadaljnega, trenutek za nakup take traparije bo še prišel:)))
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če se ti pa nova Corsa dobro pelje....ok, potem imaš slaba merila za kakovosten avtomobil...no, saj ni nič s tem narobe
smile-1.gif

glede topica:

Roadsterjev je na trgu ogromno. Kaj izbrati je pa stvar posameznika....lahko povem svoj primer, ko sem imel pred časom idejo o nakupu nekega malega roadsterja, tko za 3. avtomobil. Kriteriji; majhen, agilen, močan z majhno porabo in po svoje poseben; kaj drugega kot MG TF 160. Super avto za vožnjo po magistralkah z zloženo streho. Tu avto blesti....in ja preden me napadete; za mene boljši, kot MX5. No, nakup sem prestavil do nadaljnega, trenutek za nakup take traparije bo še prišel:)))

Za svoj razred super. 1,3 dizel kao neko športno podvozje in po ovinkih se je super pelala