Kateri Roadster?

B81

22. jul 2007
37.714
10.978
113
KSZ

Sam bi vzel nek avto, da se še lahko kdo pelje zraven, torej kak A5 ali kaj podobnega.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Kaj pa lotus? Vozi se bolje od obeh.

To bi bila opcija, ampak, bi potem moral kupiti še nekega daily driverja za 3-4k, kar pa mi ne diši preveč. Ena opcija je še, da citroena obdržim in kupim eno staro mx5 ali z3.

Kaj pa če DSa obdržiš in kupiš kakega e30 cabrio, audi s2,...


Isce roadsterja, ne pa toples spomenikov.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
KSZ

Sam bi vzel nek avto, da se še lahko kdo pelje zraven, torej kak A5 ali kaj podobnega.
Ja, samo potem to ni več roadster... to posledično prinese dost kompromisov in se 'splača' samo, če redno voziš več kot enega zraven. Pa še takrat se zadaj noben ne more peljat, ker preveč piha...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Bentiš tale Opel izgleda prav pošteno, tudi cena je kar poštena....
 

Srandi

Pripravnik
16. feb 2011
338
0
16
Da dodam še mojih 5c:

Sam bi (še enkrat) kupil Z4 e89. Avto za dušo. Vsakič, ko se usedem za volan, me v želodcu "požgečka". Praktično dva avta v enem - z zaprto streho imaš super kupe, brez problema uporabljen tudi pri nizkih temperaturah, z odprto streho pa je avto itak joyride. Zvok šestvaljnika in rahel piš vetra..... pismo komi čakam na prve spomladanske sončne žarke.
V glavnem avto je pravi "head turner". Sem imel že avtomobile 2 kratnik vrednosti Z4, pa se folk ni obračal tako kot za tem avtom. Oblikovno res lep, ali s streho ali brez, eden redkih, če ne kar edini CC, za katerega se ne morem odločiti, ali mi lepše izgleda z ali brez strehe, notranjost izdelana kvalitetno in izgled po mojem okusu (pri modelih zadnjih 7 let je bmw pri notranjosti vsaj po mojem mnenju bil precej šibek). Poraba (za model 23i), umirjena podeželska 6,5, dinamična podeželska (pomeni stalno nad omejitvami, prehitiš vsakega, ki ga dohitiš) 7,8, striktno mestna 11,0 L/100 km. Vožnja je lahko zelo uglajena in udobna, s SPORT+ pa brutalna in ravno prav drifterska (s polno izklopljenimi pomagali pa še nisem vozil "na nož").

PS: Oplov GT tudi zame eden lepših roadsterjev, ko je prišel ven, sem resno razmišljal o nakupu - odvrnila me je streha, ki je precej površno izdelana. Kot avto striktno za lepo vreme pa mislim precej dobra izbira.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Ne vem, kaj misliš s površno izdelano streho; meni tesni tudi po 4 letih, od tega me je parkrat pralo tako, da brisalci niso sproti odvajali vode in je blo dejansko treba obstat, ker je bil na cesti kaos, pa nisem nikoli imel niti kaplje. Tudi akustično je top izolirana, šele pri 150 nekje se začne slišat veter, pa še to zelo minimalno. Je pa res, da je ročna, ampak če imaš tak avto, je treba uživat in mene ne moti... pa še pokvart se ne more
grims-1.gif


Vozil sem Z4 2.5 (letnik 2006, kupljen pol leta star, praktično nov) in lahko rečem samo to: ta tak denar tako malo avta v primerjavi z GTjem, da naj ga kar imajo. Na 16" je trd kot kamen (runflat gume), poleg tega pa še skače... totalno zgrešena zadeva, ne vem kako je z ostalimi, mene je totalno razočaral.

Medtem ko je Z4 nove generacije (35sdrive) top avto za vozit na dolge proge, sploh z 'DSG' menjalnikom... če ne štejem, da je CC in meni osebno čisto preveč sterilen za vozit. Hiter, a sterilen in skoraj brez duše=dolgčas.
smile-1.gif
 

Srandi

Pripravnik
16. feb 2011
338
0
16
Heheh starega nisem vozil, moje navedbe držijo za sdrive23i nova generacija.

Sicer pa streha verjetno že tesni, sam izdlelava in izgled je zame bila no-go.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Zadnjič sem po lepem času spet sedel v Z4 (nazadnje v sdrive35i, tokrat v sdrive35iS). Mater, sem že pozabil, kaka zabava je ta avto ...
Sorry, Kookie, vozil oba (saj veš), pa je za normalnega voznika ki išče malček zabave, sicer pa dela precej kilometrov, Z4 boljša izbira. GT je za nedeljska jutra na lepi cesti, ne pa za vsak dan drgnit 100 in več kilometrov normalnega prometa in normalnih, dolgočasnih cest. V dežju, recimo je sploh nadležen in glasen (voda ob koloteke in dno) ...
Za omenjen denar (in glede na dnevno uporabo in ne tako malo kilometrov) bi jaz štartal na kaj tekega: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=waxvqiu2fn2v&asrc=fa
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Kok so kaj uradni servisi za boxterja ali pa 911 - cenovno mislim pa intervalno.
Se tudi sam ogrevam, sicer za 911 pa me informativno zanima pa da primerjam z BMW.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
@SJTV1
Ja, za veliko kilometrov je Z4 verjetno boljši, čeprav jaz nisem imel težav tudi, ko sem z GTjem v enem šusu naredil 800km, pa veš, da nisem med manjšimi. Za prvi in edini avto pri hiši bi po mojem tak zabaven roadster itak hitro izgubil čar.
Ker je bilo ravno vprašanje glede servisov, lahko napišem za GTja: na 1 leto/30kkm, povprečni servis po planu servisiranja na pooblaščenem servisu pride cca 150€ vsako leto (motor ima verigo, zato menjava jermena recimo odpade).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kookie pravi:
@SJTV1
Ja, za veliko kilometrov je Z4 verjetno boljši, čeprav jaz nisem imel težav tudi, ko sem z GTjem v enem šusu naredil 800km, pa veš, da nisem med manjšimi. Za prvi in edini avto pri hiši bi po mojem tak zabaven roadster itak hitro izgubil čar.

Ah, tudi z X-Bowom je bilo za preživet ...
Resno: se mi zdi, da je razlika med avti tipa Z4 (ki so sicer res roadsterji, v resnici pa gre za precej udobne Grand Touring avte, ki imajo pač možnost spustit streho) in avti tipa Opel GT ali MX-5, ki so uživaški avti, namenjeni uživanju, šporni vožnji ipd ... najbolj opazna prav takrat, ko se vsak dan pelješ 100 in več kilometrov, večinoma v službo/iz službe, v gneči, po ac, v vseh vremenskih pogojih. Takrat rabiš pač predvsem udoben avto, ki zna biti občasno tudi zabaven, in ne zabavmnega avta, v katerem se da znosno udobno preživetu tudi kako daljšo pot ... Sploh, ko gre za vsakodnevni avto (in razni Z4, SLKji in podobni so dotikrat edini avto lastnika) ...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Na netu imaš srebrnega Z3m, ki potrebuje nekaj vložka, potem pa imaš enega najbolj zabavnih avtomobilov, kar si jih lahko omisliš za normalen budget. Pa še ceno ti bo držal, ker je rariteta (samo 5000 narejenih, bogve koliko jih je še živih).

LP,
PIC
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Resno: se mi zdi, da je razlika med avti tipa Z4 (ki so sicer res roadsterji, v resnici pa gre za precej udobne Grand Touring avte, ki imajo pač možnost spustit streho) in avti tipa Opel GT ali MX-5, ki so uživaški avti, namenjeni uživanju, šporni vožnji ipd ... najbolj opazna prav takrat, ko se vsak dan pelješ 100 in več kilometrov, večinoma v službo/iz službe, v gneči, po ac, v vseh vremenskih pogojih. Takrat rabiš pač predvsem udoben avto, ki zna biti občasno tudi zabaven, in ne zabavmnega avta, v katerem se da znosno udobno preživetu tudi kako daljšo pot ... Sploh, ko gre za vsakodnevni avto (in razni Z4, SLKji in podobni so dotikrat edini avto lastnika) ...
Tko sm mislu, ja
zmaga.gif