Ja, moj je. Avspuh sem kupil letos in če ne bi imel v igri ene Corvette C6 convertible po hudi hudi ceni, ne bi prodajal.
Nikoli, avto sem kupil in čakal skoraj eno leto (takoj, ko je bila najava, da se bo prodajal v Evropi je bil naročen), da bi ga imel kot oldtimerja (poklicna deformacija zaradi Oplov) poleg še nekaterih Oplov
Tkole bom rekel, po pravici: notranjost je ameriška, to se vidi in čuti. Mene ne moti, ker v avtu preveč uživam, da bi se s tem obremenjeval. Sedeži so top, čeprav ne izgledajo najbolj športni - meni optimalna kombinacija udobja in oprijema.
Pelje se odlično, le volan je za mojo višino (196cm) malo velik in so mi kolena včasih v napoto (slaloma recimo ne bi vozil, če bi ga pa pa ne bi bil med hitrejšimi
).
Avto ima 1405kg in ni mi jasno, kako so dobili tako maso: havba, prtljažni pokrov so aluminijasti. Prednji paneli pod haubo so plastični, koloteki so samo obloga pod haubo, podvozje je aluminijasto.... avto ima cevni okvir brez vezne stene spredaj. Stabilizatorji so skoraj predimenzionirani za tako velikost avta (po oceni je skoraj 2x debelina kot pri 996 4S..), menjalnik naj bi bil enak kot ročni v Hummerju H3...
Za ta denar, kjer podobno motorizirana konkurenca stane 20k€ več (govorim o novih) je avto odličen. Lega je nevtralna. Nikoli nisem sicer šel na dirkališče (kot sem napisal, je avto maksimalno ohranjen, ker je pri hiši 'do konca'), ampak v Dolomitih in na regionalkah, kjer ni prometa, se samo smejiš. Porabo imam po BCju 8.5-9l pri mešani vožnji (recimo temu po pravilih/omejitvah z kakšnim prebliskom, če se najde kje kakšen Audi ali BMW
). Nad 10.5 je nisem spravil, pa še to v Dolomitih, kjer se je peljalo kar pošteno.
Ko sem pa kupil še avspuh, je pa to drug avto...
Če ne bi bila Corvette v igri, avto ne bi bil naprodaj. Pa še to ga bom kmalu umaknil, če bo varianta poleg imeti še C6...