Kateri Roadster?

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sej e30 vbistvu sploh bi slab predlog, bi ga takoj imel, ampak res nevem ce imam cas in voljo se z tako starimi avti ukvarjat, pa se roadsterji so mi nekako bolj vsec kot cabrioti, tako, da se mi v tem primeru mx5 zdi bolj "trotlziher" izbira. Je ze kdo vozil in 1.6 in 1.8? Sam se se peljal samo z 1.6 pa se mi je zdela ful prešvoh.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Mislim to je bilo moje mnenje. Meni mx5 pač ni všeč. Ni pa slab avto. Jaz vem da sploh nebi razmišljal in bi vzel 1,8.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
3.0i individual ampak stari model, je bolj pure.
Novi model je ves zgužvan pa še cc streho ima, kar absolutno ne paše takemu tipu vozila.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
3.0i individual ampak stari model, je bolj pure.
Novi model je ves zgužvan pa še cc streho ima, kar absolutno ne paše takemu tipu vozila.

Se strinjam, ampak je novi tudi zelo lep.
grin1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Mala teža, velik konjev. 5.5 pomoje ne okrog 6 pa čist možno. Men je zelo všeč.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
5.7 ma uradno, je pa moj z novim avspuhom bistveno bolj odziven v nizkih obratih... nisem pa nikol meril.
Avspuh naj bi dal cca. 8KM, ker je praktično brez lonca (samo 2 mini dušilca na vsaki cevi na koncu) - serijski avspuh je ful zaprt, da o ogromnem loncu ne govorim...

Avspuh je pa tale:

Z dobro ohranjenim Z3M in 993 se komot igraš, če bi ga čipal bi blo pa sploh veselje
smile-1.gif


Ne vem pa, kje so našli uradno hitrost 229km/h, ker grejo kolegom v nemčiji serijski (194kW) po GPSu ~245km/h.
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Pošten oglas! Tvoj avto? GT mi je všeč že od kar je bil predstavljen in mi je najlepši roadster. Moti me... veš kaj
smile-1.gif
.
Se čuti, da je Opel, ali je to čisto nekaj drugega, oz. je to kar roadster mora biti?
Recimo pri Alfi spyder mi je jasno, da to ni, da boš bolje razumel vprašanje.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.264
340
83
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
SLK zgleda preveč pussy (moje mnenje)
Malo narobe si se izrazil: SLK je ok če hočeš imet "pussy":). Chuck Norris bi rekel: Nikoli nimam preveč "pussy".
Resno: moja edina zadrega je bila ko sem jemal srebrno zvezdo brez strehe da je zvezda na splošno za stare ate - razen SL in SLK sem bolj ali manj še vedno istega mnenja, pa tudi klientela ki kupuje MB je večinoma res sama penzija.
Drugače se pa izjemno malo kvarijo, pa servis pri meni tudi ni bil ravno za obubožat, vsaj v primerjavi z dizli ki sem jih imel enostavno poceni.
Drugače je pa izbira avta stvar okusa: to je tako kot bi druge spraševal kakšen zrezek ti je najbolj všeč - vzemi tisto kar ti je najbolj všeč - pri Z4, SLK in Porsche skoraj ne moreš zgrešiti. Jaz osebno bi vzel trdo električno zložljivo streho.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Sam res, bolj ko gledam tega GT, bolj mi je “dojaja“, čist odbit avto.
Pa še prednja hauba, ki se odpira do kolotekov...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
@karen; tu se ne strinjam meni je SLK res krneki 1. in 2. generacija..., mi je pa recimo CLK všeč.
 

kookie

Pripravnik
27. feb 2008
40
0
6
racemedia.blogspot.com
Ja, moj je. Avspuh sem kupil letos in če ne bi imel v igri ene Corvette C6 convertible po hudi hudi ceni, ne bi prodajal.
Nikoli, avto sem kupil in čakal skoraj eno leto (takoj, ko je bila najava, da se bo prodajal v Evropi je bil naročen), da bi ga imel kot oldtimerja (poklicna deformacija zaradi Oplov) poleg še nekaterih Oplov
smile-1.gif


Tkole bom rekel, po pravici: notranjost je ameriška, to se vidi in čuti. Mene ne moti, ker v avtu preveč uživam, da bi se s tem obremenjeval. Sedeži so top, čeprav ne izgledajo najbolj športni - meni optimalna kombinacija udobja in oprijema.

Pelje se odlično, le volan je za mojo višino (196cm) malo velik in so mi kolena včasih v napoto (slaloma recimo ne bi vozil, če bi ga pa pa ne bi bil med hitrejšimi
smile-1.gif
).
Avto ima 1405kg in ni mi jasno, kako so dobili tako maso: havba, prtljažni pokrov so aluminijasti. Prednji paneli pod haubo so plastični, koloteki so samo obloga pod haubo, podvozje je aluminijasto.... avto ima cevni okvir brez vezne stene spredaj. Stabilizatorji so skoraj predimenzionirani za tako velikost avta (po oceni je skoraj 2x debelina kot pri 996 4S..), menjalnik naj bi bil enak kot ročni v Hummerju H3...

Za ta denar, kjer podobno motorizirana konkurenca stane 20k€ več (govorim o novih) je avto odličen. Lega je nevtralna. Nikoli nisem sicer šel na dirkališče (kot sem napisal, je avto maksimalno ohranjen, ker je pri hiši 'do konca'), ampak v Dolomitih in na regionalkah, kjer ni prometa, se samo smejiš. Porabo imam po BCju 8.5-9l pri mešani vožnji (recimo temu po pravilih/omejitvah z kakšnim prebliskom, če se najde kje kakšen Audi ali BMW
evil.gif
). Nad 10.5 je nisem spravil, pa še to v Dolomitih, kjer se je peljalo kar pošteno.

Ko sem pa kupil še avspuh, je pa to drug avto...
srce-1.gif


Če ne bi bila Corvette v igri, avto ne bi bil naprodaj. Pa še to ga bom kmalu umaknil, če bo varianta poleg imeti še C6...
 
Nazadnje urejeno: