Katere smuči?

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.913
4.084
113
Osnova smučanja je zavoj k bregu do popolne ustavitve ali pa prej navezava v drug zavoj - tako dobimo osnovno vijuganje iz katerega izhaja vse drugo.

Če "gre prehitro" pomeni, da se zavoji ne zaključujejo dovolj, vse drugo so bližnice. Posebej se to vidi pri karvanju, ki ne pozna oddrsavanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
Ampak karvanje, ki ne pozna oddrsavanja, je za 90% smučarjev na 95% terenov nekaj nedosegljivega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
Torej išči spremembo v tvojem smučanju. Nauči se smučat pravilno in ne bojo krive smuči.
Vzami si uro, dve ali tri individualno in boš naredil več kot z drugimi smučmi, katere boš še vedno nepravilno vodil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

kajn

Guru
5. okt 2007
3.220
2.158
113
Iskajoč brata
Torej išči spremembo v tvojem smučanju. Nauči se smučat pravilno in ne bojo krive smuči.
Vzami si uro, dve ali tri individualno in boš naredil več kot z drugimi smučmi, katere boš še vedno nepravilno vodil.
smučke itak razpadajo, tako da bom vzel druge... je pa vzeto na znanje, da ne bi škodila kaka ura za osvežit znanje....
jaz znam carvat in potem odrstam na veliko, da zmanjšam hitrost. nato ponovno carvam...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
Tak je ne... Če bi znal carvat nerabiš vmes oddrsat na veliko, ker že v osnovi skijo daš dovolj na kant, da narediš primerno zaprt zavoj za večino terenov. Razen, če voziš r večji od 24m ali pa voziš po črni progi.
Tak da delaj na tehniki.
In slalom ni nič bolj nevarna za zavrtet kolena kot ostale. Samo več stvari moreš nardit 3x hitreje.
Je pa res da lahko narediš 3x bolj narobe vse skupaj in bo smučka še vseeno nekak zavila. Samo kontrole pa neoš mel ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

Aeon_Pax

Pripravnik
19. okt 2012
58
47
18
Ljubljana
Še tri fure odpelji in bodo spet "normalno" vozne. Skoraj ne verjamem da bi ti kdo pustil konce nabrušene. Če ni nič vprašal so najbrž na kot 87.
Noben servis ne bo brusil na 87. To je za tekmovalce na tekmovalnih smučeh in ko jih prosiš za tak kot te malo postrani pogledajo. Ni pa to za dnevno smuko, ampak za led in kolen do podna. Če prineseš v servis tekmovalne ali high perfomance (Atomic x9 alike), ti brusijo na 88 (in ponavadi vprašajo - ali še bolje, pričakujejo da jim poveš). Vmes brusijo na 89 in mehke entry level na 90. Anekdotna: 86 stopinj je lahko vozil le Ligety.
Na novih smučeh iz fabrike se večkrat zgodi, da špica/rep nista pobrana - zato vedno gobica v žepu. Pa dobro je nove smuči z diamantno pilo potegnit, ker dostikrat rob ostane (ko se zaviha si komedija).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
zakaj ne bi bilo? Vse svoje imam na 87, razen freeride.
In ne trosi bučk, marsikdo drug ima 86 ne samo Ligety.
Al misliš, da nočni slalom v Šladmingu na 88 furajo?
 

Aeon_Pax

Pripravnik
19. okt 2012
58
47
18
Ljubljana
zakaj ne bi bilo? Vse svoje imam na 87, razen freeride.
In ne trosi bučk, marsikdo drug ima 86 ne samo Ligety.
Al misliš, da nočni slalom v Šladmingu na 88 furajo?
Ej, to ni od mene, jaz vozim 88, pa mam cca 30 dni na sezono. 87 je za znalce (bivši tekmovalci itd), 86 pa extremiste. Že 87 moraš na par dni glihat, 86 pa skoraj po vsaki furi - 86 je itak samo za led.

Ampak takoo kot vse je zdej važn da je extrem -86 all the way!!! Potem pa kolen ven flikne ...
 

Aeon_Pax

Pripravnik
19. okt 2012
58
47
18
Ljubljana
Moje izkušnje (dva otroka sedaj instruktorja, jaz pa ata na easy rider ...):
90 - za vse ki se spoznavajo s smučanjem (mehka dila, deca, začetniki)
89 - best fit for all - apre ski in mal se furat pa uživat
88 - dober smučar, ampak še vseen je cilj uživancija in da dila zdrži cel dopust (7 dni) - pripis: ko je bolj na ledeni strani, je treba 88 vsaj enkrat med dopustom poglihat
87 - extremist, ki ve kaj ima pod nogami (trda dila, tekmovalna plata, trd pancar) in ima izkušnje na tekmovalni progi - pripis: za zelo utrjeno progo in brušenje vsak drug ali tretji dan
86 - to je za tekmovalce na ledeni progi, vsi ostali le kličejo nesrečo
85 - ne poznam nobenega ki bi to fural
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
Vsi na 87 - good luck, pa brusit vsak drug dan.
V bistvu po 5-6 urah na snegu, razen freeride. 400 pa 600 diamant in vosek. Pa prime skija, ko pes jejža tudi na totalnem ledu.
In tudi bolši polovici ob ledenih dnevih pripravim 87° pa ni ne tekmovalec ne extremist, nima niti najmanjših izkušenj na tekmovalni progi, niti nima trde dile s tekmovalno plato in trdimi pancerji in kaj je še tega kar si našteval. Se je pa v teh letih, kaj skija z mano, naučila kaj pomeni zrihtana smučka, To, da prime vedno in povsod.
Ni mi pa jasno najbolj zakaj bi kot 87 metal kolena ven. Kolena ven meče neznanje.

Ampak ja kot vedno eno je gugl teorija eno pa leta (milomater zaj že lahko rečem desetletja) izkušenj s pripravo in dejanske izkušnje v praksi kaj je kaj. In še noben, ko sn mu dal na 87° mi ni reko kaj si to neko sranje naredo. Ampak reče milomater kak skija prime. V bistvu mi še noben ni reko, da sn mu slabo zrihtal. Vsi so bli zadovolni, včasih pa še za kom popravim kaj.

Ampak ja kdo sem jaz, da bi pametoval. Žal nimam dveh otrok, ki bi bila instruktorja, niti nisem ata na izi rajder, niti nimam 30 dni na leto.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.693
2.540
113
Jaz sem SLX dile vedno brusil na 87.
Fural sem pa SLX in občasno GSX odkar obstaja carving.
Slalom dila je cel žur, če jo obvladaš - je pa zelo naporna, če jo želiš voziti kot se zagre.

Pred par leti sem presedlal na Wingman 86 CTI, to je pa čist drug svet, druge hitrosti... do sedaj sem jih brusil na 89, pa mi je premalo agresivna na vstopu, mislim da bom letos preizkusil 88

Odkar imam Wingman, sem samo še enkrat stopil na slalom dilce. Po dveh urah sem jih zamenjal nazaj za Wingman in od takrat stojijo nabrušene in namazane v kotu.
Zgleda sem prestar za agresivne slalom dilce
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.319
6.636
113
Kere SLX maš to? oni pisane še al tote novejše dolgočasne? Kolk dolge? za kolk prodaš?