Kamioni, kamioni, kamioni in gužva

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Meni prenovljena počivališča niso tako napačna. Res pa je, da se na nobenem še nisem ustavil.
Se pa strinjam, da z lokalno arhitekturo nimajo nič. Če bi imeli projekte po pokrajinah, bi se lahko bolj hvalili, kako promovirajo Slovenijo. Ampak je mogoče bolj smiselno denar vložiti v varnost in pretočnost.

Sicer pa to ne sodi v temo "Kamioni, kamioni, kamioni in gužva", ker kamioni na ta počivališča ne smejo ;)
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
15.917
2.502
113
Tole je počivališče - lokalna arihtektura :)

04-068 BB.JPG
 

dask

Majstr
21. sep 2023
404
437
63
Daj, daj, ni treba iz navadnega WCja delat arhitektonskega spomenika. Mene bolj zanima zakaj za tak "objektek" rabijo pol leta in več?
Saj to, da se delajo spomeniki, je ravno značilno za Slovenijo. Ali v obliki krožišč ali butastih zgradb. Tudi tele kocke spadaj približno tja. Neokusno, dolgočasno. Ampak saj imamo cela naselja taka, kaj bi se sekiral.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.746
540
113
42
povsod malo
Meni prenovljena počivališča niso tako napačna. Res pa je, da se na nobenem še nisem ustavil.
Se pa strinjam, da z lokalno arhitekturo nimajo nič. Če bi imeli projekte po pokrajinah, bi se lahko bolj hvalili, kako promovirajo Slovenijo. Ampak je mogoče bolj smiselno denar vložiti v varnost in pretočnost.

Sicer pa to ne sodi v temo "Kamioni, kamioni, kamioni in gužva", ker kamioni na ta počivališča ne smejo;)
Prej so se lahko. Zdaj ima od Karavank do Ljubljane 2 parkirišči pa nima veze ali se ustavi za kufe in 45 minutno obvezno ali 8 urno
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
DARS je verjetno naredil raziskavo prometa in ugotovil, da je tovornega prometa na AC manj, zato je zmanjšal število parkirišč za kamione. Povsem logična odločitev.
:evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos
27. jan 2022
5.786
2.272
113
Pametnjakoviči! Pred prepovedjo v soboto in nedeljo nisi mogel zavit na "ta mala" počivališča, kaj šele, da bi v vsem tistem "govnu" odtočil ali odložil višek iz sebe!
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jendomen

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.407
1.017
113
Pri sajkek sem se že večkrat ustavil, si odprem par produktov iz Hoferja in malo pomalicam. Je lepo za usest se, wc-ji čisti kot za AC wc, reciklirajo, meni je všeč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.391
3.789
113
davorinm.wordpress.com
Novo je to, da ni novosti. Še naprej se bo povečevalo število tovornega prometa. Še subvencionirani so.

 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Tudi železnica ima subvencionirano gorivo. Če je konkurenčna pri prevozu tovora, se bodo naročniki zlahka odločali zanjo. Enako za prevoz potnikov. Če bom za isti denar v istem času v službi z vlakom kot z avtom, tudi če bom pri vlaku šel še 15 minut peš, bom gotovo šel z vlakom.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.422
852
113
Novo je to, da ni novosti. Še naprej se bo povečevalo število tovornega prometa. Še subvencionirani so.

Edino, kar je pri tem subvencionirano....Je hrana na tvojem krožniku...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Na tak način je subvencionirano še marsikaj drugega, še najbolj pa tuja roba, ki prepotuje tisoč km, da pride do nas in pomaga ustvarjati bolj ali manj lojalno konkurenco lokalno proizvedenim dobrinam.
Če bodo prevozniki plačevali gorivo in ostale dajatve po ceni, kot bi jo radi videli ekologi, bomo mogoče prisiljeni kupovati tudi v Sloveniji proizvedene bicikle kot v "dobrih starih časih" :fredi:.
Poceni gorivo poganja marsikaj. Ampak, ali je res "poceni", kljub vračilu dela trošarine? Energenti so obdavčeni krepko bolj od ostalih potrebnih in nepotrebnih dobrin.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.030
3.921
113
Mogoče je treba razmislit o spremembi pogona tovornjakov.

RRecimo HVo100 gorivo, vodik, elektrika,
Naj tovornjakarji prodajo svoje stare kište in kupijo nove.

Dodatno bi bilo smiselno voziti prikolice na relaciji vzhod zahod in naj tam prevzame naslednji vlačilec in pelje lokalno.

No kot prvo pa rabimo dovolj domače elektrike in nam bo ostalo dosti denarja v žepu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Tudi tisti, ki nam iz Španije pripeljejo paradajz, gredo čez kako državo, ki je samo tranzitna v tem primeru. Tisto, kar ladje pripeljejo v Luko Koper, gre naprej v srednjo Evropo marsikdaj po cesti. Če zapremo Luko Koper, se mogoče znebimo kakih 10 % tovornjakov. Ali še več. Ne bi bilo malo. Ko bo zgrajen drugi tir, bo mogoče več šlo na železnico, če bo ta cenovno konkurenčna in sposobna sprejeti in prepeljati tovor vsaj na daljši razdalji v konkurenčnem času.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.030
3.921
113
Bom napisal še enkrat.
Leta 2004 ko še nismo bili v EU, je bila gužva na Avstrijskem Süd avtobanhu med Gradcem in Beljakom za popizdit, polno tovornjakov, danes je prav lepa turistična avtocesta brez neke gneče tovornjakov.

Samo pol jim nazaj vrnimo pa bo.
( cena???)