100+kkm brez problema,
če bi imel manj hribov kjer je potrebno bremzat pred serpentinami, bi šlo najbrž proti 200.
če bi imel manj hribov kjer je potrebno bremzat pred serpentinami, bi šlo najbrž proti 200.
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Če si v 2 letih umirjeno naredil 100k, pol ni nič narobe, če jih je treba menjati.Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
pri nealterjevskih voznikih? po cca 2 letih umirjene vožnje se mi zdi malce prehitro? po kolikem času/km vi menjate?
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
okej, 70.000 gre nekako skupaj z mojim primerom (dobrih 61k + cca 6k km)...torej opel ima krajši interval
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
pri nealterjevskih voznikih? po cca 2 letih umirjene vožnje se mi zdi malce prehitro? po kolikem času/km vi menjate?
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Waw... Kaj imate to ploščice iz jekla tisti, ki dosegate 120.000+ km z enimi ploščicami? Ali tko like nonstop bremzate z motorjem?Da pa še zares vprašam - pri teh 127k km - je šlo to večinoma za daljše relacije na AC in v koliko letih si naklepal to kilometrino? Nekako dvomim, da lahko zdržijo ene ploščice 120k km mestne vožnje.
3 leta. Relacije, itak. Skoraj nič mestne vožnje.