Simple, če hočeš ugajati poslovnim partnerjem in te skrbi ugled, poglej kaj oni vozijo ter koliko so racionalni. Copy and apply je pravi odgovor. Običajno isti ptiči vkup letajo.
Dojemanje posameznikov je pa lahko zelo različno. Če boš prišel s sveto trojico te bo lahko nekdo označil za nekoga, ki nezna z denarjem. Drugi bo rekel, da ne znaš uživati, tretji spet nekaj tretjega. Po mojih izkušnjah, še vedno živimo v svetu, kjer se pleh gleda kot merilo uspeha. Po drugi strani pa imajo dražja vozila več tehnoloških inovacij, več varnosti, več udobjaj ipd. Superbu se izteka življenjska doba, Insignia je vozilo za rent a car podjetja, Peugot je naredil nekaj novega dinamičnega. Zdaj, sam sebe vidiš kot nekega resnega predstavnika, potem naredi kompromis. Volvo je še vedno takšno vozilo, ki ima dober ugled, se pa ne smatra, da si pretirano razsipen, čeprav so cene tam tam.
Dojemanje posameznikov je pa lahko zelo različno. Če boš prišel s sveto trojico te bo lahko nekdo označil za nekoga, ki nezna z denarjem. Drugi bo rekel, da ne znaš uživati, tretji spet nekaj tretjega. Po mojih izkušnjah, še vedno živimo v svetu, kjer se pleh gleda kot merilo uspeha. Po drugi strani pa imajo dražja vozila več tehnoloških inovacij, več varnosti, več udobjaj ipd. Superbu se izteka življenjska doba, Insignia je vozilo za rent a car podjetja, Peugot je naredil nekaj novega dinamičnega. Zdaj, sam sebe vidiš kot nekega resnega predstavnika, potem naredi kompromis. Volvo je še vedno takšno vozilo, ki ima dober ugled, se pa ne smatra, da si pretirano razsipen, čeprav so cene tam tam.