Kaj je boljše: Bencinar ali diesel

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
stupid-1.gif
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.
Je pa res, da ga mrzlega NIKOLI ne tiščim, ker se ga ne sme.

Citat:
Mislim da je govora o temparaturi motorja in to da je 530d v dobrih 4 km ogret (tudi zdaj pozimi) jaz mislim da je ogret na optimalno temparaturo in lahko brez težav stisneš ful gas.
Ne bo držalo. Voda in take stvari so morda res že segrete, vsekakor pa ni optimalno segreto olje in vse ostale stvari, saj traja malce dlje, da se segrejejo. Osebno, preden pulim počakam vsaj še par km po tistem, ko je kazalček že na optimalnem polju. Zaenkrat se je to izkazalo z 0 problemi.
cool-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
treba je poudarit da imajo bmw 6 cilindraši že dolgo časa webasto vgrajen za gretje motorja (ne ni to tisti webasto ko kabino greje) in zato tako hitro ogrejejo, pri 4 cilinderskih je druga zgodba
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
stupid-1.gif
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.
Je pa res, da ga mrzlega NIKOLI ne tiščim, ker se ga ne sme.

Citat:
Mislim da je govora o temparaturi motorja in to da je 530d v dobrih 4 km ogret (tudi zdaj pozimi) jaz mislim da je ogret na optimalno temparaturo in lahko brez težav stisneš ful gas.
Ne bo držalo. Voda in take stvari so morda res že segrete, vsekakor pa ni optimalno segreto olje in vse ostale stvari, saj traja malce dlje, da se segrejejo. Osebno, preden pulim počakam vsaj še par km po tistem, ko je kazalček že na optimalnem polju. Zaenkrat se je to izkazalo z 0 problemi.
cool-1.gif

Jaz tudi mrzlega nikoli ne tišim. BMW E60 nima temparature števca, ampak ti pri obratih "riše" črtice do kot ga lahko stisneš. Seveda je avtomatski menjalnik in itak prestavlja nizko. Amapk po cca 4 km mestne počasne vožnje (minimalni gas) se črtice odmaknejo do maksimalnih obratov, kar pomeni da lahko stiskaš gas. Seveda tega ne delam ker po mestu nimam nic od tega. Ampak je fajn da je motor hitro ogret.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
treba je poudarit da imajo bmw 6 cilindraši že dolgo časa webasto vgrajen za gretje motorja (ne ni to tisti webasto ko kabino greje) in zato tako hitro ogrejejo, pri 4 cilinderskih je druga zgodba

Tudi to je res, ima pa tudi možnost ogrevanja kabine. Pri meni lahko nastavim na timer kdaj se vklopi ogrevanje kabine. Baje majo nekateri preko avto telefona, da pošljejo SMS z šifro na številko od avtotelefona in vklopi gretje. Samo to mi je kolega reko da ma v 745d , za ostale ne vem če imajo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nalij si notr hudo 0W40 ali 0W40 olje, taka hladna mašina bo zelo hvaležna.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Koliko vem je noter sintetika 5W-40 pač po specifikacijah, tako da...
Se pa strinjam, 0W-40 bi bilo še bolje ja, ampak... Baje na pooblaščencih vedo kaj delajo
hysterical-1.gif
oz. bolje upam da tovarna ve, kaj predpisuje.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pri Laguni III dCi je začel topel zrak iz rež pihati že po slabi minuti ogrevanja na mestu... Ampak avto niti pod slučajno ni zmogel normalno v klanec pred garažo (že veš kateri)...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne...ne vedo. Recimo pri fordu nikakor ne vedo.

Ta olja so samo bolj kvalitetna, lahko pogledaš specifikacije in bo razvidno iz številk. Recimo Mobil 1 0W40 s supersyn paketom aditivov je nekaj najboljšega, kar lahko kupiš za svoj avto.

Večje območje (razpon med prvo in drugo cifro) samo priča o kvaliteti olja, sicer so pa podatki visk. in kinetične mazivnosti (npr 5W40) čist brezvezna pokazatelja....neuporaben "standard"....zastarelo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.872
113
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
treba je poudarit da imajo bmw 6 cilindraši že dolgo časa webasto vgrajen za gretje motorja (ne ni to tisti webasto ko kabino greje) in zato tako hitro ogrejejo, pri 4 cilinderskih je druga zgodba


Tudi to je res, ima pa tudi možnost ogrevanja kabine. Pri meni lahko nastavim na timer kdaj se vklopi ogrevanje kabine. Baje majo nekateri preko avto telefona, da pošljejo SMS z šifro na številko od avtotelefona in vklopi gretje. Samo to mi je kolega reko da ma v 745d , za ostale ne vem če imajo.

ja vem da je možnost za kabino, ampak to je doplačilo, grelec za motor pa je serijsko. temu čudu se pa reče gsm modul za webasto, ki je drag ko prasi+a, je pa kamot
smile-1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
stupid-1.gif
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.

Ti pa Malecky sta edina k sta povedala tako kot sem jaz pri vseh dizlih opazil - v povprečju lahko čakaš tudi 10km in več da začne "gret". Vsi drugi neki sanjajo o 2-5km - no [censored] way če je bil avto zunaj na -10 boš imel rokavice gor najmanj 5km, bundo pa 10 (brez gretja zicev).

Rešitve za dizelaše so zgleda takele:

a) Webasto - daleč najboljša a tudi najdražja rešitev
b) električni grelec - slabost da traja 2 uri da segreje ampak zato imamo timerje
c) rokavice in bunda
d) garažiranje v ogrevani garaži
e) vožnja takoj v klanec ali pa pod višjimi obrati - tveganje resnih okvar turbine, motorja
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
stupid-1.gif
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.

Ti pa Malecky sta edina k sta povedala tako kot sem jaz pri vseh dizlih opazil - v povprečju lahko čakaš tudi 10km in več da začne "gret". Vsi drugi neki sanjajo o 2-5km - no [censored] way če je bil avto zunaj na -10 boš imel rokavice gor najmanj 5km, bundo pa 10 (brez gretja zicev).

Rešitve za dizelaše so zgleda takele:

a) Webasto - daleč najboljša a tudi najdražja rešitev
b) električni grelec - slabost da traja 2 uri da segreje ampak zato imamo timerje
c) rokavice in bunda
d) garažiranje v ogrevani garaži
e) vožnja takoj v klanec ali pa pod višjimi obrati - tveganje resnih okvar turbine, motorja


glede na to kako je MTL opisal svoje ravnanje z motorjem lahko rečem samo bravo....ker od takega bi potem jst enkrat kupil avto ker vem da je blo ravnano do konca lepo! Torej mi je vseen če nekdo segreteg dizla nažiga na polno....ampak da je segret mora biti nekaj časa že segret in predvsem olje in tudi ostali pogonski sklopi (menjalnik...), ker ko je samo hladilna tekočina segreta ni to nič!!! Nikakor pa ni takrat primerno da avto pritiskaš do konca!

@xXx: BMW šestvaljniki se kar hitro segrejejo v smislu hladilne tekočine, ampak če imaš možnost pogledat na števec temperature za olje boš opazil da še ni tako hitro segreto kot je anitfriz
wink-1.gif
Torej avto ni primeren za tiščanje! Je pa res da se lahko že ogrevaš!

Kolega ma Ibizo 1.9 TDI in se mu hladilna dokaj hitro segreje, vendar olje pa še dolgo ne....in tut k olje pride na 90°C kot je delovna temp. ga še vedno malo počaka predno ga pritisne do konca!!! In z motorjem nima nikakršnih problemov pa kljub temu da ima kar spodobno kilometrino in da je konkretno tunan!

Druga zgodba je pa moj fotr.....on pa zjutri k se vstane in k gre vozt ne gleda na motor in svojga bencinarja vozi kot da je segret! Predvsem v prvi in drugi vztraja zelo dolgo, pa ne da bi hitro pohodil in menjal, ampak vozi normalno sam da vztraja v nizkih prestavah! No motor je še kar dober kako to prenaša, ampak problemov pa vseeno ima kar nekaj :p

Je pa eden tistih da k mu enkrat kej poveš glede tega, da pravi ali to da je avto zato da mu služi al pa pove da ga boli racku in da k se bo mašina razletela da bo novo kupil! Tko da odneham!
Hebat ga tko je
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
stupid-1.gif
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.

Ti pa Malecky sta edina k sta povedala tako kot sem jaz pri vseh dizlih opazil - v povprečju lahko čakaš tudi 10km in več da začne "gret". Vsi drugi neki sanjajo o 2-5km - no [censored] way če je bil avto zunaj na -10 boš imel rokavice gor najmanj 5km, bundo pa 10 (brez gretja zicev).

Rešitve za dizelaše so zgleda takele:

a) Webasto - daleč najboljša a tudi najdražja rešitev
b) električni grelec - slabost da traja 2 uri da segreje ampak zato imamo timerje
c) rokavice in bunda
d) garažiranje v ogrevani garaži
e) vožnja takoj v klanec ali pa pod višjimi obrati - tveganje resnih okvar turbine, motorja


glede na to kako je MTL opisal svoje ravnanje z motorjem lahko rečem samo bravo....ker od takega bi potem jst enkrat kupil avto ker vem da je blo ravnano do konca lepo! Torej mi je vseen če nekdo segreteg dizla nažiga na polno....ampak da je segret mora biti nekaj časa že segret in predvsem olje in tudi ostali pogonski sklopi (menjalnik...), ker ko je samo hladilna tekočina segreta ni to nič!!! Nikakor pa ni takrat primerno da avto pritiskaš do konca!

@xXx: BMW šestvaljniki se kar hitro segrejejo v smislu hladilne tekočine, ampak če imaš možnost pogledat na števec temperature za olje boš opazil da še ni tako hitro segreto kot je anitfriz
wink-1.gif
Torej avto ni primeren za tiščanje! Je pa res da se lahko že ogrevaš!

Kolega ma Ibizo 1.9 TDI in se mu hladilna dokaj hitro segreje, vendar olje pa še dolgo ne....in tut k olje pride na 90°C kot je delovna temp. ga še vedno malo počaka predno ga pritisne do konca!!! In z motorjem nima nikakršnih problemov pa kljub temu da ima kar spodobno kilometrino in da je konkretno tunan!

Druga zgodba je pa moj fotr.....on pa zjutri k se vstane in k gre vozt ne gleda na motor in svojga bencinarja vozi kot da je segret! Predvsem v prvi in drugi vztraja zelo dolgo, pa ne da bi hitro pohodil in menjal, ampak vozi normalno sam da vztraja v nizkih prestavah! No motor je še kar dober kako to prenaša, ampak problemov pa vseeno ima kar nekaj :p

Je pa eden tistih da k mu enkrat kej poveš glede tega, da pravi ali to da je avto zato da mu služi al pa pove da ga boli racku in da k se bo mašina razletela da bo novo kupil! Tko da odneham!
Hebat ga tko je

To se vse strinjam, tudi jaz nikjer ne pravim da po 4 kilometrih stiskam kick down. Pravim samo, da avto po cca 4 km javlja pri obratomerju (števca za temp. nima) da je motor ogret in pripravljen za max. obrate, ampak sem zmeren voznik in ne tišim avta za brezveze, kickdown pride prav samo pri prehitevanjih.

Sem pa mel prej Audi in sem lahko na displayu od klime videl tudi druge stvari. Ko je npr. na armaturni plošči števec temparature vode prilezel na 90°C je na displayu od klime kazalo temparaturo olja vsaj 15°C nizje. Je pa bil bencinar .
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Mis pravi:Ti pa Malecky sta edina k sta povedala tako kot sem jaz pri vseh dizlih opazil - v povprečju lahko čakaš tudi 10km in več da začne "gret". Vsi drugi neki sanjajo o 2-5km - no [censored] way če je bil avto zunaj na -10 boš imel rokavice gor najmanj 5km, bundo pa 10 (brez gretja zicev).
Mah, pač tipično slovensko. Moje je pa super duper uhaha, nič napak, vse odlično, vse najboljše. Pač...

Sicer pa: kot si rekel: pozimi bunda in je. Jaz jo slečem po cca. 15-20km, ko se segreje vse skupaj. Namreč kazalček mi prileze do optimalne temperature nekje po 10 km, takrat šele vključim notranje gretje in potem še malce traja, da se kabina segreje. Pač, sem pripravljen potrpeti za pravo porabo
evil.gif
.
Sem pa vsaj toliko pri sebi, da si ne lažem o stvareh, za katere vem, da je dizel slabši v primerjavi z bencincem. In če ne bi imel tako dolgih voženj, ni šans, da bi imel traktor.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hm...ker vem da si "nor" na porabo mi pa res ni jasno zakaj nisi nabavil enega predgretja...
confused-1.gif


Ja...webasto je drag in to predrag če misliš še kaj profita met od dizla. Kokr se jaz spomnem TDIja, je neogret žrl k 1.8T.
bonk.gif


Nujna rešitev zate...prijetna (toplota) in varčna ali samo od enih dveh....nakup Waeco izdelkov iz ebay-a pa je.

Se da zbidat, sofort kaufen pa:

http://cgi.ebay.de/NEU-WAECO-D...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/DEFA-WAECO-...1QQcmdZViewItem

Kombinacijo obeh al pa samo za motor...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Huda stvar. Si bom shranil za kdaj v prihodnosti.
Zakaj nisem nabavil? Ker bi bolj težko vlekel iz petega štuka kabel na parkirišče
grin1.gif
.

PS: Saj je v redu, sem čisto zadovoljen s trenutno situacijo.
cheer.gif
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:Ti pa Malecky sta edina k sta povedala tako kot sem jaz pri vseh dizlih opazil - v povprečju lahko čakaš tudi 10km in več da začne "gret". Vsi drugi neki sanjajo o 2-5km - no [censored] way če je bil avto zunaj na -10 boš imel rokavice gor najmanj 5km, bundo pa 10 (brez gretja zicev).
Mah, pač tipično slovensko. Moje je pa super duper uhaha, nič napak, vse odlično, vse najboljše. Pač...

Sicer pa: kot si rekel: pozimi bunda in je. Jaz jo slečem po cca. 15-20km, ko se segreje vse skupaj. Namreč kazalček mi prileze do optimalne temperature nekje po 10 km, takrat šele vključim notranje gretje in potem še malce traja, da se kabina segreje. Pač, sem pripravljen potrpeti za pravo porabo
evil.gif
.
Sem pa vsaj toliko pri sebi, da si ne lažem o stvareh, za katere vem, da je dizel slabši v primerjavi z bencincem. In če ne bi imel tako dolgih voženj, ni šans, da bi imel traktor.

Glede na to da meniš da jaz lažem, upam, da bo SJTV , ki je vozil več avtov kot mi vsi skupaj, povedal kolko časa se segreva 3.0 TDI. Ne meči vse traktorje v isti koš, to je enako kot da grem jaz jutri na testno vožnjo Hyundai pa ti napišem kak se obnašajo bencinski motorji vključno za Porsche itd.

Očitno se večji (6 valjni in več) dizli segrejajo v minimalnem času, če na to vpliva vgrajen webasto v motorju kot je omenil Steve ne vem, vem pa da po par minutah oziroma cca dobrih 4 km mi kaže da je motor optimalno segret.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri recimo -8 zjutraj in s pogojem da avto ni tvoj?
evil.gif


Daj mi dizla na test ali pa me zaposli kot novinarja za testiranje avtomobilov...tudi pri -20 ne bom jamral, da se kter avto ne bi takoj segrel na temperaturo.
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Pri recimo -8 zjutraj in s pogojem da avto ni tvoj?
evil.gif


Daj mi dizla na test ali pa me zaposli kot novinarja za testiranje avtomobilov...tudi pri -20 ne bom jamral, da se kter avto ne bi takoj segrel na temperaturo.
evil.gif
evil.gif

Meni se pa sicer avti smilijo, čeprav tudi jaz potem manj pazim. Problem je predvsem pri testnih, ki imajo 0km. Sam počakam, da se segrejejo potem pa gasa. Pač zato je testni, če bi prodajalce kaj motilo, bi jih prej pač ulaufali.