Kaj delam narobe?

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah sj na police academy so rekl.......pa kje ste lih na tega naletel...največji problem maker v LJ

Grem do asfalterjev......joj pa lih na to budalo si mogu naletet
smile-1.gif

a povzameš kdo te je hotel tepst. nimam cel dan čas aza branje bedarij.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Precej hitreje in precej dlje.

Ker so na vseh dvopasovnicah avtomobili nabiti en drugemu na odbijač, vsaka menjava pasu povzroči zastoj na obeh pasovih.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a dej no dej! če si spreten, prideš v kolono kadar hočeš. Daš žmigovec in te bo vsak spustil, če ne pa takoj naslednji... Ne vem, kakšne probleme imate eni s tem vklučevanjem. Če te pa noče spustit, greš pa mal bl na silo, pa je. Noben ne bo avta razbijal za to, da se ne bi "vrinil" pred njega.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
sploh pri zadrgi je zanimivo, ko te nočejo spustiti in kar gledajo nekam v desno, ko jih čakaš in gledaš če te mislijo spustiti
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja sej takemu bi pa jest takoj avto opraskal, če bi imel kakšnega k ga ni škoda!!! Matr, v cpp je zapisano da je treba po tem principu spuščat
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Nobenega avta ni škoda.
Posebej, če z dejanjem naučiš primitivca kulture.
Itak bo pa on kriv, ker se ni držal zakona.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ah pa ne bom si zdej jest dela delal, za to, da ga naučim kulture... To bi mogl policaji delat. Stat ob strani in vsakega k ne bi spustil, mu povedat kako pa kaj... Ker je ta zakon bl nov, verjamem da ga starejši ne dojemajo. In ponavadi so ravno starejši problem. Kr zija tja pred avto, ne levo, ne desno ne vidi nič. Pa seveda buhnedej, da bi se vrinil pred njega! sploh če ima boljši avto!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah pa ne bom si zdej jest dela delal, za to, da ga naučim kulture... To bi mogl policaji delat.
Torej tebe naterat, da se držiš varnostne razdalje. Praviloma mora biti taka, kolikor prevoziš v dveh sekundah. Pri manjših brzinah v mestu je lahko tudi manjša. 30 metrov pri 100 km/h je pa že kar riskantna zadeva.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Seveda je riskantna.
Naprimer: tebi subaru pri 130 nenadoma zatrokira in imaš takoj v riti sebipodobnega z 10m varnostne razdalje. Preden skopča, da se ustavljaš, kljub temu, da ni štoplamp, je že 2late.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Dva dejstva:
30 m pri 100 na uro prevoziš v eni sekundi.
+ nisi Superman.

= zato je riskantno.
 

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Citat:
Uporabnik Kara_Demz pravi:
Zato, ker se greste angleže
Citat:
Ti si pa vozil po desnem pasu, ker je bil levi prazen in to daleč.

Ne vem, od kje vam ta navada, v avtošoli jo prav gotovo ne učijo. Tega je sedaj kar veliko, potem pa vsi postanejo nervozni.
10.gif
confused-1.gif

Auč! Zmočil sem se !
crazy1.gif


Drugače pa : Poslušte fantje, ne delat drena na cestah, ko ga je že itak preveč. To, da se zadnjih 10 ali 15 let vozi kar po levem (prehitevalnem) pasu, je postalo pri nas folklora. Vozni pas je desni, levega uporabljaš samo med prehitevanji. Potem pa takoj nazaj na desnega! Če se narod drži (nekih) pravil, se zadeva odvija tekoče, tudi če se komu malce bolj mudi. Če imaš pa na levem pasu kakega važnega kavboja ali pa stardeca, ki sta strašno prepričana, da je cel zakon na njuni strani, je pa tam slejkoprej sranje! Al pa Štala, po domače.

V zahodni Evropi, npr. Nizozemska, ti nihče ne trobi. Pravilo zadrge spoštujejo še celo preveč. Bogvaruj kakega kolesarja mal pobožat ! Na vseh avtih kažejo števci za brzino točno 130, jaz kot zadrt Slovenec se pa še kar zgovarjam na tistih dovoljenih 10%...
Slabši smo, kot Italjani, pa smo se imeli nekoč za mnogo boljše!

Saj v bistvu ne bi smel biti problem, če se ti mudi. Če bi le bil levi pas prost za prehitevanje! Ampak si ga nekateri lastijo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.412
5.658
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah sj na police academy so rekl.......pa kje ste lih na tega naletel...največji problem maker v LJ

Grem do asfalterjev......joj pa lih na to budalo si mogu naletet
smile-1.gif


a povzameš kdo te je hotel tepst. nimam cel dan čas aza branje bedarij.

Pa se ti zdi da si ti ta osebek kateremu bi kle javno al pa ZS napisu ime priimek pa še registrsko tistga A8
sprasujem se.gif
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.816
842
113
toti Maribor
Potem pa se čudimo našim črnim statistikam. Če sam sebe spraviš dol mi je vseeno, samo navadno naj... tisti, ki niso nič krivi.
 

m_k

Pripravnik
3. okt 2007
32
0
6
Men se pa zdi 30m čist vredu. V avtošoli so učil, da približna varnostna razdalja je, hitrost deliš z deset in nato x 3. Torej 110 je 11 x 3, kar je 33m. Npr za 60 km/h 18m. Je priročna hitra formula.

Seveda da se da voziti 1 meter za drugim in gledaš naprej kaj se dogaja. Tako vozi cela kolona, potem en malo zabremza, dovolj da se prižgejo štop lampe. Un za njim instiktivno malo pobremza, ampak malo bolj, ne grobo. Un za njim v tistem trenutku npr. pogleda na radio ali kaj se dogaja za njim. Dovolj je za 2 desetinki. Ko usmeri pogled nazaj na cesto vidi štop lampe in avto 0,5 metra pred sabo. Takrat ta v paniki požlajfa na polno. Potem je pa samo odvisno od unih zadaj, ki imajo po 1m razdalje kako odreagirajo. To je en tak scenarij na dolgo. Nato sledi pok, pok, pok... Nato jaz in še ostali nesrečniki na obvoznici čakamo 1 uro v gužvi zaradi pametnjakovičev, ki se jim je glih zgodila nesreča, ker je po njihovo ena budala zažlajfala na polno.
Vsak hoče čim hitreje, da bo pridobil 26,8 sekunde, nato pa več 1000 jih pride 1 uro kasneje domov. Človek je naredil škode za par mesecev.
Res je da če je manjša razdlja manjša, gre več avtomobilov na obvoznico, ampak to ni rešitev.
Skoraj vse nasreče na obvoznici z verižnim trčenjem so posledica neupoštevanje varnostne razdalje.
Potem bi lahko isto rekel za varnostni pas, saj ga ne rabim, bom vozil po predpisih in se ne bom zaletel.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Kje se pa ti voziš? Po Nemčiji? Ker tam je res tko.
Pr nas pa zgleda tko, da v konicah vsak tovornjak nardi zamašek. Glih zarad vaše zaritne kulture.

Pr nas daš žmigovec in to je signal za tiste na drugem pasu, da skočjo na gas.

Morš it kdaj na cesto, ne samo po netu filozofirat.
 

m_k

Pripravnik
3. okt 2007
32
0
6
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
kakšen avto maš?


Citat:
Vbistvu sem bil samo razkurjen in sem se s tem pisanjem malo olajšal.

jest sm se pa prejle na skretu....
fart.gif

A je važno ker avto je? Sem bil pa v saxo-ju. A si bil ti za mano v cliotu.

Ja dobro sranje lahko polepša dan.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
V cpp piše marsikaj.
Tud o varnostni razdalji.
Pa omejitvah hitrosti. Pa še čem. Tudi o svetlobnih in zvočnih signalih recimo.
Tud o tem, čemu je namenjen prehitevalni pas. Pa pospeševalni in zaviralni. Pa odstavni.
In ker jebeštrga se tega drži? Policaji znajo pa samo brzino mert pa za pihat dajat.

Pa ne pizdim zarad tega, če kdo šiba 150 namest 130. Niti zarad tega če ma nekdo razdaljo 30 namest 50 metrov.
Pr nas ga frajerji žgejo 250 na uro. Pa 100 skoz naselje. Varnostna razdalja na Celovški ob sedmih zjutraj je pa recimo 3 metre. Na avtocesti pr 150 pa pet.


Pa se opravičujem, ker sem omenjal balkan. Balkan je recimo tud Grčija, ampak tam so 100x bolj kulturni in normalni kot kle. Tole tukaj je čist neki svojga.
 

m_k

Pripravnik
3. okt 2007
32
0
6
Citat:
Uporabnik Kara_Demz pravi:
Zato, ker se greste angleže in se vozite samo še po levem, prehitevalnem pasu.

Desni pas je za vožnjo, levi pa za prehitevanje, potem greš pa nazaj na desnega! Ti si pa vozil po desnem pasu, ker je bil levi prazen in to daleč.

Ne vem, od kje vam ta navada, v avtošoli jo prav gotovo ne učijo. Tega je sedaj kar veliko, potem pa vsi postanejo nervozni.
10.gif

Mi smo angleži ti pa avstralc pa je problem rešen.
cool-1.gif



Zdaj mi pa povej zakaj bi šel na vozni pas in tam vozil potem 90, mimo mene bi pa šla kolona 110 po prehitevalnem.

Pač vozim po omejitvah in če sem na prehitevalne in imam 130, zadaj pa me hoče en prehiteti, ker hoče voziti 200. Če je plac se umaknem pa naj on uživa naprej. Samo da ne bom zaradi njega nekje v koloni čakal ali pa še huje ga iz avta ven pobiral, ker ga je položil na streho. Tudi to se mi je že zgodilo. Če pa je pred mano na prehitevalnem kolona, se pa nimam namena in razloga umikat, pa čeprav je vozni 500 m prost. Naj se on umakne unemu za njim.
Pač gužva je.