Izguba vrednosti vozila

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.511
10.737
113
Padanje cen, polovica cene med 3 do 5 let. odvisno od avtomobila in porekla. Praviloma francozi in italijani 50% po3 letih nemci po 5ih , nišni avti pa bolje ohranjajo ceno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Zato ker tisti ki ne morejo prodat ja avtonetu, bi imeli ceno za tak avto 10 jurjev.
In ja, kupil ga bo nek svercer (najbrz je ze znan), stevcu bo odvzel eno nulo (ceni pa dodal) , in pripopal oznako sluzbeno vozilo direktorja ZD.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Zato ker najcenejši oglaševan letnik 2010 je 10 kE, letnik 2011 pa 15 kE.
Prvi se bo prodal za 8, drugi vsaj za 12,5 .....ne ti meni za 700 eur letnik 2011 da je realna cena
smile-1.gif
pa tudi če je nevozen, ....kakršnakoli okvara že turbina, sklopka, menjalnik ni več ko jurja z delom......
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.882
6.539
113
Res je. Tukaj pride do izraza tista opazka "spretnega mehanika" in 10k€. 2 jurja se pridobi s popravilom tega jajca, ostalo pa z zbitjem kilometrov na 40% dejanskih.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Katerikoli avto s 450.000 (in prvim motorjem) je vreden največ 2.000 EUR. Če je v okvari, pa največ polovico tega zneska.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Ni za pretiravat.

Takle avto je lahko z vitalnimi deli dosti na boljšem kot nek drug, ki jih je med jajcanjem naklepal 150 jurjev.

Da je temu res tako ti kaže naš vozni park z uvoženimi avtomobili, kjer se po večini ravno take vrtijo nazaj in se potem lepo še desetletje vozijo in klepljejo kilometri (sicer z nekaj okvarami, a te se pripisujejo slabi kakovosti znamke)
evil.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.511
10.737
113
dobro no, kakšne so te okvare pri omenjenm?

Ker če menjalnik škrta, ECU zjeban in pa trubina fuč. potem si na 4 jurje pa rešena mica.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.882
6.539
113
Ne. Moti to, da se ceno fejkerja vzame za izhodiščno in govori, da je ta avto toliko vreden in da so mutna posla na strani ZD. Kar pač ni res... Vreden je toliko, za kolikor se prodaja, če nekdo uspe prodati za magari 50k€, pa super za njega.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
A to vas spet moti da bo nek fejkr zasluzil?
Ne, moti nas, da se bo avtomobil zelo verjetno čez par mesecev prodajal z 200.000 km in da bo nategun ogoljufal nič hudega slutečega kupca.

Sicer pa moje razmišljanje o tej vrednosti 700 EUR.
Če je noter 2.0TDCI motor je zadeva precej zanesljiva, avto je delal relacije, kar je odlično. Težava nastane, če je to 140KM verzija in se je avtomobil vozil na 150 km/h in več, ker to pomeni, da se je ta motor v tej škatli kar konkretno mučil. ''Zrihtat'' bo verjetno potrebno (cene pišem na pamet in zaokrožujem NAVZGOR, da imaš še nekaj lufta za morebitna druga popravila):
menjava sklopke in vztrajnika: 1300 EUR
menjava amortizerjev: 600 EUR
komplet gum: 500 EUR - morda so še ok
komplet zavor; 600 EUR - morda so še ok
komplet servis, vključno z velikim servisom: 700 EUR
popravilo delov podvozja, ki so izrabljeni (pri teh km, bi sigurno kaj imelo lufta) 500 EUR
menjava olja v menjalniku: 100 EUR
menjava zavorne tekočine: 50 EUR
servis klime: 50 EUR

Injektorji in turbina po potrebi...

Torej za vložek nekje cca. 3500 EUR (če je bil avtomobil redno servisiran lahko še za manj, ker ti ni treba zavor, servisa, gum menjat takoj) dobiš 4 leta star avto v stanju, v katerem bi moral narediti še kar nekaj km. Ja, je kar nekaj avtov s takimi km, ki se po SLO vozijo, ampak so na števcu drugi km
smile-1.gif
.
In sedaj, koliko je recimo takšen avtomobil vreden: vsekakor več kot 700 EUR po mojem mišljenju. Recimo, če bi sam kupoval takšno škatlo IN V KOLIKOR AVTOMOBIL NI BIL ZLORABLJEN DO KONCA IN JE ŽE ZAMORTIZIRAN IN SAMO ŠE ZA NA ODPAD, bi sam dal zanj 2 jurčka brez težav (tukaj mora vsak sam pri sebi razčistit, koliko je za njega ta avto vreden). Ker bi za 5,5 jurjev dobil vozilo, ki bi moralo čisto ok delovati še naprej. S tistimi 450.000 km na števcu se pa ne bi preveč obremenjeval, ker je važno stanje vozila in ne kilometri na njem. Sem videl že vozila s 100.000 km, ki bi ga sam samo še za dele uporabil ali pa na odpad odpeljal, ravno tako pa tudi že vozila s krepko čez pol mio km, ki so bila v presenetljivo dobrem stanju.

Seveda se pa zgodba obrne, ko nategun prodaja to vozilo za 10 jurjev in te nategne, hkrati pa ti vzdržuješ vozilo kot da ima realnih 200.000.

Drugače bi pa od javnega zavoda pričakoval najmanj, da objavi transparenten razpis za prodajo z zbiranjem ponudb, a ne manj kot 700 EUR (pa ne v petek ob 17:00 z rokom oddaje v ponedeljek ob 7:05) recimo vsaj na spletni strani. Če bi pa odgovorni hotel narediti še kaj več kot to, bi pa objavil še oglas ne avto.net in poklical lokalne novinarje, naj stvar spravijo v javnost. Sem prepričan, da bi se nategunčki stepli zanj in bi dobili krepko več kot 700 EUR za ta ''odpisan'' avto. Če se prav spomnim je DURS nekaj let nazaj prodajal zasežene stvari preko Bolhe.
In potem bi lahko takšna odgovorna oseba vsakemu mirno pogledala v obraz in mu rekla, da je naredila vse, kar mora. Ampak to pričakovati od precej velike skupine birokratov je žal nemogoče v Sloveniji. Raje se grejo takšne mučke in delajo ''usluge'' tistim svinjam pri koritu.

In ko bi se avtomobil prodal, bi sam še lepo objavil javno novico, da je prodan, vključno z objavljeno VIN številko ter kilometri na števcu.
evil.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Najlaže bi ZD povedal takole: vrednost avta je 700 EUR, ocenjena vrednost popravila (predračun z uradnega servisa) je taka in taka...avto voznem stanju pa bi bil vreden toliko in toliko (so cenilci za to ali se odpre internetno stran kjer prodajejo rabljene avtomobile).

Če je nekje tu tu potem ni mučk.

Se pa običajno ob prodaji pove kaj ej narobe z avtom. Po logiki, če je prevozil 450 jurjev, verjetno zdaj ni enostavno razpadel na prafaktorje ampak bi znal še kak km obrnit.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ta avto je vreden 5k€ gladko. Še dobro se prodajajo te zadeve (velikost family wagni).

Ne vem zakaj vsa ta roba ni enostavno na dražbi, potem pa ni kaj stokat ali se proda za 1€ ali za JJ Trenta ceno.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ta avto je vreden 5k€ gladko. Še dobro se prodajajo te zadeve (velikost family wagni).

Ne vem zakaj vsa ta roba ni enostavno na dražbi, potem pa ni kaj stokat ali se proda za 1€ ali za JJ Trenta ceno.

In nevozen je že zakaj?

Drugače pa dobra ideja z dražbo - samo še vedno bo nekdo videl mučko zadaj.

A se je kdo vprašal kam gredo vsi policijski avti, ko odslužijo svoje.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.331
301
83
39
Ljubljana
2.0 TDCi 2011 je pa top mašina.

Semering začne mal puščat (20eur material + 4h dela), leve špurštange crkujejo (20eur + delo + optika), glavni servis je na 220.000km, redni servisi na 20.000km
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.810
113
40
MB
poznam firmo ki ima mondeota in s-maxa s podobno kilometrino (400k+), vozi večinoma en voznik avto, mondeo praktično brez problema, s-max pa že tretja turbina
smile-1.gif


skratka ja, če je servisirano kot se spodobi, bi skorajda mel manj zadržkov pri takem avtu kot pa pri nekem magičnem od enga dedka, ker nazadnje ko sem bil tak avto gledat, mu je po stranskih šipah mah rasto
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nevozen avto ti jaz v minutki povzročim na ene par načinov, vsi pa bodo odpravljivi za par eur oz. celo nič pri nekomu, ki ve kaj dela.
wink-1.gif