Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
A to vas spet moti da bo nek fejkr zasluzil?
Ne, moti nas, da se bo avtomobil zelo verjetno čez par mesecev prodajal z 200.000 km in da bo nategun ogoljufal nič hudega slutečega kupca.
Sicer pa moje razmišljanje o tej vrednosti 700 EUR.
Če je noter 2.0TDCI motor je zadeva precej zanesljiva, avto je delal relacije, kar je odlično. Težava nastane, če je to 140KM verzija in se je avtomobil vozil na 150 km/h in več, ker to pomeni, da se je ta motor v tej škatli kar konkretno mučil. ''Zrihtat'' bo verjetno potrebno (cene pišem na pamet in zaokrožujem NAVZGOR, da imaš še nekaj lufta za morebitna druga popravila):
menjava sklopke in vztrajnika: 1300 EUR
menjava amortizerjev: 600 EUR
komplet gum: 500 EUR - morda so še ok
komplet zavor; 600 EUR - morda so še ok
komplet servis, vključno z velikim servisom: 700 EUR
popravilo delov podvozja, ki so izrabljeni (pri teh km, bi sigurno kaj imelo lufta) 500 EUR
menjava olja v menjalniku: 100 EUR
menjava zavorne tekočine: 50 EUR
servis klime: 50 EUR
Injektorji in turbina po potrebi...
Torej za vložek nekje cca. 3500 EUR (če je bil avtomobil redno servisiran lahko še za manj, ker ti ni treba zavor, servisa, gum menjat takoj) dobiš 4 leta star avto v stanju, v katerem bi moral narediti še kar nekaj km. Ja, je kar nekaj avtov s takimi km, ki se po SLO vozijo, ampak so na števcu drugi km
.
In sedaj, koliko je recimo takšen avtomobil vreden: vsekakor več kot 700 EUR po mojem mišljenju. Recimo, če bi sam kupoval takšno škatlo IN V KOLIKOR AVTOMOBIL NI BIL ZLORABLJEN DO KONCA IN JE ŽE ZAMORTIZIRAN IN SAMO ŠE ZA NA ODPAD, bi sam dal zanj 2 jurčka brez težav (tukaj mora vsak sam pri sebi razčistit, koliko je za njega ta avto vreden). Ker bi za 5,5 jurjev dobil vozilo, ki bi moralo čisto ok delovati še naprej. S tistimi 450.000 km na števcu se pa ne bi preveč obremenjeval, ker je važno stanje vozila in ne kilometri na njem. Sem videl že vozila s 100.000 km, ki bi ga sam samo še za dele uporabil ali pa na odpad odpeljal, ravno tako pa tudi že vozila s krepko čez pol mio km, ki so bila v presenetljivo dobrem stanju.
Seveda se pa zgodba obrne, ko nategun prodaja to vozilo za 10 jurjev in te nategne, hkrati pa ti vzdržuješ vozilo kot da ima realnih 200.000.
Drugače bi pa od javnega zavoda pričakoval najmanj, da objavi transparenten razpis za prodajo z zbiranjem ponudb, a ne manj kot 700 EUR (pa ne v petek ob 17:00 z rokom oddaje v ponedeljek ob 7:05) recimo vsaj na spletni strani. Če bi pa odgovorni hotel narediti še kaj več kot to, bi pa objavil še oglas ne avto.net in poklical lokalne novinarje, naj stvar spravijo v javnost. Sem prepričan, da bi se nategunčki stepli zanj in bi dobili krepko več kot 700 EUR za ta ''odpisan'' avto. Če se prav spomnim je DURS nekaj let nazaj prodajal zasežene stvari preko Bolhe.
In potem bi lahko takšna odgovorna oseba vsakemu mirno pogledala v obraz in mu rekla, da je naredila vse, kar mora. Ampak to pričakovati od precej velike skupine birokratov je žal nemogoče v Sloveniji. Raje se grejo takšne mučke in delajo ''usluge'' tistim svinjam pri koritu.
In ko bi se avtomobil prodal, bi sam še lepo objavil javno novico, da je prodan, vključno z objavljeno VIN številko ter kilometri na števcu.