Izdelek v trgovino

slo91

Pripravnik
26. jul 2007
435
2
18
Ljubljana
Bi prosil kakšnega, ki ima malce več izkušenj s tem kakšen je pravzaprav sploh postopek da določen izdelek pristane ne policah kakšne trgovine, benciskem servisu.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.204
2.440
113
v lokalni ostariji
postopek je cist enostaven... teoreticno...

odpeketas se do nabavnega v "ciljni" trgovini (oz. trgovski druzbi), mu pokazes artikel, mu das kak vzorec... predstavis ciljno grupo in potem te on izbere (ali ne...)

v praksi je pa problem ker imas mooocnoooo konkurenco... potem imeti moras dober marketing da je povprasevanje po tem artiklu (da bo trgovcu zanimiv ga postavit na polico), potem moras urediti da ima trgovec dobro marzo...

je pa tako da prilezt v Merckator/tus/petrol/omv... je kar zakomplicirano... lazje bi do kakega manjsega...
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Poleg tega, da je zakomplicirano "prilezt" v omembe vredne trgovine je to tudi drago.
Saj moraš plačati paleto (skladiščni prostor), polico, sam moraš poskrbeti, da je vse ok založeno. Vsaj na začetku je tako, ko pa prodaja steče in je bogatija od prometa potem pa...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.204
2.440
113
v lokalni ostariji
ja to sem se pozabil ja... da doloceni (merckator npr) racunajo za polico...
potem moras kot "pospesevalec prodaje" poskrbet da je polica dobro zalozena (oz moras trgovke "stimulirat" da lepo zlozijo tvoje artikle)...

zdaj ce mislis priti na polico se s enim pralnim praskom je to draga zgodba... ce pa z enim unikatnim artiklom je pa vprasanje koliko bo povprasevanja...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.950
1.260
113
V trgovino sploh ni problema prit
Za špar je približno takole da 30% cene poberejo oni
za garancijo popravila itd pa moraš ti poskrbet.
Seveda moraš priletet noč tudi z določeno količino artiklov...
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Kuverta ja ali ne... prodajalca še vedno v prvem planu zanima: Kolikšna bo nabavna cena in v odnosu s tem, kakšna bo nato njegova marža.



Če boš z izdelkom cenovno konkurenčen ostalim proizvodom v enaki branži, potem se te ne bo nihče otepal.

Seveda s tem mislim na konkurenčnost: kvaliteta - cena.

Če se tukaj najdeš, potem kar pot pod noge do lastnikov trgovin, trgovskih verig...
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.204
2.440
113
v lokalni ostariji
khem khem

ni tak enostavno... doloceni imajo tudi ekskluzive podpisane... kaj to pomeni? da imajo izdelek samo enega proizvajalca...

ni tak enostavno pridt notri... ok v kaksno manjso zadevo ze... pri velikih je pa problem ker je vseh ponudnikov ogromno, prostora pa malo... prednost imajo pa tisti z uveljavljeno blag. znamko... kaj pomaga ce imas ti npr tune ki so zelo kvalitetne in cenejse od ostalih ce bojo pa zaradi marketinga vsi hoteli calvo (ali rio mare... saj ni veze to je primer)... trgovec pa zato ker bo imel tvoje na polici ne bo imel zadosti tistih...

ponavadi se zacetek placa... oz moras imeti artikel ki je iskan oz ze spromoviran... drugace bo kriza...
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Kuverta ja ali ne... prodajalca še vedno v prvem planu zanima: Kolikšna bo nabavna cena in v odnosu s tem, kakšna bo nato njegova marža.

Če boš z izdelkom cenovno konkurenčen ostalim proizvodom v enaki branži, potem se te ne bo nihče otepal.
Seveda s tem mislim na konkurenčnost: kvaliteta - cena.
Če se tukaj najdeš, potem kar pot pod noge do lastnikov trgovin, trgovskih verig...

To seveda sploh ni res.
Ti moraš trgovcu pokazati, da boš uspel toliko in toliko prodati. Kaj trgovcu pomaga, če daš ti njemu pri izdelku vrednem 10€ 60% (6€), na mesec pa proda 100 tvojih izdelkov (razni razlogi: neprepoznavnost blagovne znamke, privrženost drugim izdelkom, slaba kvaliteta, ipd.). Drugi posrednik/proizvajalec mu da od 10€ le 40% (4€) a na mesec proda par 1000 njegovih izdelkov. Kaj se trgovcu bolj izplača?

Meniš, da se trgovcu za 600€/mesec splača tebi odstopiti pol metra police? Meniš, da bo trgovec plačeval svoje ljudi, da na police postavljajo neprepoznaven izdelek? Bo pripravljen se sploh ukvarjati s tabo?

V kako naivnem svetu potrošništva pa nekateri živite? Vzemite si le par primerov:
Koliko znam britvic pokriva kakšen tržni delež? Enako se vprašajte za peno za britje. Kakšna je tu možnost za uspeh?
So vam bližje sladkarije? Si upate iti v podvig vpeljave nove "čokoladne ploščice"?
Ali pa morda novo znamko tunine? Novo mleko?

Kar si ti napisal velja le za izdelke brez blagovnih znamk, kjer je pa zelo težko doseči marže. Tovrstno posploševanje je zavajajoče in nevarno - saj ti lahko še kdo verjame.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ponavadi se zacetek placa... oz moras imeti artikel ki je iskan oz ze spromoviran... drugace bo kriza...

Točno tako... na začetku plačaš - bogato. In celoten napor, da so police založene s tvojim izdelkom je na tebi.
In če ne boš delal na marketingu, če izdelek ne bo prepoznaven in, če ne bo dobrih prodajnih rezultatov se ti bodo kmalu zahvalili za sodelovanje.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.204
2.440
113
v lokalni ostariji
tu se podpisem... (sem tocno isto tudi jaz rekel...)

aja uspeh je mozen kvecjemu pri: A popolnoma NOVI zadevi B kaksna HITECH stvar ki nima dobre kopije..C izdelek ki nima nobene konkurence (utopija)
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Kuverta ja ali ne... prodajalca še vedno v prvem planu zanima: Kolikšna bo nabavna cena in v odnosu s tem, kakšna bo nato njegova marža.

Če boš z izdelkom cenovno konkurenčen ostalim proizvodom v enaki branži, potem se te ne bo nihče otepal.
Seveda s tem mislim na konkurenčnost: kvaliteta - cena.
Če se tukaj najdeš, potem kar pot pod noge do lastnikov trgovin, trgovskih verig...

To seveda sploh ni res.
Ti moraš trgovcu pokazati, da boš uspel toliko in toliko prodati. Kaj trgovcu pomaga, če daš ti njemu pri izdelku vrednem 10€ 60% (6€), na mesec pa proda 100 tvojih izdelkov (razni razlogi: neprepoznavnost blagovne znamke, privrženost drugim izdelkom, slaba kvaliteta, ipd.). Drugi posrednik/proizvajalec mu da od 10€ le 40% (4€) a na mesec proda par 1000 njegovih izdelkov. Kaj se trgovcu bolj izplača?

Meniš, da se trgovcu za 600€/mesec splača tebi odstopiti pol metra police? Meniš, da bo trgovec plačeval svoje ljudi, da na police postavljajo neprepoznaven izdelek? Bo pripravljen se sploh ukvarjati s tabo?

V kako naivnem svetu potrošništva pa nekateri živite? Vzemite si le par primerov:
Koliko znam britvic pokriva kakšen tržni delež? Enako se vprašajte za peno za britje. Kakšna je tu možnost za uspeh?
So vam bližje sladkarije? Si upate iti v podvig vpeljave nove "čokoladne ploščice"?
Ali pa morda novo znamko tunine? Novo mleko?

Kar si ti napisal velja le za izdelke brez blagovnih znamk, kjer je pa zelo težko doseči marže. Tovrstno posploševanje je zavajajoče in nevarno - saj ti lahko še kdo verjame.
Sedaj bi lahko jaz tebi rekla: to sploh ni res
cool-1.gif


Ampak pogovarjamo se na splošno.
Nekatere velike firme imajo taka, druge firme drugačna načela. Ti govoriš o ravno drugačnem načinu poslovanja, kot jaz.
Obstajata pa oba načina v SLO.

Recimo da sem jaz govorila o verigi trgovin, ki jo pač zelo dobro poznam. Pri nas se sami odločimo, koliko artiklov bomo vzeli, sami prevzamemo rizik koliko bomo prodali. Mi ne dajemo trgovinskega prostora "v najem" nekomu. Sami odkupujemo vso robo od uvoznikov večjih firm.
Zato je nam pomembna NC ter seveda, da je izdelek tak, da ga bomo v SLO prostoru lahko prodali.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
In kaj sem jaz drugače napisal? Pač v tem primeru vi naredite analizo in v kolikor ugotovite, da se ne bo zelo dobro prodajalo verjetno izdelek/zastopnika zavrnete. Sigurno ne delate na način, da vzamete vse le zato, ker vam nekdo ponudi dobro maržo.

Kajti to si napisala v post-u katerega sem citiral.
 

Vaio

Fizikalc
22. jul 2007
1.223
0
36
Sicer ne vem za kakšen izdelek se gre, bo pa najbrž potrebno pridobit še tud kakšen certifikat al pa kaj podobnega,če proizvajalec še ni poskrbel za to.