Zastonj? Torej tisto, kar influnser naredi, da pride do objave, ni delo? A mediji, ki dobijo oglase, imajo tudi "vse zastonj".SJTV se ne strinjam. Treba pogledati resnici v obraz cetudi je grda. Gre se enostavno zato, da bi imeli nekateri vse zastonj. Lahko pa razpredamo dalje v nedogled.
Po odgovorih je videti da so si naredili veliko večjo promocijo z odgovorom kot so ga dali kot pa obratno.
edit:slovnica
to bi bilo smiselno če gostilničar sam pokliče nekoga, in mu ponudi zastonj obrok v zameno za reklamo...ko pa je obratna scena je pa navadno direktno prosjačenje. To sicer ne pomeni da nek "vplivnež" ne sme sebe reklamirat na yT in govorit, da bi zelel zastonj jest.
Tako rrazumem, da tisit ki imajo doseg jih tako pokličejo...po videnem komotarju pošiljajo nek ološ, da potem mal pogleda in kakšno besedo pove. Mu že paše, če ne bi letelo v kanto, preden odpre.
Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.Mi je čudno, da nobeni od teh gosi in gosakov ne pade na pamet, da bi šli tja samoplačniško ter potem promovirali, če je dobro. Potem bi bil verjetno odnos v drugo povsem drugačen. Ne vem, to je moj nuninfluencer mind. Imam 5 sledilcev.
Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.
Če si resnično vpliven, te kontaktirajo sami. Se. E rabis prodajat, ko zadnja pocestnica.Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.
Alo! Hvalit moras, ne sinfatRavnokar iz Zgornje Kungote: bistro M.a.r.c.o Za nepoučene je to nova bistro pizzerija Gregorja Vračka, oz. hiše Denk, oz. Michelin Chefa.
Sem pred odhodom slučajno naletel na tole:
Roko na srce, burger je bil na nivoju, pica pet sirov pa povprečna, prav nič oh in ah kot nabija tale pizza inšpektor.
Saj sem pohvalil burger - a bo drugič zastonj?Alo! Hvalit moras, ne sinfat
Za kozlat, pa ne pizza. Po moje ne bi šel tja samo zato, da tega ne bi srečal.Ravnokar iz Zgornje Kungote: bistro M.a.r.c.o Za nepoučene je to nova bistro pizzerija Gregorja Vračka, oz. hiše Denk, oz. Michelin Chefa.
Sem pred odhodom slučajno naletel na tole:
Roko na srce, burger je bil na nivoju, pica pet sirov pa povprečna, prav nič oh in ah kot nabija tale pizza inšpektor.
Tako je. Zastonj. Vidis v tem je problem danasnje druzbe. Moski si, ko nekaj naredis iz sebe. Not who you are but what you are. Velika razlika. Medtem, ko so picke lahko sexi in kar so, ampak to pride s katastrofalnimi posledicami. Se mora moski prej izkazati in narediti iz sebe 'brand'. Jaz nobenega 20 letnega smrkavca ne jebem pet posto, ce nima nekaj za pokazati, mnenje zensk me pa naceloma ne zanima ker je njihova nrav totalno kontra moski produktivnosti in zaradi emocij niso sposobne graditi ali celo vzdrzevati sveta. Njihova vloga v druzbi je popopnoma drugacna in kot influencerke mi lahko pusijo k.urac in nic drugega.Zastonj? Torej tisto, kar influnser naredi, da pride do objave, ni delo? A mediji, ki dobijo oglase, imajo tudi "vse zastonj".
Očitno nis dobro prebral: ne trdim, da se splača kar z vsakim splača iti v oglaševalsko kompenzacijo - ampak če se oglaševalcu splača, pa s tem ni čisto nič narobe.
Večji problem je, da take objave niso ustrezno označene kot promocijske. Ker to so.
No vidiš, točno tukaj leži problem. Zato pa jaz ne dam praktično nič več na mnenje bilo katerega influencerja, ker je podkupljen in dejansko ne sme povedati negativnih stvari. Večina novinarjev je pa tudi tukaj nekje. Sem se sam parkat opekel, ko sem kupil nekaj na podlagi mnenja kvazi poznavalcev in nikoli več. Nekatere sem tudi soočil s tem in takoj vidiš, da jim dol visi zate, važno da keš cinglja. Zelo malo ljudi si upa kritizirat neko stvar in to so večinoma neodvisne osebe, ki nimajo nobene povezave s proizvajalcem tiste stvari. Je pa res, da je priti do takega statusa, da lahko živiš od tega malo težje in dlje trajajoče kot pa se prodati za eno pivo ali prosjačit za to.Midva s punco imava tudi bi lahko rekel influenserski blog. Gre se za kraft pivo in naju tudi pivovarji sami kdaj kontaktirajo za reklamo, povabijo na kako pivo in tako dalje. Seveda ogromno piva tudi kupiva in nikoli v objavah ne kritizirava piva, ker je za mnoge ljudi pač to kruh in nama ni do tega. Sploh pa ne do prosjacenja. Če delaš dobro ti pač to ni treba
Nekje je treba začet. In ne, ne kontaktirajo vedno sami. JNe kar treba poskrbet, da si zrave. Konklurenca je velika.žČe si resnično vpliven, te kontaktirajo sami. Se. E rabis prodajat, ko zadnja pocestnica.
No, pa si dosti povedal. Ravno usluge svoji publiki ne delaš, če slabi stvari ne znaš rečt (sveda na lep, kulturen način) da je slaba.in nikoli v objavah ne kritizirava piva,