Influenferke - Generacija JAZ in nategovanje

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.964
16.087
113
Ni bilo drugih ampak sta bila pa oba okusa čist Ok oz. zelo všečna. Zdaj, ko o tem razmišljam, sem skorajda dobil tist izrazit okus v ustih ter se vrnil nazaj v preteklost v svet brez skrbi kot pri Proustovi magdalenici :aplauz:

#V Swannovem svetu #Combray
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Da ne omenim, da sem zadnjič slišal, da je znana multinacionalka Indiri Ekić (če kdo ne ve je ona slavna zato, ker je bila debela, pa je potem v reality šovu mal shujšala, zdej je pa spet debela ampak ima 50k followerjev), plačala po 1500€ za 3!!!!! objave na IG.

I don't want to live on this planet anymore.

Če zna ta multinacionalka izmerit učinek teh objav in je ROI kot mora biti, potem ni s tem prav nič narobe.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.078
113
mene recima zanima kako pri vas na TV3 med formulo upravičite 500 reklam o ženskih šamponih (naročniku)...bolana scena. Ne leti direktno nate ampak na marketing TVja. Ne kupim nič iz tega sklopa, pa če je zadnje na svetu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
Za zenski sampon mogoce niti nisi ciljna publika.

drugace pa sej narocnik naceloma pove komu hoce dostavit oglas, medij pa ve kdaj je ta skupina pred tvjem
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.078
113
Za zenski sampon mogoce niti nisi ciljna publika.

drugace pa sej narocnik naceloma pove komu hoce dostavit oglas, medij pa ve kdaj je ta skupina pred tvjem
stari, 5 različnih ženskih šamponov in barv pa kremic. Med F1. Mislim da je 75% reklam bilo/je targiranih na ženske. Al pa pedre. Zdaj če ti gledajo F1 v večini potem ok.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.906
6.069
113
Jaz bom samo rekel da najboljša funkcija na TV je časovni zamik. Nit ene reklame več ne rabim gledat, res pa da vsak stvar ki gledam je vsaj uro kasneje.
Tiho bodi, da ne skapirajo, ali pa bodo to funkcionalnost začeli zaračunavat, dobiček pa plačevat nazaj zaradi negledanja reklam.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
stari, 5 različnih ženskih šamponov in barv pa kremic. Med F1. Mislim da je 75% reklam bilo/je targiranih na ženske. Al pa pedre. Zdaj če ti gledajo F1 v večini potem ok.

mislim da je ze bla med zadnjim svetovnim prvenstvom debata da se je ogromno pojavljala ena reklame za neko sredstvo za vaginalno vnetje :D

drugace pa zenske so glavni decision makerji kar se tice potrosnje ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
mene recima zanima kako pri vas na TV3 med formulo upravičite 500 reklam o ženskih šamponih (naročniku)...bolana scena. Ne leti direktno nate ampak na marketing TVja. Ne kupim nič iz tega sklopa, pa če je zadnje na svetu.
Ne marketing TVja, ampak prej marketing naročnikov. Oni so tisti, ki se odločijo - saj TV ne objavlja kar nekih oglasov ampak to, kar agencija pri njej naroči - agencije pa mora naročniku pokazat, da se mu splača. Ampak glede na to, da je gledanost super, pa delež žensk vmes zelo opazen, so si očitno agencije / naročniki izmerili in izračunali, da ROI pije vodo in se jim splača.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Predvidevam, da ves, da mediji ali pa agencije tudi pogojujejo dolocene premijske termine z drugimi manj pomembnimi. Lahko gre tudi za to, da ni bilo narocnikov za te termine, pa so noter nabili vlozke, da so narocniki dobili pravico za Kasandro ali karkoli od turskega sranja se ze sedaj vrti.
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Na žalost sem malo zaradi narave posla vpet tudi v ''influenserje'' Po svoje jih občudujem. Prišli smo do stopnje razvoja, ko ljudje z nizkim IQjem služijo na račun svoje neumnosti. Gledam eno influenserko, ki ima pri 25 letih težave s kožo. 2 meseca nazaj je spraševala followerje, naj ji predlagajo katero kozmetiko naj uporablja ampak naj bo to 100% naravna kozmetika, 2 tedna kasneje je rekla da je Hemptouch kozmetika D ŠIT in je noro dobra, še 14 dni mine in pokaže kaj ona uporablja od kozmetike (za ene 500€ kozmetike je pokazala), no par dni nazaj je ''našla'' nov brand D ŠIT kozmetike... Da ne omenim, da sem zadnjič slišal, da je znana multinacionalka Indiri Ekić (če kdo ne ve je ona slavna zato, ker je bila debela, pa je potem v reality šovu mal shujšala, zdej je pa spet debela ampak ima 50k followerjev), plačala po 1500€ za 3!!!!! objave na IG.

I don't want to live on this planet anymore.

PS pa da ne bom samo jamral, resno jih občudujem, zato, ker se parkrat na dan slikajo in naredijo norca iz sebe, jim ni treba s prstom migniti in služijo bolje kot 90% alterja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Kako se tebi zdi je nepomembno, za oglaševalce je pomembno kdo jo gleda in le to zagotovo niso hmoseksualci in ženske.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
mene recima zanima kako pri vas na TV3 med formulo upravičite 500 reklam o ženskih šamponih (naročniku)...bolana scena. Ne leti direktno nate ampak na marketing TVja. Ne kupim nič iz tega sklopa, pa če je zadnje na svetu.


Mogoce pa zato, da zenska populacija, ki spremlja reklame vidi se malo od dirkaskega sporta vmes med reklamami :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in brane_new

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
na srečo ali pa na žalost nimam otrok...ampak, da jim pa takile..ee...vesoljčki diktirajo življenje in lepotne standarde...omg. najhujše je pa to, da teh slik "real life" nikjer ne bodo videli...ker jih guglov/fejsov mehurček lepo drži v lepem, krasnem svetu. kaj pa lahko sploh narediš...