Da ne omenim, da sem zadnjič slišal, da je znana multinacionalka Indiri Ekić (če kdo ne ve je ona slavna zato, ker je bila debela, pa je potem v reality šovu mal shujšala, zdej je pa spet debela ampak ima 50k followerjev), plačala po 1500€ za 3!!!!! objave na IG.
I don't want to live on this planet anymore.
stari, 5 različnih ženskih šamponov in barv pa kremic. Med F1. Mislim da je 75% reklam bilo/je targiranih na ženske. Al pa pedre. Zdaj če ti gledajo F1 v večini potem ok.Za zenski sampon mogoce niti nisi ciljna publika.
drugace pa sej narocnik naceloma pove komu hoce dostavit oglas, medij pa ve kdaj je ta skupina pred tvjem
Tiho bodi, da ne skapirajo, ali pa bodo to funkcionalnost začeli zaračunavat, dobiček pa plačevat nazaj zaradi negledanja reklam.Jaz bom samo rekel da najboljša funkcija na TV je časovni zamik. Nit ene reklame več ne rabim gledat, res pa da vsak stvar ki gledam je vsaj uro kasneje.
Tiho bodi, da ne skapirajo, ali pa bodo to funkcionalnost začeli zaračunavat, dobiček pa plačevat nazaj zaradi negledanja reklam.
mislim da je 2 €, malo v primerjavi z izgubljenim časom.
stari, 5 različnih ženskih šamponov in barv pa kremic. Med F1. Mislim da je 75% reklam bilo/je targiranih na ženske. Al pa pedre. Zdaj če ti gledajo F1 v večini potem ok.
Ne marketing TVja, ampak prej marketing naročnikov. Oni so tisti, ki se odločijo - saj TV ne objavlja kar nekih oglasov ampak to, kar agencija pri njej naroči - agencije pa mora naročniku pokazat, da se mu splača. Ampak glede na to, da je gledanost super, pa delež žensk vmes zelo opazen, so si očitno agencije / naročniki izmerili in izračunali, da ROI pije vodo in se jim splača.mene recima zanima kako pri vas na TV3 med formulo upravičite 500 reklam o ženskih šamponih (naročniku)...bolana scena. Ne leti direktno nate ampak na marketing TVja. Ne kupim nič iz tega sklopa, pa če je zadnje na svetu.
Na žalost sem malo zaradi narave posla vpet tudi v ''influenserje'' Po svoje jih občudujem. Prišli smo do stopnje razvoja, ko ljudje z nizkim IQjem služijo na račun svoje neumnosti. Gledam eno influenserko, ki ima pri 25 letih težave s kožo. 2 meseca nazaj je spraševala followerje, naj ji predlagajo katero kozmetiko naj uporablja ampak naj bo to 100% naravna kozmetika, 2 tedna kasneje je rekla da je Hemptouch kozmetika D ŠIT in je noro dobra, še 14 dni mine in pokaže kaj ona uporablja od kozmetike (za ene 500€ kozmetike je pokazala), no par dni nazaj je ''našla'' nov brand D ŠIT kozmetike... Da ne omenim, da sem zadnjič slišal, da je znana multinacionalka Indiri Ekić (če kdo ne ve je ona slavna zato, ker je bila debela, pa je potem v reality šovu mal shujšala, zdej je pa spet debela ampak ima 50k followerjev), plačala po 1500€ za 3!!!!! objave na IG.
I don't want to live on this planet anymore.
PS pa da ne bom samo jamral, resno jih občudujem, zato, ker se parkrat na dan slikajo in naredijo norca iz sebe, jim ni treba s prstom migniti in služijo bolje kot 90% alterja.
Mislim da je 75% reklam bilo/je targiranih na ženske. Al pa pedre. Zdaj če ti gledajo F1 v večini potem ok.
mene recima zanima kako pri vas na TV3 med formulo upravičite 500 reklam o ženskih šamponih (naročniku)...bolana scena. Ne leti direktno nate ampak na marketing TVja. Ne kupim nič iz tega sklopa, pa če je zadnje na svetu.