Resnica je seveda nekje vmes. Če ima nekdo primeren doseg v primerni ciljni skupini, ni nobenega razloga, da se z njim ne sodeluje,. Koliko je za katerega oglaševalca primeren doseg in ciljne skupine, pa je seveda njegova stvar.
Se mi pa zdi, da se glih norca tudi ni treba delat iz takih ponudb - tudi mediji naokoli pošiljejo ponudbe za oglaševanje. Je pa res, da ne jokcajo tako javno, ko dobijo nazaj negativen odgovor. Pa so včasih še veliko bolj podcenjujoči, kot tile.Če ne drugega: tvegaš, da bo tak influenser tiho, ne bo jokcal, ampak bo šel k tebi jest, te ujel na malo slabši dan in te razturil (na svojem profilu, pša še na kakih straneh, kjer se ocenjuje). Pa si si naredil sran.je.
Pa ni nobene potrebe, da bi bili, vse skupaj je le biznis. Sem 100%, da nek uveljavljen gastro influenser, ki ima dokazljiv učinek, ne bi dobil takega tona odgovora - pa ne bi bi le za kompenzacijo, ampak bi kar lepo plačilo hitel met, in to ne majhno.Pač napišeš nazaj, da si pogledal cifre in se odločil, da ne, ker ti ne ustreza. Ali pa, da imaš budget za promo obroke pač že izrabljen ...