Dekleta, ženske.
Prenekatere ste v pajkicah luštkane!
Ostale pa: previdno!
Prenekatere ste v pajkicah luštkane!
Ostale pa: previdno!
Kar sami od sebe ratajo nepomembni ja, to se kar lepega dne zbudiš in maš teleta namesto otroka.ni res..tile se potem kažejo, tole je potem po tv - estradniki.... mladina potem to pokonzumira in je gotovo. in za mladino s črvom v glavi, ko jih meče, je to to, botoks al the way.
Starši dostikrat ratajo nepomebni v tej vlogi.
103.000....kapo dol.Inšpektorji nad vplivneže - od oglaševalcev so zahtevali sezname, s katerimi vplivneži sodelujejo. Ti bodo morali sedaj plačane objave označiti z besedilom "oglas". Ključniki v opisih #ad #sodelovanje #collab ne bodo več zadoščali.
Slovenski vplivneži pod drobnogledom inšpektorjev
Inšpektorji so pod drobnogled vzeli vplivneže in začeli pošiljati dopise z vsemi napakami in kršitvami, ki so jih zaznali. Če kršitev ne bodo odpravili, jih čaka globa.n1info.si
Ta teden pa se je zgodil preobrat. Kot je na svojem Instagram profilu povedala podjetnica Petra Parovel, ki ji sledi 103.000 ljudi, je tržni inšpektorat okoli novega leta od podjetij zahteval seznam vplivnežev, s katerimi sodelujejo.
Inšpektorji so nato pod drobnogled vzeli vse ustvarjalce, ki so se znašli na seznamu, pregledali njihove objave, v zadnjih tednih pa vplivnežem poslali obvestila z vsemi napakami oziroma kršitvami, ki so jih odkrili. Parovel, ki spremembo sicer podpira, saj je bilo to področje po njenih besedah “kot Teksas”, je dejala, da morajo vplivneži objave zdaj za nazaj popravljati in jasno označevati, kaj je oglas in kaj ne. Če kršitev ne bodo odpravili, jih čaka globa. Pravil se morajo držati na vseh družbenih omrežjih in ne zgolj na Instagramu.
Kaj moraš imet kako obliko zaposlitve za take zadeve? Ali kako gre to?Inšpektorji nad vplivneže - od oglaševalcev so zahtevali sezname, s katerimi vplivneži sodelujejo. Ti bodo morali sedaj plačane objave označiti z besedilom "oglas". Ključniki v opisih #ad #sodelovanje #collab ne bodo več zadoščali.
Slovenski vplivneži pod drobnogledom inšpektorjev
Inšpektorji so pod drobnogled vzeli vplivneže in začeli pošiljati dopise z vsemi napakami in kršitvami, ki so jih zaznali. Če kršitev ne bodo odpravili, jih čaka globa.n1info.si
Ta teden pa se je zgodil preobrat. Kot je na svojem Instagram profilu povedala podjetnica Petra Parovel, ki ji sledi 103.000 ljudi, je tržni inšpektorat okoli novega leta od podjetij zahteval seznam vplivnežev, s katerimi sodelujejo.
Inšpektorji so nato pod drobnogled vzeli vse ustvarjalce, ki so se znašli na seznamu, pregledali njihove objave, v zadnjih tednih pa vplivnežem poslali obvestila z vsemi napakami oziroma kršitvami, ki so jih odkrili. Parovel, ki spremembo sicer podpira, saj je bilo to področje po njenih besedah “kot Teksas”, je dejala, da morajo vplivneži objave zdaj za nazaj popravljati in jasno označevati, kaj je oglas in kaj ne. Če kršitev ne bodo odpravili, jih čaka globa. Pravil se morajo držati na vseh družbenih omrežjih in ne zgolj na Instagramu.
Jaz bi se na tvojem mestu vprašal, kaj se dogaja s tabo, da ti algoritem te kremice servira.Najbolj na k... mi pa gredo, ko začenjo; Full imam suhe roke letos, ne vem kaj je to... sedaj uporabljam kremico xy in sem vam zrihtala kodico za 5%...
Danes zjutri mi je pa bila zmagovalna; Nikoli ne ponovite enake napake, kot smo jo mi, pri gradnji kopalnice (ob tem se maže po obrazu), tukaj po robu nismo dali silikona in sedaj nam je dvignilo rob. Predno povem kako smo rešili, pa evo vam kodico za te čudovite kremice
Eno sledim, ker je bila kjut. Sedaj postaja nadležna...Jaz bi se na tvojem mestu vprašal, kaj se dogaja s tabo, da ti algoritem te kremice servira.
Ker konzumiram kar nekaj video vsebin, pa nisem še tega zasledil.
ena bi res lahko dobre denarce vlekla iz of. Ta druga je pa bolj šunkasta...malo še zdrži , pa se bo prevekslala na OF.