Saj bi lahko naredili omejitev kako dolgo naj hladi/ greje. Vozniku se omogočijo ne ko nastavitev med min in Max časom in konec. Če pa bo klima v 10minurah spraznila baterijo, potem bo med vožnjo baterija prazna v 2 minutah.
Klima kuri ranga 1kW, kar pomeni da lahko na 64kWh različici Kone delaš to več kot 2 dni skupaj...
Tako da se za par 10 min delovanja res ne rabite obremenjevati, da boste ostali s prazno baterijo.
Pri bateriji kapacitete 64kWh bos zelo tezko izpraznil baterijo s predgretjem/predhlajenjem. Se pri Amperi to pokuri le nekje 0.5kWh, kaj sele pri Koni, ki uporablja toplotno crpalko za gretje.CE Amperi spraznis baterijo ne gres domov pes.
Okol 3kW pri današnjih avtih ampak še vedno ne toliko da bi po 10 minutah kaj pretirano poznalo.
če ti kaj pomaga ima Prius 4kw elektromotor v kompresorju.
saj to dvomim da kdaj leti na polno. Mogoče res na začetku v Dubaju
Bom enkrat pogledal z računalnikom če se da spremljat kolko toka cukne kompresor na začetku in potem med delovanjem.
Zaj sem nekaj guglal in naj bi bilo 18A pri 201.6V, tak da 3.6kw porabe na polno.
Avtodom ima kvečjemu za 2 kWh v dveh AGM 12V akumulatorjih, katere prazneš kvečjemu s 100W, EV jih ima 40+kWh in taka baterija stane krepko preko 10k eur in tehta preko 300kg. Skratka za AD to ni opcija.
To se tudi sam sprašujem. Hišne klime imajo ~3kW hladilne moči, elektrike pa požrejo cca. 1kW ko so v polnem teku (kompresor seveda ne deluje cel čas).
Je pa res da ima avto še za hladit baterijo itd. Tako da mogoče je not močnejša klima kot klasična hišna. Bo treba kakšne specifikacije najt za ziher
saj to dvomim da kdaj leti na polno. Mogoče res na začetku v Dubaju
Bom enkrat pogledal z računalnikom če se da spremljat kolko toka cukne kompresor na začetku in potem med delovanjem.
Zaj sem nekaj guglal in naj bi bilo 18A pri 201.6V, tak da 3.6kw porabe na polno.