zato pa sem jaz na 3x20, ker je ista cena. Zame bi bila 3F AC polnilec dela breaker. Oz. bo, ko bom hibrida menjal za EV. Na predavanjih pa vse skupaj razložim, potem pa naj se vsak sam odloči.
Glede vtičnic; sedaj se itak ne da več brez "magične škatlice" filat sodobnih vozil iz navadne vtičnice. Torej v vsakem primeru boš rabil neko "polnilnico" ki ima nekaj pameti. V vmesnem času se rešuje te težave s polnilnimi kabli z vmesno elektroniko ampak to ni ravno po "standardu" (varnost pa to). Te domače polnilnice pa če bodo AC bo transformacijo zganjal avto in tam zagotovo ne bo "brezveze" par km bakrenih žic več zato ker bo nekdo hotel 7-10kW polnjenje, 90% ljudi bo polnilo pa na klasičnih max. 10-16A. Se veda nekateri ponujajo večjo moč, ampak vprašanje koliko ima to smisel ker imaš "polnilec" v avtu in samo brezveze nabiraš maso, plac in kompleksnost. Upgrade tega so pa DC polnilnice, te bodo stale več in imele tehnično tudi večje moči. Ampak v praksi bo takih uporabnikov (domači priklop) malo, ker realno ni neke zahteve za toliko energije na dan.
Ne vem če bi se čisto strinjal, za doma se bo velika večina uporabnikov zadovoljila s počasnim in poceni polnjenjem in jim sploh ne bo treba kaj dosti spreminjat. Tako imaš 100 km dosega na dan, lepo skozi počasno pipico. Ampak to bo delovalo samo, če bo zadaj infrastruktura hitrih polnilnic res dovolj dobra, za primere ko jo boš potreboval.
Jasno vozniki ki delajo po 30k km letno bodo morali dobiti neko boljšo (dražjo?) rešitev domačega polnjenja, sicer bodo lepo ostali na nafti.
[...]
V USa imajo problem da je napetost nizka (120V omrežje) in posledično dobijo 2x manj energije na istem toku. Električne komponente pa so delane (zgornja omejitev) za tok in tako imajo pol nižje hitrosti polnjenja. Rešuje se zadevo tako da se prilagodi napetost na "našo" (medfazna na 120V) s čimer je omogočeno max. polnjenje kot ga vozilo omogoča (vsa vozila imajo enotne AC/DC prevornike ki so omejeni na tok).
Glede vtičnic; sedaj se itak ne da več brez "magične škatlice" filat sodobnih vozil iz navadne vtičnice. Torej v vsakem primeru boš rabil neko "polnilnico" ki ima nekaj pameti. V vmesnem času se rešuje te težave s polnilnimi kabli z vmesno elektroniko ampak to ni ravno po "standardu" (varnost pa to). Te domače polnilnice pa če bodo AC bo transformacijo zganjal avto in tam zagotovo ne bo "brezveze" par km bakrenih žic več zato ker bo nekdo hotel 7-10kW polnjenje, 90% ljudi bo polnilo pa na klasičnih max. 10-16A. Se veda nekateri ponujajo večjo moč, ampak vprašanje koliko ima to smisel ker imaš "polnilec" v avtu in samo brezveze nabiraš maso, plac in kompleksnost. Upgrade tega so pa DC polnilnice, te bodo stale več in imele tehnično tudi večje moči. Ampak v praksi bo takih uporabnikov (domači priklop) malo, ker realno ni neke zahteve za toliko energije na dan.
Sam bi malo bolj razmišljal .Ugibaj, v katero smer bo šel razvoj omrežij ...
Super, ampak dve težavi: to je Nemčija in drugič tudi v Nemčijo je žal večina starih bajt. Ampak ok, tukaj govorimo o omrežju in jaz ne vem, če lahko pričakujemo enormno nagradnjo omrežja pri nas.No kar sem zadnje čase po Nemških novogradnjah hodil so notri napokane glavne pancerke 3x63A. Tako da Nemčija je pripravljena.
No jaz imam doma zaradi TČ in ker je na hiši 1 fazni priključek varovalko 1X35 A in 8 kw priključne moči .
Ti ne veš, upravljavvci pa vedo.Super, ampak dve težavi: to je Nemčija in drugič tudi v Nemčijo je žal večina starih bajt. Ampak ok, tukaj govorimo o omrežju in jaz ne vem, če lahko pričakujemo enormno nagradnjo omrežja pri nas.
Sicer pa itak frocovje noče več imeti svojih vozil, tako da ne bo potrebe po petih avtih pred bajto.
Se na eno Roglo iz Celja ti najbrž ne bo uspelo priti. (Gretje in višinska razlika)Take idealne razporeditve km dnevno imajo zelo redki, zato bodo pri marsikomu težave s polnjenjem nastopile že prej kot pri 30k km letno. Ponavadi je tako da ko je treba dejansko odšteti cekine za avto, si želiš malo rezerve, pozimi npr. je poraba veliko večja, pa če za vikend greš še na kakšno smučišče, pa bo hitro šel tisti buffer v bateriji, ki se je (če se sploh bo) natekel skozi teden.