Rabiš 32A oz. 35A priključek, kar je seveda na voljo tudi za gospodinjstva.Good luck na 1 fazi 7 kW vlečt ...
Drugače pa ta tema ni namenjena iskanju izgovorov proti nakupu električnih avtomobilov. Takšne komentarje raje obdržite zase...
Rabiš 32A oz. 35A priključek, kar je seveda na voljo tudi za gospodinjstva.Good luck na 1 fazi 7 kW vlečt ...
Rabiš 32A oz. 35A priključek, kar je seveda na voljo tudi za gospodinjstva.
Drugače pa ta tema ni namenjena iskanju izgovorov proti nakupu električnih avtomobilov. Takšne komentarje raje obdržite zase...
In koliko bos placeval prikljucne?Rabiš 32A oz. 35A priključek, kar je seveda na voljo tudi za gospodinjstva.
Drugače pa ta tema ni namenjena iskanju izgovorov proti nakupu električnih avtomobilov. Takšne komentarje raje obdržite zase...
Saj te noben ne sili, samo potem ne jambraj da se ti avto 2 dni polni...In koliko bos placeval prikljucne?
Vsi tezimo k zmanjsanju varovalk, zdaj pa bi zaradi polnjenja avta sel na 32a? Beda.
To je res, ampak to je enofazni . Se pravi večerja ob svečah in sendviču.1x32A ali 3x20A je vse isto 7kW priključna moč, to je standard skoraj vsakega gospodinjskega priključka v Slo. To je fiksen strošek 12 € (na pamet pišem) na mesec.
Kaj pa zagonski tok, ki je nekajkrat višji...2. Priključna moč velikega ameriškega hladilnika je 250 W, tako da to si me pa res nasmejal.
1. Obstajajo pametne prilagodljive polnilnice, ki dinamično uravnavajo moč polnjenja. Smešno je, da se temu sploh reče polnilnica, ker je v resnici polnilec v avtu, te domače polnilnice niso nič drugega kot komunikacija, da avto ve s kakšno močjo se lahko polne.
2. Priključna moč velikega ameriškega hladilnika je 250 W, tako da to si me pa res nasmejal. To je podobno kot če bi rekel, bom v EV ugasnil radio, da bom imel več dosega Pa sploh nisem pisal o tem da bi EV polnil na polnih 1x32A, in nebi pustil niti za eno LED sijalko viška, če prebereš moj post boš videl da SPLOH nisem pisal o polnjenju EV, ampak o tem kakšne priključke ima tipična bajta.
3. Če imaš možnost povečat na 3x25 in eno fazo nameniš samo polnjenju EV, imaš na razpolago dobrih 5 kW moči, kar sploh ni tako daleč od 7 kW. V 8 urah poceni toka tako pridobiš 200 km VSAK DAN. Kdo za boga pa dela 200 km vsak dan? To je fu*** 70k km letno, če upoštevaš da bi imel baterijo malo večjo od 40kWh in bi ti "gladila" špice, če nek dan narediš 400 km in nato naslednji "samo" 100 km.
Sedaj pa k resnim problemom, ki definitvno so, mi recimo živimo v hiši s 3x20A, ogrevamo na TČ in pri hiši so trije avti. To pa je dejansko real world problem za mrzel zimski dan. Ne pa to kako ti bo hladilnik ven vrgel varovalko ker boš ponoči polnil EV
Zagonski tok ti ne bo vrgel varovalke ven. C odklopnik ti drži 5x naivnega 1 sekundo.Kaj pa zagonski tok, ki je nekajkrat višji...
3. Če ima avto enofazni polnilec (kot Kona), te trifatzni štrom doma nič ne pomaga. Zato pa je to orenk kiks Kone in ostalih, ki imajo le enofazne vgrajene polnilce.
Zmenili se bodo če se znajo pa bodo na parkiriščih postavli polnilnice saj jih imajo dost. Sam kolkr poznam slovence ko bo treba € dan ne bo nikjer nobenega
Zakaj bi imel 3x25, če je 3x16 čisto dovolj, če je le proizvajalec avta dovolj inteligenten, da da noter trifazni polnilecTrifazni priključek ti lahko omogoči da narediš dedicated fazo samo za (neumno poceni) polnilnico, ostali dve fazi pa imaš za gospodinjstvo. Tako imaš 1x25A vedno na voljo, to je pa že kar zadovoljiva hitrost polnjenja za čez noč ko spiš.