LažSaj je omenjeno da so bili seznanjeni leto v naprej za predvideno rekontrukcijo..vse fer. Lasnik bo vlozil tolko mio denarja. Saj lahko potem spet najamejo plac al ne?
Laž. Še konec aprila so dopuščali prodajo hišk, ker so mislili da bo sprememba OPN ja komaj konec 2026.Saj je omenjeno da so bili seznanjeni leto v naprej za predvideno rekontrukcijo..vse fer. Lasnik bo vlozil tolko mio denarja. Saj lahko potem spet najamejo plac al ne?
Net.hr. je poročal, da je sicer serviser okvaro odpravil v desetih minutah.V Dalmaciji nov incident trajekta hrvaške Jadrolinije: celodnevna agonija | 24ur.com
Potniki trajekta Jadrolinije se v sredo popoldne zaradi tehnične okvare niso mogli izkrcati na dalmatinskem otoku Ist, temveč so se morali vrniti v Zadar. Gre že za peti incident v zadnjih treh mesecih, povezan s trajekti tega hrvaškega državnega podjetja.www.24ur.com
Ali pa so prejšnje nesreče pometli pod preprogo ker ni bilo mrtvih?Zdaj meni nekaj ni jasno: pri starosti teh trajektov je zelo zelo čudno, da se to ni dogajalo prejšnja leta.
Al pa je vzdrzevalcem nekdo povedal tisti rekZdaj meni nekaj ni jasno: pri starosti teh trajektov je zelo zelo čudno, da se to ni dogajalo prejšnja leta.
Net.hr. je poročal, da je sicer serviser okvaro odpravil v desetih minutah.
Na stebrih Pelješkega mostu so opazili mikrorazpoke. Po mnenju strokovnjakov so takšne poškodbe značilne za beton visoke trdnosti in na varnost oziroma stabilnost ne vplivajo. Poleg tega upravljalec mostu miri, da vsakodnevno izvaja rutinske preglede, redne letne preglede, vsaki dve leti pa je na vrsti tudi glavni pregled.
Arhitekturni ponos Hrvaške je načrtoval slovenski inženir Marjam Pipenbaher, zgradilo pa ga je kitajsko podjetje CRBC. Gradnja se je začela 30. julija 2018 in je trajala skoraj natanko štiri leta, odprli so ga 26. julija 2022. Most je dolg 2440 metrov in širok 60 metrov. Med gradnjo so izvajalci imeli velike težave z močnim vetrom, izziv je bila tudi mehka podlaga.
Strokovnjaki so razpoke že analizirali in zagotavljajo, da ne gre za kakršnekoli težave, ki bi ogrozile varnost mostu, saj so take razpoke normalen pojav na betonskih površinah, povzročajo jih spremembe temperature in obremenitev. A vseeno so razpoke na objektu, ki je še pred začetkom gradnje vzbujal veliko zanimanje hrvaške javnosti in gre za enega najpomembnejših infrastrukturnih projektov, razlog za zaskrbljenost in nelagodje pri južnih sosedih, kot pišejo Hrvati.