Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.555
10.775
113
nop..kolega šel k rimacu na razgovor, za neki bolj senior sceno, pa se je lahko sam obrnil, ne morš prav preživet s tisto miloščino.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.434
2.386
113
Pomurje

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.231
2.511
113
Zdaj meni nekaj ni jasno: pri starosti teh trajektov je zelo zelo čudno, da se to ni dogajalo prejšnja leta.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.021
113
Mogoče so zadnje leto izgubili zadnjih par ljudi, ki so vedeli, kako to staro železje vzdrževati.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113

erikson

Guru
25. avg 2007
22.355
6.146
113
Bivši policaj ropal znane osebe in pristal na Interpolovi tiralici. Potem pa spremenil izgled, živel v garaži in kradel še iz bankomatov.

 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.540
3.893
113
Ljubljana
hmpg.net
Ruska padavica je očitno prodrla tudi na Hrvaško:
"V Zagrebu je umrl dolgoletni direktor tamkajšnjega kliničnega centra (KBC Zagreb) Ante Ćorušić. Smrt šefa največje hrvaške bolnišnice so potrdili na ministrstvu za zdravje, policija pa še preiskuje kraj nesreče. Ćorušić je po neuradnih informacijah umrl po padcu s protipožarnih stopnic bolnišnice. Ćorušić je bil po poklicu ginekolog in eden najvplivnejših ljudi v hrvaškem zdravstvu, veljal pa je tudi za najpomembnejšo osebo, prek katere naj bi katoliška cerkev vplivala na zdravstvo."
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.766
15.821
113

Skrb na Hrvaškem: Kaj pomenijo razpoke na Pelješkem mostu?​

Dobri dve leti je od tega, ko je bil odprt Pelješki most.
Na stebrih Pelješkega mostu so opazili mikrorazpoke. Po mnenju strokovnjakov so takšne poškodbe značilne za beton visoke trdnosti in na varnost oziroma stabilnost ne vplivajo. Poleg tega upravljalec mostu miri, da vsakodnevno izvaja rutinske preglede, redne letne preglede, vsaki dve leti pa je na vrsti tudi glavni pregled.
Arhitekturni ponos Hrvaške je načrtoval slovenski inženir Marjam Pipenbaher, zgradilo pa ga je kitajsko podjetje CRBC. Gradnja se je začela 30. julija 2018 in je trajala skoraj natanko štiri leta, odprli so ga 26. julija 2022. Most je dolg 2440 metrov in širok 60 metrov. Med gradnjo so izvajalci imeli velike težave z močnim vetrom, izziv je bila tudi mehka podlaga.
Strokovnjaki so razpoke že analizirali in zagotavljajo, da ne gre za kakršnekoli težave, ki bi ogrozile varnost mostu, saj so take razpoke normalen pojav na betonskih površinah, povzročajo jih spremembe temperature in obremenitev. A vseeno so razpoke na objektu, ki je še pred začetkom gradnje vzbujal veliko zanimanje hrvaške javnosti in gre za enega najpomembnejših infrastrukturnih projektov, razlog za zaskrbljenost in nelagodje pri južnih sosedih, kot pišejo Hrvati.