...ko pride poštar in ti prinese prenosnika, ga lepo zavrneš, se z reklamacijskim listom odpraviš v tisti Hofer, kjer je bil kupljen, in jim predlagaš, da si podrobno preberejo 20.člen ZVPot-ja
Če se je to res zgodilo, bi jaz vztrajal pri tem, pa ne jebem žive sile.
imej pa v telefonu tudi direkt cifro od Tržnega oddelka...
Citat:
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Če se je to res zgodilo, bi jaz vztrajal pri tem, pa ne jebem žive sile.
imej pa v telefonu tudi direkt cifro od Tržnega oddelka...