Meni je smešen tvoj odgovor, ker situacije ne poznaš, pa veš, da je šel obrtnik v izgubo. Nič drugega mi ni smešno. Tako kot to ni bilo plačniku, kjer je bila dogovorjena cena okrog 8 jurjev, na koncu pa izusti 15.000. Kako je šel v izgubo pove to, da se je ob tem ponudil še za drugo fazo, kjer mu je bilo pa jasno povedano, da žal plačnik nekako ne driska denarja, da bi lahko v nedogled pokrival dvakratnik “okvirne” cene.
Še ena zanimivost utemeljevanja zakaj je cena narastla, Je moral kao najeti bobcata, da so premetali zemljino (točno po planiranem delu od začetka, nobenih dodatnih del). Mi je žal, da nisem bil zraven in bi mu rekel, da je to njegov problem, saj bi pa lahko na roke premetaval. Če je pa to “pozabil” pri predračunu, je pa spet njegov problem.
V glavnem, tako pri izvajalcih kot naročnikih so nateguni in zahtevat, da se take razume in jih opravičevati, je čista hinavščina.
Pa ne primerjaj svojega driskanja z Apollovim. On ni v eni točki “razumel” ubogega izvajalca/nateguna. In tukaj je moj problem s tabo, ker ti privzeto “razumeš” uboge obrtnike, pa čeprav je dejstvo to, da je že 10x lagal, da je/bo vrnil denar. Ampak je po tvoje še vedno ubog in ga je treba razumeti.