Gorenje - dol po bregu?

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.547
2.935
113
v lokalni ostariji
:valjamse:

Točno tako in podpiram.
Sicer pa pozna vsak tak folk, to so tisti, ki v trgovini jajca prestavljajo.
Da ne govorim o tem, da bi se po izvedbi in potrjeni ponudbi, pogajal o ceni. Fak ej, mene bi bilo sram v oči si pogledat zjutraj v ogledalu.
Kaj je tebi smesno? Stranka rece to pa ne bla.bla bla bla na koncu pa ali bo popustil sel v manjso zgubo alpa se bo boril se leta ce bo sploh uspel kaj doseči.

Zanimivo da ti je moj komentar smesen a vsebinsko podoben apolovem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Meni je smešen tvoj odgovor, ker situacije ne poznaš, pa veš, da je šel obrtnik v izgubo. Nič drugega mi ni smešno. Tako kot to ni bilo plačniku, kjer je bila dogovorjena cena okrog 8 jurjev, na koncu pa izusti 15.000. Kako je šel v izgubo pove to, da se je ob tem ponudil še za drugo fazo, kjer mu je bilo pa jasno povedano, da žal plačnik nekako ne driska denarja, da bi lahko v nedogled pokrival dvakratnik “okvirne” cene.
Še ena zanimivost utemeljevanja zakaj je cena narastla, Je moral kao najeti bobcata, da so premetali zemljino (točno po planiranem delu od začetka, nobenih dodatnih del). Mi je žal, da nisem bil zraven in bi mu rekel, da je to njegov problem, saj bi pa lahko na roke premetaval. Če je pa to “pozabil” pri predračunu, je pa spet njegov problem.

V glavnem, tako pri izvajalcih kot naročnikih so nateguni in zahtevat, da se take razume in jih opravičevati, je čista hinavščina.
Pa ne primerjaj svojega driskanja z Apollovim. On ni v eni točki “razumel” ubogega izvajalca/nateguna. In tukaj je moj problem s tabo, ker ti privzeto “razumeš” uboge obrtnike, pa čeprav je dejstvo to, da je že 10x lagal, da je/bo vrnil denar. Ampak je po tvoje še vedno ubog in ga je treba razumeti.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.547
2.935
113
v lokalni ostariji
Meni je smešen tvoj odgovor, ker situacije ne poznaš, pa veš, da je šel obrtnik v izgubo. Nič drugega mi ni smešno. Tako kot to ni bilo plačniku, kjer je bila dogovorjena cena okrog 8 jurjev, na koncu pa izusti 15.000. Kako je šel v izgubo pove to, da se je ob tem ponudil še za drugo fazo, kjer mu je bilo pa jasno povedano, da žal plačnik nekako ne driska denarja, da bi lahko v nedogled pokrival dvakratnik “okvirne” cene.
Še ena zanimivost utemeljevanja zakaj je cena narastla, Je moral kao najeti bobcata, da so premetali zemljino (točno po planiranem delu od začetka, nobenih dodatnih del). Mi je žal, da nisem bil zraven in bi mu rekel, da je to njegov problem, saj bi pa lahko na roke premetaval. Če je pa to “pozabil” pri predračunu, je pa spet njegov problem.

V glavnem, tako pri izvajalcih kot naročnikih so nateguni in zahtevat, da se take razume in jih opravičevati, je čista hinavščina.
Pa ne primerjaj svojega driskanja z Apollovim. On ni v eni točki “razumel” ubogega izvajalca/nateguna. In tukaj je moj problem s tabo, ker ti privzeto “razumeš” uboge obrtnike, pa čeprav je dejstvo to, da je že 10x lagal, da je/bo vrnil denar. Ampak je po tvoje še vedno ubog in ga je treba razumeti.
No ta tvoj primer je primer tipicnega nateguna, kateri se najdejo med izvajalci. Se posebej gradbenimi. Nizka ponudba da pridobi posel potem pa dvig cen. Ampak na žalost je najveckrat krivda pri strankah ker pac iscejo najcenejsega. Ali se stvari ne napišejo na popis celo popis se spremeni... Stranke gledajo pa samo ceno pod črto, ne pa posameznih postavk.


In kaj driskaš da razumem nateguna ali goljufa ki ne vrne denarja? Kje sem razumel goljufa? Bumbar nepismeni.
Razumem samo izvajalca ki zamudi, sporoči da bo zamudil. da se izvedba zaradi sprememb lahko podrazi (ali pa poceni)...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Le zakaj se prepirata?
sad , nimaš prav. Zelo pristransko razmišljaš. Tisti ki se gre posel, je zelo zainteresiran za svoje delo. Stranke se pa zelo rade poslužujejo nizkih udarcev, ker nas že celo zgodovino fopajo, kako so privatniki bogati grabežljivci in da imajo itak denarja preveč, zato mu je treba zbijat ceno.
Pa ni res. Da je današnjemu stanju tako, je v največji meri kriv trg in kar država s svojimi institucijami (beri izobraževanjem) vred, kjer že sama predpisuje, da bo delo dobil najcenejši in ne najbolj ugoden. Je razlika :fredi: .

Dodatna dela pri gradbeništvu pa vedno so. Naročnik izkoristi priliko ko ima izvajalce že na prizorišču in tako prihrani ogromno časa, pa denarja tudi, saj nikoli niso planirani načrti popolni. Je pa tu treba biti zelo dosleden. Izvajalec mora zelo točno voditi gradbeni dnevnik in stroškovnik, sicer bo pušnil. Za nazaj delati obračun je pa vedno bolelo.

Jaz sem okoli leta 2010 z največjim veseljem zapustil to branžo. Je slabše kot bi šel hijeni krast kos mesa :rolleyes: . Čeprav s puško na rami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

tomi

Guru
1. sep 2007
18.594
9.811
113
40
MB
Ksz

zadnjic bral clanek da v sentilju neka avstrijska firma odpira outlet center s 70 trgovinami.
Spodaj pa nebroj komentarjev da trgovin ne rabimo, da rabimo tovarne pa proizvodnjo.

ste se vedno ziher da si ljudje zelijo del z visoko dodano vrednostjo?

meni se bolj zdi da bi eni 6-14 pobirali malo s traka domov pa sli z 2k neto, ker se spodobi.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Če mislijo postavit šengen med držaavaminkot je nil.včasih se bo tudi to dnevno migrantstvo spremenilo.
 

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
Da malo obudim to temo.
Po dobrem tednu od naročila servisa za pomivalni stroj pokličem na klicni center Gorenje, kdaj bo kdo prišel pogledat stroj in dobil odgovor, da je na našem koncu gužva in da je za čakati 20 dni. Do sedaj sem imel vse gospodinjske stroje od Gorenja, vendar sedaj pa sigurno nobenega več ne kupim od njih. 20 dni za čakat na popravilo, pa tej niso normalni.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.354
9.595
113
EU
Toliko napak imajo stroji, da ne utegnejo popravljati. Bo potrebno kot v zdravstvu, naročilnice za popravilo pod hitro, nujno, ali pa navadno.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.235
2.831
113
Lublana
Obišči stran
Da malo obudim to temo.
Po dobrem tednu od naročila servisa za pomivalni stroj pokličem na klicni center Gorenje, kdaj bo kdo prišel pogledat stroj in dobil odgovor, da je na našem koncu gužva in da je za čakati 20 dni. Do sedaj sem imel vse gospodinjske stroje od Gorenja, vendar sedaj pa sigurno nobenega več ne kupim od njih. 20 dni za čakat na popravilo, pa tej niso normalni.
Enaka izkušnja z gorenje pomivalcem pred nekaj leti. Na klicnem centru obljubijo serviserja v nekaj dneh. Po cca enenem tednu še vedno nič. Drugič kličem in p**izdim, da imam v kuhinji že cel kup umazane posode in, da ne mislim no roke pomivat, če sem kupil njihov stroj. Isti dan čez dve uri je bil serviser že pri meni doma. Če si priden in čakaš te ne vzamejo resno. Žal tako je, samo tisti, ki tečnarijo dobijo storitev, ki jim pripada.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
Do sedaj nisem imel slabih izkušenj z njihovim servisom, saj je vedno če je kaj crknilo je prišel v 2- 3 dneh. Zato imam pa tudi vso belo tehniko njihovo in to samo zaradi hitrega servisa.
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Meni so vedno prišli vedno isti ali naslednji dan. Zato imam vse Gorenje. Pri 4 otrocih ne moreš čakati dva tedna na popravilo. Nisem vedel, da jim je tako padla hitrost garancijskega popravila.
 

_jfk_

Pripravnik
23. jul 2007
160
21
18
Izkušnja izpred meseca, prijava napake 3. maj , serviser pa je prišel 17. maja

Pozdravljeni,

hvala za odgovore. Prijava okvare je zavedena pod delovnim nalogom št. yyyyyy. Pred prihodom vas bo serviser kontaktiral za čas obiska. Ko pride serviser morate imeti (na vpogled) originalni račun in garancijski list, saj je to pogoj za uveljavljanje garancije. Če nimate računa in garancijskega lista je to potem plačljiv poseg in se šteje kot izven garancijsko popravilo.

SPLOŠNO OPOZORILO: Če serviser ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe pri vgradnji oz. uporabi (neupoštevanje uporabniških navodil) s strani uporabnika, bo to plačljiv poseg, saj to ni pokrito z garancijo.

Zaradi trenutno izredno povečanega obsega dela na terenu, ne moremo zagotoviti normalnega odzivnega časa. Čakalna doba je daljša od običajne, okvirno 15 delovnih dni, lahko je tudi prej.

Hvala za razumevanje in potrpežljivost.
Z lepimi pozdravi,
Agentka kontaktnega centra
T +386 3 899 7000
E kc.servis.slo@gorenje.com
W gorenje.si
 
  • Wow
  • Jezen sem
Reactions: sixpower in sajkek

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.421
2.583
113
Prijavim napako. Ja, pridemo čez 20 dni.:mad:
Po tem času pokličem in mi pravijo čez 2 dni - takrat in takrat.
Pride trenutek, ga pokličem kdaj pride - ob 12h - serviser reče, da je čisto pozabil. In da je za danes končal! Ob 12h!!!
Pride jutri, popravi v 20 min. Ga povprašam, če ga kdaj lahko pokličem 'privat'. Nič, samo uradno, na servis. In doda, da bo čez 10 min doma (včeraj je končal 3 h prej. pa samo čez 'hrib' je trebalo iti! 10 min)