Golf VI

shift

Guru
20. jul 2007
9.916
2.321
113
za šankom
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
type R novi se bojda obupno pelje, pretrd in ni kos niti predhodniku...torej...

ko ga boš vozil potem napiši komentar.
za začetek bi bilo fino če bi si prebral recimo kak test.lahko tudi iz AMja.
že navadni se pelje odlično
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ker so 20 let stara tehnologija. Zvok ko traktor ter oblak dima za njim? Adijo Euro V?
smile-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.916
2.321
113
za šankom
ta motor je komot euro 6če bo treba.če te moti 20 let stara tehnologija(no v resnici je 13)pač kupiš bencinarja ali pa si omisliš drug avto.
zanimivo je to da ta PD moto pa če je še tako stare zasnove pusti za seboj vsa francoska jajčka na cviček vseh pogledih.tu bi se jaz zamislil
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Shift, TDI od Zetorja (PD tehnologija) je mrtev. Moje vprašanje je bilo retorično, ker Zetor že s Passatom ni več dobavitelj TDIjev. Novi TDIji so vsi common rail. Preprosto zato, ker starih TDIjev čez leto dni ne bodo smeli več prodajat. Ker niti teoretično ne bodo izpolnjevali novih Euro normativov. To so dejstva.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda ne bodo saj so jih ze pred leti prenehali razvijat.
Skoda do so tudi oni opustili vrhunsko finomehaniko in nasedli na cenen common rail..
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Finomehanika je relativna. V prihodnosti bo en navaden elektromotor eliminiral motor z notranjim izgorevanjem in menjalnik hkrati. Preprosto zato, ker je energetsko neprimerno bolj učinkovit in ker ima enormen navor že pri nizkih vrtljajih ter menjalnika preprosto ne potrebuje.
Podobno, kot je eno intergrirano vezje zamenjalo milijarde tranzistorjev, tranzistor pa finomehaniko imenovano elektronka.
smile-1.gif


Seveda se vedno najdejo tisti, ki se upirajo napredku. S tem da Zetor technology zame ulih ni nekaj naprednega. Če ga je zjebal en enostavnejši dizajn, še ne pomeni da je komplicirana rešitev boljša. Najboljše rešitve so vedno simpl. Zato bo v prihodnosti avto električen.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
dej bit pameten!

kdo bo pa futral el. motor? Fatamorgana.....?

-------------------------------------------------------


Glede izgleda šestice (če je že ta tema)....osebno mi ni (kot običjano pri vseh VW modelih) bog vedi kaj všečen...mi je pa sčasoma še vedno postal...oz. je bila oblika običjano taka, da tudi ko se je stari model umaknil, le ta vizuelno še ni bil za odpad oz. je dokaj dopadljiv (za razliko od nekaterih (ne bom povedal kateri konkretno) ki so mi, ko pridejo ven, blazno všeč, na koncu mi gre pa na bruhanje ko jih pogledam).

Saj tudi zdaj karavanska izvedenka golfa, mi je bila na prvi pogled katastrofa (sploh zadnje luči)...zdaj pa, ko sem ga že parkrat videl, mi sploh ne deluje napačno.
 

kkarola

Pripravnik
30. jul 2007
224
0
16
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Finomehanika je relativna. V prihodnosti bo en navaden elektromotor eliminiral motor z notranjim izgorevanjem in menjalnik hkrati. Preprosto zato, ker je energetsko neprimerno bolj učinkovit in ker ima enormen navor že pri nizkih vrtljajih ter menjalnika preprosto ne potrebuje.
Podobno, kot je eno intergrirano vezje zamenjalo milijarde tranzistorjev, tranzistor pa finomehaniko imenovano elektronka.
smile-1.gif


Seveda se vedno najdejo tisti, ki se upirajo napredku. S tem da Zetor technology zame ulih ni nekaj naprednega. Če ga je zjebal en enostavnejši dizajn, še ne pomeni da je komplicirana rešitev boljša. Najboljše rešitve so vedno simpl.

Elektriko boš dobil iz?
Akumulator bo izdelan brez kemije? (hrastov ploh z dvema žebljoma)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
dej bit pameten!

kdo bo pa futral el. motor? Fatamorgana.....?

O matr si za časom. Električni pogon v prevoznih sredstvih je neizogibna prihodnost. Če nisi nič poučen o tem, še ne pomeni, da ne obstaja.
Za nepoučene:
https://www.youtube.com/watch?v=cLoHZf0kTOM
https://www.youtube.com/watch?v=pzoBRQ9aIJA
https://www.youtube.com/watch?v=n9TCvJg3Pq4
https://www.youtube.com/watch?v=e-BCCpyF8i4

Pa še to:
https://www.youtube.com/watch?v=2kAkOEmfMNw
https://www.youtube.com/watch?v=_61L-wiXp4Y

Skuter iz zadnjega linka dobim v septembru.

Eto, še nekaj malega o maxi-skuterju:
https://www.youtube.com/watch?v=jqdIi7nt9UY (klikni na high quality za boljšo kvaliteto slike)
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
seveda ne bodo saj so jih ze pred leti prenehali razvijat.
Skoda do so tudi oni opustili vrhunsko finomehaniko in nasedli na cenen common rail..

PD motor je dražji za izdelavo. Tudi servis je pri menjavi šob lahko svinjsko drag. CR je sicer bolj simpl zasnova, v praksi pa je povsem dovolj učinkovit motor. Jaz sem sedaj na CR motorju pri BMWju, še par mesecev nazaj pa sem imel VWja z 2.0 TDI motorjem, ki je bil PD. BMW E46 je kljub "enostavnejši zasnovi" bolj tih in prav tako agilen. Mogoče je le poraba pri PD malce manjša.
Bi pa pričakoval, da bo proizvajalec po uvedbi CR motorjev to zaradi nižjih stroškov proizvodnje upošteval pri maloprodajni ceni. Seveda to ne bomo dočakali.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
130 konjski PD je bil in ostal zakon glede odzivnosti/ podjajnja moči... kljub samo 130 konjem je motor vsakič fasciniral.. občutek je bil fantastičen... glasen je pa bil... who cares...

men je pa golf VI všeč... ni slabo... verjetno se staram...
smile-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Mogoče je le poraba pri PD malce manjša.


Sem stalno mislil da je obratno saj PD določa količino in tlak vbrizga v cilinder. Medtem ko CR skrbi samo za tlak, dozirajo pa ga elektronski injektorji...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Mogoče je le poraba pri PD malce manjša.






PD je ze pred casom imel za 400 barov vecji tlak vbrizga, s tem seveda boljse izgorevanje in manjso porabo.


Sem stalno mislil da je obratno saj PD določa količino in tlak vbrizga v cilinder. Medtem ko CR skrbi samo za tlak, dozirajo pa ga elektronski injektorji...