Golf 6

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
ESP rules. 50% manj mrtvih pa dvomim, da bo. Ampak če bo 10%, bo to 10 krat več kot je prinesel ABS, ki ga je EU forsirala leta nazaj. ABS sam je bolj za okras, ESP je pa res efektiven. Dela se na tem, da bi bil nekoč obvezen del opreme avtomobilov v EU, podobno v ZDA.

Ogo
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
A kdo ve če bo v 6ki nov motor 2.0Tdi z cca 170 - 180HP?
Mislim da sm neki tazga slišu pa nism 100%
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Danes je test v Delu. 1.4 mašina s turbino in kompresorjem, pa 7 stopenjski DSG. Avto jih je pustil na cedilu, obstal na cesti. Pisec upa, da gre samo za otroško bolezen.

Test so nadaljevali z 1.9 TDI + schaltgetriebe.

B.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Volkswagen golf 1.4 TSI DSG highline

Tu je. Šesti golf. Avtomobil, ob katerem je težko razpredati osebne občutke, saj je vedno izdelan tako, da zadovolji kar največ okusov. Čisti pop, morda celo konfekcija. Pri Volkswagnu si prizadevajo, da bi postal nekaj več, polnijo ga s tehničnimi domislicami (kakršna je sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG), a duše mu s tem nikakor ne vdihnejo. Golf VI ni revolucija, zlobneži bi pomenljivo pripomnili, da je marsikateri avtomobil po osvežitvi med generacijama bolj nov, kot je zdaj golf. (Opomba: ljubitelji golfa bi bili lahko užaljeni, zato preberite zadnji stavek, prosim!) A merilo je trg oziroma prodajne številke.

Toda tukaj ni prostora za zlobo, le za gola dejstva in podatke. Golf se tudi v šesti različici ni izneveril tradiciji vsesplošne urejenosti. Zunanje linije so čiste, nič ni odveč. Raztegnjeni žarometi in vodoravne zadnje luči ga navidezno razširijo, ne pa nujno polepšajo (predvsem zadaj se zdi preveč pust). Za ceno petvratne različice boste morali pogledati v dodatno opremo pod štiri vrata, manj jasno vam bo, zakaj niti v najvišjem opremskem paketu ni več dodatkov za udobje potnikov. Notranje vzvratno ogledalo je navadno in se ne zatemni samodejno, manjkajo tipala za dež in parkiranje … Je to res samo zato, ker kupci tega udobja ne zahtevajo?

Nekaj pa je treba poudariti: varnostna oprema v golfu ni odvisna od opreme ali vaše denarnice. Sedem zračnih varnostnih blazin (tudi kolenska pod volanskim obročem) vas bo vedno varovalo, še pomembnejše je, da je serijsko vključen sistem za nadzor stabilnosti ESC, vedno je zraven tudi ročna klimatska naprava. A bom še malo potarnal: drobnjarij, kot so daljinski upravljalniki ali mobilni telefoni, nimaš kam pospraviti, na voljo je le skromen prostor med sedežema (v njem je spet odpirač za steklenice!), dovolj velika sta tudi žepka v vratih – a tja daljincev ponavadi ne daš. Malo inventivnosti ne bi škodilo, še zlasti ker je treba za zaprt predal med sedežema ne glede na visoko raven opreme doplačati.

Voznikovega delovnega prostora v golfu nismo nikoli pretirano grajali in tudi tokrat ne bomo. Trikrak volanski obroč je dobro nastavljiv, na njem so preprosto upravljive tipke za nadzor radijskega sprejemnika in potovalnega računalnika, medtem ko je tempomatu namenjena posebna ročica, ki zaradi majhnih stikal ne bi smela sloveti kot ergonomsko popolna. Pohvalim osvetlitev merilnikov, med katerimi ne manjka tisti za temperaturo hladilne tekočine, nato pa se nasmehnem ob domislici, da je bil testni golf kot ustvarjen za Slovenijo: ob beli barvi merilnikov je bil zaslon radijskega sprejemnika osvetljen modro in sredinska konzola rdeče. Vtis slovenske zastave je zmotila le oranžna osvetlitev tipk doplačane samodejne klimatske naprave.

V golfu sedite odlično, če niste starejši in vam ne nagaja hrbtenica. Sprednja sedeža sta športna, postavljena nizko, bočna opora vas dobesedno objame. Zadaj je prostora zadovoljivo veliko, niti visokorasli se ne bodo pritoževali, pravzaprav le dva, kajti tretjemu je občutno manj udobno. Prtljažnik, z vrati, ki se odpirajo dovolj visoko, je eno samo golo, vendar lepo obdelano dolgočasje, naslonjala zadnjih sedežev se ne podrejo v ravno dno. Volkswagnu tudi tu ne bi škodilo malo več izvirnosti. K sreči dolgočasja ni pri voznih lastnostih, saj so znova zgledne, doplačilo dinamičnega uravnavanje podvozja pa priporočam vsem, ki se radi pozabavajo z različnimi slogi vožnje.

Prav tako je na visoki ravni tehnika. Testnega golfa je poganjal 1,4-litrski, a s turbinskim polnilnikom in kompresorjem podprt bencinski motor, ki je v kombinaciji s samodejnim menjalnikom DSG veliko obetal. A v praksi se je vse skupaj izkazalo za primerno med relacijskimi vožnjami in hitro, ko si potreboval zagon za prehitevanje, med vsakdanjo, bolj kot ne mestno uporabo pa je počasi postalo neobičajno, da se že pri 50 km/h voziš v šesti prestavi. Premik ročice v športni način je povzročil predvsem večji motorni hrup zaradi dolgotrajne vožnje v tretji prestavi. Poleg tega je poraba goriva le stežka padla pod osem litrov, večinoma je bila bliže devetim. Je pa menjalniška elektronika odrekla poslušnost: namesto da bi speljal, je golf ostal na mestu, med merilniki pa je le utripala črka D. Otroška bolezen, domnevam.

Golfa smo nato zamenjali za dizelskega z ročnim menjalnikom in ta je bil precej bolj logično opremljen (čeprav z doplačilno opremo). Kar samo dokazuje, da oprema naredi avtomobil. Tudi in predvsem golfa, pri katerem je očitno treba paziti, kaj izbereš med dodatki. Sicer pa je to dober avtomobil in verjamem, da bo tržno uspešen – kar pa ste tako in tako vedeli že prej …

vir: delo
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.129
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Test so nadaljevali z 1.9 TDI + schaltgetriebe.

Ko bi le. Pa žal ne obstaja več
tongue-1.gif
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
verjetno sploh ni vedel kaj pelje. na koncu je pa škodo namesto vw-ja vozil xD
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
ESP rules. 50% manj mrtvih pa dvomim, da bo. Ampak če bo 10%, bo to 10 krat več kot je prinesel ABS, ki ga je EU forsirala leta nazaj. ABS sam je bolj za okras, ESP je pa res efektiven. Dela se na tem, da bi bil nekoč obvezen del opreme avtomobilov v EU, podobno v ZDA.

Ogo

Toyota in Mercedes trdita to. In sicer pri nesrečah z enim vozilom, tu je bistvena razlika. Torej en se vozi po cesti, za zavojem listje......
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik predator pravi:
ob beli barvi merilnikov je bil zaslon radijskega sprejemnika osvetljen modro in sredinska konzola rdeče. Vtis slovenske zastave je zmotila le oranžna osvetlitev tipk doplačane samodejne klimatske naprave.

LOL
aplauz.gif


Da o doplačilu za predal med sedežema ne govorim.

Nemec pač. Otmena kola!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Golf 6?
bonk.gif

Kaj pa tole?
517808-Lancia_Delta_57.jpg
 

Priponke

  • 517808-Lancia_Delta_57.jpg
    517808-Lancia_Delta_57.jpg
    34,3 KB · Ogledi: 128
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Lancia Delta! !
517810-Lancia_Delta10_b.jpg
 

Priponke

  • 517810-Lancia_Delta10_b.jpg
    517810-Lancia_Delta10_b.jpg
    73,6 KB · Ogledi: 114
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Bom kar sebe citiral:
Človek ne ve, a bi se smejal ali jokal. Spet jim je lep avto in uporaben koncept zjebat pri izvedbi.
Oblika super, prostornost tudi, prtljažnik OK, motor (dizel) in podvozje, kot se spodobi. Ampak prtljažnik ima visok rob, volan je majave sorte (premočan servo), razna elektronska pomagala (Lane assistance) so samo napol dodelana, kvaliteta izdelave šepa, sedeži zanič, potovalni računalnik In info displej) nadležen ... Pa hrup zraka ob karoseriji je nerazumljivo glasen. A nimajo vetrovnika ali kaj?
Skratka, stvar presega meje fraze "simpatične italijanske posebnosti" ...
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Misliš tele:

3.jpg


Čeprav tudi na Tiguanu niso švoh (avto stane 32k EUR):

3.jpg



Sam sem mnenja, da pri novem golfu vsekakor ne gre za slab avto. Ampak ko me je kak mesec nazaj prehitel na eni odmaknjeni cesti, sem bil 100% da gre za faceliftano petko, kar prepriča predvsem pogled s strani. Mi je pa tudi precej mimo, da ponujajo motor 1.6 (102 konja), katerega zasnova sega še iz časov golfa II. Ni čudno, da lahko tak avto s tem motorjem in jeklenimi feltnami brez kolesnih pokrovov in s predalčki za doplačilo ponudijo za "skromnih" 18k EUR.

No ja pustimo se presenentiti s popopranimi različicami
smirk-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Se strinjam, en soliden facelift to je to
smirk-1.gif

Vendar predvsem v zdajšnih razmerah je edina rešitev da kej prodajao, da pač forsirajo da je to kao nov model in ga prodajajo pod Golf VI.

Zadnje čase pa itak opazam da je cenovna razlika med temi oskubljenemi verzijami in mal bolj kokretnim modelim vsak let nižja, tko da tazga 1.6 z jeklenimi kupit je res bedarija
bonk.gif
daš mal zravn pa maš vsaj neki avtu podobno..

P. daš 1000eur več kot 1.6 pa maš zelo soliden 1.4T model
smirk-1.gif
. "Mala" razlika, pa je celo nekaj avtu podobno .