ne vem zakaj tlačiš BMW-ja v rang ljudskega voza?
a gre zdaj VW-ju tako dobro ali BMW-ju tako slabo?
Če si privrženec BMW-ja bi lahko imel vsaj toliko časti, da ne bi enačil teh dveh znamk...ker je že ciljna skupina kupcev drugačna...prevod VW-ja ti da vedeti vse: 'Ljudski avto' torej za množice...od nekdaj bil, vedno bo. In marskiatermu dol visi za konjiček gor ali dol...važno mu je da kupi prevozno sredstvo, na nekem zavidljivem kakovostnem nivoju, trpežen, varčen, ter da ga bo lahko uporabljal kolikor se je pač namenil.
In kar se tiče TDI-ja...svojo nalogo je opravil odlično...kar pove tudi številka prodanih vozil s tem motorjem...ni bil pa (prvenstveno) nikoli nemanjen za dirkanje...se je pa dalo z njim zanesljivo prevažat od A do B....in večini je glasnost (zunanja) dol bingljala...ker nter motorja praktično ni slišat, pri hitrosti nad 30 km/hpa tudi ne, ker gume preglasijo vse. In tako kot jebil legendarn pred 20leti 1.6 D je zadnjih 10 zaznamoval 1.9 TDI. To je dejstvo..pa če ti paše ali ne.
(nekaj se sicer zdaj dirka z njim - WCAA serija s Seati inTDI motroji, kjer pa tudi strašni BMW-ji ostatajo zadaj...in to bencinarji
...bo pa drugo leto bolje, saj bo FIA še malo zabremzala dizle, da ne bo stramota popolna).
--------------------------------------
Zaključek bi lahko potegnili da Golf je še vedno Golf...torej klasika v svojem razredu in vedno predmet debat - tako privržencev kot tudi nasprotnikov.....in kot takemu se mu ni za bati za njegov obstoj (prodajo).
Smo pa v časih tržnega gospodarstva - torej izbire je dovolj...in vsak bo kupil kar bo njemu ljubo in ljubše. Nekdo ima svoje preference, drugemu je pomenbno povsem nekaj drugega. Ampak povprečni kupec (vsaj takos tatistkia prodanih ozil) je še vedno zadovoljen z rangom ljudskosti - torej Golf.
;eni osebo jebila vedno preferenca poraba, zato mi je glasnost motorja, zastarela zasnova (?) brez vezenpodatek. Želim imeti trpežen stroj, kiga lahko vzdržuješ doma pod kozolcem, ostalo pa točiš nafto in seprevežaš čim ceneje od točke A do točke B.
Zato sem tudi zdaj kupil Polo-ta 1.4 TDI 70...je.bi ga...glasen tako kot 1.6 D pred 25 leti (tudi noter), samo meni to ni pomembno...ins em super zadovojen z njim. Prede ko muca (glasna in zadovoljna muca), ko pa se ozrem na porabo pa jaz predem.
Neomu pa poraba dol visdi in hoče imeti tih avto (npr. mamin Yaris...ko ga praktično ne slišiš ko lavfa)...bo pač njega kupil...pa še najkvalitetnješi avto - Toyoto bo imel (o kateri bi se dalo razpredati).
Tak da....pejte po salonih, pa kupite kar bvam je drago!...le denraj e treba imeti (ob nakupu, kakor tudi v času ekplotacije).
----------------------------------
Čist kot zanimvost: Koje foter leta 83' kupoval sarajevskega Golfa 1.6 D, je šel po šihtu pred (ne vem točno kam) vrata stat, čakal celo popoldne, preko noči, do zjutraj da so odprli....pa še to jebil 14-i v vrtsi...in ko je odprl vrata, je rekel...kdor ima devize na knjižici naprej (seveda po vrtsenm redu) ostali adijo.....pa smo ga v parih mesecih dobili
Ko je zdaj kupoval avto.....so mu Golfa kar hoteli dai za domov...pa naj se čez dva dni pripelje nazaj inpove če ga bo kupil, od BMW-ja (serija 1) so ga klicali na dom, kako se je kaj odločil in če se je že....no na koncu je vzel MB A klaso, kjer pa so se tudi pošteno potrudili da so prodali avto).