Golf 6

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
?
Prevod: Golf je precenjen smrdeč drek. Za razliko od poceni drisk.
grin1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
AHA
uf-1.gif


Sploh pri teranju.
To pa ostane samo voznikom Hond. Te kurijo 1,2l/100km, imajo 1000KM in letijo 500km/h.
Pri vseh ostalih so pa kompromisi. In TSI je zelo dober kompromis.

Nisem rekel da je motor slab, ker ni. Vendar bo čas pokazal kaj več. Če motor nekaj da od sebe mora za to tudi nekaj porabiti.
Ne vem, ali ne zastopiš ali nočeš zastopiti: pri počasni vožnji imaš porabo primerno 1400ccm, hkrati pa imaš vedno na voljo še zmogljivosti recimo 2000ccm...
Če ne zastopiš, ti lahko še enkrat lepo počasi razložim, če pa nočeš zastopiti, ti pa ni pomoči. Sedi v Hondo in gasssssaaaa...

kaj tebe moti ??

Saj ni edini motor ki ima take lastnosti. Podobno ima tebi ljuba Honda že skoraj 20 let, čeprav drugače izvedeno in brez turbine. Pa tudi lastnosti ne moremo primerjati.
Samo pravim, da več delov pomeni večje tveganje kasneje, sploh če je "pihalnik". A ti to narišem
evil.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Porabo manjšega motorja in/ali zmogljivosti večjega se da doseči na več načinov. S tem , da nekateri to počno že dolgo časa.
Drgače vseeno čestitke VW da je končno naredil bencinski motor ki nima zasnove stare več kot večina mularije tukaj.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Zaj sem en tedn fural novo 207-ko.......sploh je ne morem primerjat s polotom....niti 7 let starim
smile-1.gif

Ne vem s čim bi ti primerjal 7 let starega polota, ampak enako stara ibiza je tako slab avto, da si enostavno žaljiv. Vem, ker jo imam doma. Polo pa je enak, samo še grši. Jaz mislim, da ljubitelji vw koncerna enostavno enačite črno plastiko in občutek pri vožnji vag avtomobilov z odličnostjo in se vam zdi zanič vse kar je drugačno. Zelo se motite.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Z ničemer se ne more primerjat ker golf 6 je bedn drek od avta tko ka civic. Sama jajca
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
končno naredil bencinski motor ki nima zasnove stare več kot večina mularije tukaj.

Kaka pa je 'nova' zasnova ottovega motorja?

(Za razliko od onega izpred dobrih 100 let, ko ga je majster Otto spravil prvega k življenju, ter ga poimenoval po sebi?).
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
končno naredil bencinski motor ki nima zasnove stare več kot večina mularije tukaj.

Kaka pa je 'nova' zasnova ottovega motorja?

(Za razliko od onega izpred dobrih 100 let, ko ga je majster Otto spravil prvega k življenju, ter ga poimenoval po sebi?).

Oprosti vendar ne vem kje vidiš novo zasnovo ottovega motorja ( čeprav prototipno tudi take stvari obstajajo v precej zanimivih izvedbah)

Zasnova je bila enostavno povedano zastarela , razen nove plastike ni bilo veliko novih stvari.
Če poznaš motorje malo bolj boš vedel o čem govorim.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zakaj zastarela?
Ce to omeni en novinar se ne pomeni da je bila zasnova zasterela pa ceprav je blok motorja skoraj isti kot pred 20imi leti.
VW je pac ze tedaj nasel pravo kombinacijo in jo uspesno nadgrajeval, ker dobrih stvari se pac ne menja. S tem se naveliko izognes raznoraznim nenadejanim problemom ko jih imajo nekateri proizvajalci motorjev.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Če poznaš motorje malo bolj boš vedel o čem govorim.

priznam, da o motrojih nimam dosti pojma, sem pa drugače strojnik in ker omenjaš osnove delovanja motorja ti pa vseeno moram povedat, da je osnova že od nastanka (mislim da še v leta 189X) ista.
Vsaj kar se tiče termodinamičnega procesa....kompresija, vbrizg, vžig, adiabatna ekspanzija, izpust, kopresija,....

Vse kar je novitet so z vidika vbrizga goriva, vžiga, dovoda zraka itd...torej zgolj 'obrobne' zadeve, ki v večji smeri skrbijo za bolj učinkovito izgorevanje goriva med samim procesom (kar se odraža z višjim izkoristkom oz. posledično višjo močjo in z druge strani manjšo porabo).

In kako doseči višjo moč in manjšo porabo...pa obstoja tisoč in ena varianta...in vsak pač ponuja svojo rešitev...eni kompresor, drugi trubino, tretji več ventilov, četrti kobinacije naštetega itd itd.

In za moje pojme pri bencinarju neke revolucije več ni možno odkriti....dizel se je sicer precej razvijal v zadnjih letih (predvsem s pomočjo turbine)....pa po moje je tudi on nekje blizu maksimuma. Tako da...zdaj se lahko golj prcamo okoli detajlov.

Še največjo revolucijo trenutno zganjajo hibridi, ter na drugi strani gorivne celice. To pa zgolj zato ker z obstoječimi motorji več kot se je, se praktično ne da več doseči ...vsaj z vidika izkoristka...in ta se v idelanih pogojih za bencina giblje malo čez 30 % pri dizlu pa še kakih 5 % zraven. Pika. V praksi pa so relani izkorsitki kvečjemu 20 %...tu pa bojo še največ naredili hibridi (el. energija, ki bo skrbela za pospeševanje vozila, konstatno vožnjo pa bo prepustila klasičnemu motorju (da bo res lahko deloval pri optimalnem izkoristku...kljub temu, da je že v osnovi zelo slab)....pa še to hibridi, ki se bojo polnili 'sami'. (el. avtomobili so druga (zavajujoča) zgodba..sicer avto z dobrim izkoristkom....le el. energijo se spet dobiva z 30 % izkoristkom pri gorenju fosilnih goriv oz. jedrskega goriva....pa smo v končni fazi spet na istem).

Tak da...za moje pojme med bencinarji in dizli več ni nove in stare zasnove....več ali manj je vse 'deja vu' (že videno). Mogoče zgolj z drugim detajlom ali celo samo imenom.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Detajlov je lahko dosti več kot si misliš. In prav zaradi teh detajlov je lahko en motor občutno boljši od drugega.

Novitete so vsepovsod ( resnično) in ne samo pr stvareh ki si jih napisal. Zato ker tega ne veš in ne poznaš potem posplošuješ in ogromno stvari kar zanemariš. Celo na vodni črpalki se da prišparat na porabi- ti boš rekel pa da je vseeno.

Če nekdo naredi 2.0 motor z manjšimi notranjimi trenji od 1,5 motorja mu to tudi ni z neba padlo. Ali pa če se 30 % večji motor ogreje prej-za to tudi ni odvisno od par malenkosti.

Vsak del je lahko drugačen in boljši.
Ko sešteješ 20 malenkosti se pa nabere veliko. In v tem je razlika med motorjŽe samo kako narediti valje, da bodo čim lažji ( cenejši ) , da zavzamejo čim manj prostora ( čim manj razmaka9 ter da se vseeno lahko hitro hladijo s æim manjšim hladilnikov je lahko cela znanost.

Po tvojem mnenju so vsi razvojni oddelki vrgli zadnji 20 let v luft ( skoraj) in so zapravili samo ogromno denarja. Napredki so veliki in ni niti slučajno vse videno. Že samo v zadnjih 5-10 letih je bilo ogromno narejenega, v naslednjih 5 letih bo spet poraba precej padla..... Ogromno je novega in ogromno še bo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
zakaj zastarela?
Ce to omeni en novinar se ne pomeni da je bila zasnova zasterela pa ceprav je blok motorja skoraj isti kot pred 20imi leti.
VW je pac ze tedaj nasel pravo kombinacijo in jo uspesno nadgrajeval, ker dobrih stvari se pac ne menja. S tem se naveliko izognes raznoraznim nenadejanim problemom ko jih imajo nekateri proizvajalci motorjev.

Oprosti, vem dovolj, da mi ni potrebno ponavljati za novinarji. Očitno pa je to tvoja praksa. Temu kar si rekel pomeni, da ni bilo razvoja v tistem času in ne uspešna kombinacija. So pač razvijali dizel, bencin je bil pa bolj ob strani.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Kdo pravi da ni bilo razvoja?
"Enak "je bil blok motorja vse drugo je bilo spremenjeno-nadgrajeno.Tudi ce pogledas dizelski blok iz leta ki so ga imeli pri 1.5D modelu in sedanji blok motorja sta skoraj enaka.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Mercedes pripravlja bencinarja z spremenljivim kompresijskim razmerjem. Po videnem bo zelo zmogljiv z zelo nizko porabo.
tongue-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Mercedes pripravlja bencinarja z spremenljivim kompresijskim razmerjem. Po videnem bo zelo zmogljiv z zelo nizko porabo.
tongue-1.gif

To se dela že zelo dolgo časa, vendar je težko spraviti v serijsko proizvodnjo za dovolj nizek strošek. Veliko lažje je pri dragih avtih.

SAAB je pokazal prototip že davno nazaj.
Tudi na tekmovalnih Yahahah se je spreminjalo razmerje že okoli 15 let nazaj če ne več.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Mercedes pripravlja bencinarja z spremenljivim kompresijskim razmerjem. Po videnem bo zelo zmogljiv z zelo nizko porabo.
tongue-1.gif
To je tisti ''mešanec'' med bencincem in dizlom?
Full dobro se sliši: S180 nekaj.
grin1.gif