Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dvolitrskega dizla, če prav vem, ne bo več, le še 3 različice 2,2. 125, 163 in 185 konjev (tastari 143 le še, dokler bo na zalogi). In tu nekaj okoli 140 konjev potem pač manjka. Tastari so bili pa bolj bogi. 143 je bil kar OK (amo premalo uglajen), tašibkejša različica pa ne.
Starega 143 konjskega pomoje nikjer ne bos vec dobil (vsaj ne novega iz salona... mogoce kje kaksno prastaro zalogo)... to je namrec samo pri prvi karoserijski razlici mazde6... Zadnji model ima namrec pri dizelski razlicici samo 140 KS... novi 2.2 ccm dizel pa kot si ze napisal, ima 125, 163 in 185 KS ...
Citat:
Avto je sicer pri hrupu motorja tišji od navadnega Passata, ampak to ni nek uspeh - Passat je kar se hupa motorja tiče cel poraz (razen Passata CC). Me pa pri Mazdi moti recimo hrup izpod gum, pa šuštenje vode po blatnikih na mokri cesti - tu izolacija šepa. Je pa Golf 6, če je že v teh debati, precej tišji od Mazde6 v vseh pogledih ...
Sicer pa se meni Mazda ni zdela tako hudo pretrda, le izognit je je treba kakršnimkoli 18 in več palčnim gumam.
Ce po pravici povem, si ti eden izmed redkih, ki pravi, da je nova mazda6 preglasna oz. da ima salbo zvocno izolacijo... Se mi zdi, da je mogocoe to zaradi tega, ker nisi prevec naklonjen temu japosnkemu proizvajalcu
...
Najveckrat je pri mazdi6 grajano to, da ima pretrdo podvozje... sploh ce so gor 18" platisca in seveda nizkopresecne gume... Jaz sem zadnjih nekaj let voznik mazde6 (prejsnje razlicie in sedaj nekaj mesecev tanove)... pa sem se na to izgleda ze navadil... hrupnost pa me ne moti...