Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Elektronika pa v turbini kolikor vem še ne obstaja (razen par senzorjev ki nimajo neposredne vloge pri delovanju turbine).
Na turbini fizično se nahajata ali pnevmatski ali električni aktuator. V večini primerov je aktuator pnevmatski (diafragma), kateri je s cevko povezan na vakuumski ventil, ki se običajno nahaja pritrjen na šasijo vozila, proč od turbine. Pri električnem aktuatorju gre praktično za magnetni variabilni ventil ali koračni motorček, v obeh primerih ne gre za neko hudo elektroniko.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar se tiče pa servisa C&B, cevi se vedno menja preventivno - v bistvu je cev zelo pogosto kriva za okvaro turbine. Če je dovodna cev zabasana bo tudi odvodna, sicer pa ni pomembno, ker praviš da so te cevi poceni se jih jasno raje zamenja. Tudi cevi za zrak se zamenja če zgledajo slabo. Zračni filter se menja, tako bodo povedali na vseh servisih ki se specialno ukvarjajo s popravilom/menjavo turbin - koneckoncev je filter del sistema v katerem deluje turbina.
Spet govoriš na pamet. Odvodne cevi se niti pod razno ne menja vedno, ker je dovolj debela, da jo lahko v par sekundah oceniš, v kakšenem stanju je. Trditev "če je dovodna cev zabasana, bo tudi odvodna" je velika neumnost, ki kaže na to, da o stvari ne veš ravno veliko. Zračne cevi so popolnoma neodvisne od okvare turbine in se jih menja samo, če so zanič seveda. Okvara turbine ne vpliva na življensko dobo zračnih cevi. Enako velja za zračni filter. Kot je razvidno, boš ti moral še kaj kje povprašati, jaz to področje poznam precej dobro, ker sodelujemo s servisom Beja, da o raznih izobraževanjih niti ne govorim ...
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Hladilna tekočino ni obvezno zamenjat, se pa pri dostopu do turbine in cevi ponavadi mora sneti še kak dela hladilnega sistema in posledično izpustit hladilno. Pri temu tudi ponavadi velja pravilo da če je že zunaj se jo nadomesti z novo!
Spet neka pavšalna trditev. Če je že potrebno spustiti hladilno tekočino iz sistema, to niti približno še ne pomeni, da jo je treba zamenjati ... razen v primeru, da ti jo sosedov Francelj spusti potleh. Hladilna tekočina zdrži zelo dosti in niti najmanjše potrebe ni, da bi jo vedno po izpustu zamenjal, v kolikor je tekočina čista in ima ustrezno razmerje. Mercedesova hladilna tekočina ima npr. interval pregleda (!) na 10 let.