Golf 1.4 TSI vs. Astra 1.4 Turbo vs. P308 1.6 THP

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Novi avtomobili s turbinami... saj sem jih posredno omenil
wink-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.005
6.176
113
Mene pa zanima kako so ti novi turbo bencinarji skonstruirani. Recimo primerjava z dizlašem.
-Kakšen tlak naprimer proizvaja turbina, večjega/manjšega/enakega kot dizel?
-Kako dolgo rabi da se ogreje?
-Je primeren tudi za poti 5 kilometrov do službe?
-Ali ga se lahko zavrti nad 3k obratov tudi če ni 100% temperatura v delovnem področju?

Potem kateri so še drugi problematični sklopi. Dizel ima še injektorje, EGR ventil itd.. Kaj od tega ima bencinar? Ker še je turbo bencinc recimo navaden bencinski motor z prišraufano turbino, potem je kvečjemu slaba točka samo turbina.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

kot je že nekdo omenil.lep primer je motor smarta ki niti ni tako močan glede na turbino in prostornino pa vemo da je z njim težko narediti 100k km

Kdor naredi s smartom 100k km mu dam roko! Sej tudi z motorjem (motociklom) ne moreš naredit 100k km, ker ti trikrat zariba vmes, ampak vsakdo ve čemu je tovrstno vozilo namenjeno. Torej v primerjavi sodobnih turbobencincev ni potrebno tlačit vsega od ladijskih motorjev s prostorninami par hektolitvo in pa mestnih vozil ki so nemenjena cjazenju po mestu 3km v eno smer in pa še toliko v drugo.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Pred kratkim kupil starega Renaultovega 2.4 bencinca s polno malho kilometrov. Po mojih izkušnjah večja prostornina prinaša bolj "mehko", manj naporno vožnjo. Poraba je seveda večja kot pri manjšem, turbinsko polnjenem motorju, vseeno pa občutek pri vožnji ni isti. Počasi razumem Američane in njihov rek "there is no replacement for displacement". Kakšen valj več gotovo pomaga pri mirnem teku motorja, velikem navoru pri podn obratih. Najbolj mi je všeč, ker prestavna ročica sameva. Motor se da peljat v 5 prestavi tako pri 50 kot pri 130 in ob pospeševanju sploh ne rabi par let, da pride na višjo hitrost.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Mene pa zanima kako so ti novi turbo bencinarji skonstruirani. Recimo primerjava z dizlašem.
-Kakšen tlak naprimer proizvaja turbina, večjega/manjšega/enakega kot dizel?
-Kako dolgo rabi da se ogreje?
-Je primeren tudi za poti 5 kilometrov do službe?
-Ali ga se lahko zavrti nad 3k obratov tudi če ni 100% temperatura v delovnem področju?

Potem kateri so še drugi problematični sklopi. Dizel ima še injektorje, EGR ventil itd.. Kaj od tega ima bencinar? Ker še je turbo bencinc recimo navaden bencinski motor z prišraufano turbino, potem je kvečjemu slaba točka samo turbina.

- Isto oz. odvisi od motorja, sej turbine so ponavadi enake.
- enako kot primerjljiv bencinar po moči, se pa avto brez turbine prej ogreje ker je v turbakih ponavadi več olja (če primerjamo motorje po prostornine) .. razlike so pa majhne;
- seveda; razjasnimo to že enkrat ... motor se manj obrabi če se voziš vsak dan 5km v službo kot pa če se voziš 50km, vsak motor to! Časovno se torej motor enako obrabljal, kilometrsko pač ne. Življenska doba motorja je precej pogojena s številom hladinih vžigov, življenska doba turbine enako.
- mrzlega avta se ne tišči, tudi če nima turbine. Lahko pa ga, jasno. Če to narediš enkrat na teden bo turbina crknila ravno 1% prej kot pa bi drugače.

.. večina sodobnih T-motorjev je izpeljanih iz klasičnih motorjev. So pa te zasnove različne. Za VAGove TSIje moraš upoštevat da so enake zgradbe kot dizli (VAG FSI), imajo celo visokotlačno črpalko za gorivo z visokotlačnimi šobami (precej drage stvari). Že nekajkrat omenjen renault pa ima klasičen 16V motor s turbino - brez posebnosti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Pred kratkim kupil starega Renaultovega 2.4 bencinca s polno malho kilometrov. Po mojih izkušnjah večja prostornina prinaša bolj "mehko", manj naporno vožnjo. Poraba je seveda večja kot pri manjšem, turbinsko polnjenem motorju, vseeno pa občutek pri vožnji ni isti. Počasi razumem Američane in njihov rek "there is no replacement for displacement". Kakšen valj več gotovo pomaga pri mirnem teku motorja, velikem navoru pri podn obratih. Najbolj mi je všeč, ker prestavna ročica sameva. Motor se da peljat v 5 prestavi tako pri 50 kot pri 130 in ob pospeševanju sploh ne rabi par let, da pride na višjo hitrost.

Se s tem povsem strinjam ... ostane pa en problem, to je poraba! Druga stvar je pa (redno) vzdrževanje ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

kot je že nekdo omenil.lep primer je motor smarta ki niti ni tako močan glede na turbino in prostornino pa vemo da je z njim težko narediti 100k km

Kdor naredi s smartom 100k km mu dam roko! Sej tudi z motorjem (motociklom) ne moreš naredit 100k km, ker ti trikrat zariba vmes, ampak vsakdo ve čemu je tovrstno vozilo namenjeno. Torej v primerjavi sodobnih turbobencincev ni potrebno tlačit vsega od ladijskih motorjev s prostorninami par hektolitvo in pa mestnih vozil ki so nemenjena cjazenju po mestu 3km v eno smer in pa še toliko v drugo.

Smart ima tudi zelo majhno serijo v primerjavi z recimo renaultom ali vw in se napake težje odkrivajo. Drugo je seveda tudi namembnost motorja in tudi sredstva vložena v razvoj. Sicer pa kdor dvomi v turbince naj pogleda vwjev 1.8T. So daleč od tega, da bi prekmalu crkovali, "navitost" pa je podobna kot pri 1.2 turbačih...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
res je navitost ista 1.4 tsi ima 160KM 1.8 T pa 150KM
rolleyes-1.gif
.res je da so bili v RS in TT ti motorji z 180 ali 200KM samo tam so bile težave teh motorjev bistveno znatnejše
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Običajen 1.4TSI ima 122km, 1.2 pa 105 (govorim na pamet). Tisti močnejši 1.4TSI pa imajo še kompresor, kar se mi pa res ne zdi več primerljivo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.392
5.666
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Življenjska doba turbine pa je precej dolga, torej turbina naj bi držala VSAJ 200k km. Razen pri parih konstrukcijsko sfaljenih motorjih je v praksi povprečna živlenjska doba polža pri nas 250k km, v državah kjer so razdalje večje pa je kilometrina lahko še enkrat tolikšna.

Torej strah pred turbino (turbinofobija?!) je čisto gostilniškega tipa in pa seveda kmečke logike, ko se kupi 10 let starega golfa s samo 120k km kateremu ribne turbina po pol leta vožnje drv (dejanska kilometrina je pa 350k km, avto je vzdrževan pa napol).

Turbinofobija se ni razvila zarad gostiln kjer Franc pripoveduje Janezu kako se je ...... ko je kupil TDI namesto SDI....zdaj pa ma hudiča ko mora menjat turbino...

Ampak se je razvila zarad tega ker je crkovanje turbine tako naključen pojav da ga ne moraš preprečit niti z pravilno izbrano znamko avtomobila.....niti z višjo ceno avta ( pač dražji ko je manjši jajc je) .......niti z pazljivo vožnjo....
bonk.gif


Logično....proizvajalcev turbin lahko prešteješ na prste ene roke.....in enake se vgrajujejo v različne avte....

Recimo fotrov i30.....dedi stayl vožnja......občasno ko je ogret avto tud do rdečga polja ker mu je to prvi dizel in mu je fascinantno ko ga zalima na zic
hysterical-1.gif
seveda mrzlega nikoli v obrate.......in če sm bil uspešen pri nasvetih ga vedno prižge kako minuto prej preden spelje da se naolji......

Turbina začela piskat po 2,5h letih pri 50kkm....menjana v garanciji.....
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
in če sm bil uspešen pri nasvetih ga vedno prižge kako minuto prej preden spelje da se naolji......
Offtopic:
Si me spomnil na mojega soseda v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je pred hišo ene 10 minut ogreval dvotaktnega Wartburga z nogo na gasu. Ko sem pogledal skozi okno, se avtomobila sploh ni videlo, vse pa je bilo zavito v modro-sivo meglo.
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.392
5.666
113
No
smile-1.gif
tolk hudo pa ni........v mislih sem imel da ko prižge da ne stopi takoj po gasu......ene 20-25sec pa tud pumpa rab da dvigne pritisk v sistemu!
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Se dobro da SS specialke (motocikli) iz litra prostornine iztisnejo 200KM in sploh prevozijo do prve menjave olja. Tukaj se vse obraca okoli tega kot bi lastniki turbo mlinckov vsak dan vozili time attack na Nürburgringu, cez vikend pa tekmovali v BTCC na brands hatchu.

1.2TSI dosega pri 1500rpm komaj 20kW, pri 2500rpm (visje skoraj nikoli ni treba) pa cca 45kW. Ce so to kriticne stevilke...

Ostalim brihtnim bucam predlagam, da posljejo svoj CV dr. Rudolfu Krebsu na VW, take iscejo z lupo
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.392
5.666
113
BMK za SS specialke.......on ma v pol ure zamenjano turbino če tko hoče......

Men se pa ne da na vsake 2 leti extra servisa plačevat v vrednosti 400-900eur
bonk.gif
(odvisno kozolec/uradni)....
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
pisal ceno zato ker so nekateri pametnjakoviči pisali tu gor da bodo z leti turbine zaradi pogostejše vgradnje cenejše.spomnim se časov g2 GTD ko je bila turbina draga.pa enako draga je še danes.pustimo obnovljene turbine.če pogledamo povprečno ceno nove turbine pa naj si gre za dizla ali bencinca so visoke.

kar se tiče pooblaščencev.ti dajo vsaj garancijo na opravljeno delo.naj avto ki je vreden recimo 15k+€ vozim k nekomu pod kozolec šraufat
confused-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
pisal ceno zato ker so nekateri pametnjakoviči pisali tu gor da bodo z leti turbine zaradi pogostejše vgradnje cenejše.spomnim se časov g2 GTD ko je bila turbina draga.pa enako draga je še danes.pustimo obnovljene turbine.če pogledamo povprečno ceno nove turbine pa naj si gre za dizla ali bencinca so visoke.

kar se tiče pooblaščencev.ti dajo vsaj garancijo na opravljeno delo.naj avto ki je vreden recimo 15k+€ vozim k nekomu pod kozolec šraufat
confused-1.gif

Med pooblaščenci in kozolci smo še mi, nepooblaščeni servisi, ki tudi damo garancijo.

Sploh pa so obnovljene turbine skoraj ekvivaletne novim, tako da je strah pred njimi povsem odveč. Tudi garancijo imajo.