Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...
kot je že nekdo omenil.lep primer je motor smarta ki niti ni tako močan glede na turbino in prostornino pa vemo da je z njim težko narediti 100k km
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Mene pa zanima kako so ti novi turbo bencinarji skonstruirani. Recimo primerjava z dizlašem.
-Kakšen tlak naprimer proizvaja turbina, večjega/manjšega/enakega kot dizel?
-Kako dolgo rabi da se ogreje?
-Je primeren tudi za poti 5 kilometrov do službe?
-Ali ga se lahko zavrti nad 3k obratov tudi če ni 100% temperatura v delovnem področju?
Potem kateri so še drugi problematični sklopi. Dizel ima še injektorje, EGR ventil itd.. Kaj od tega ima bencinar? Ker še je turbo bencinc recimo navaden bencinski motor z prišraufano turbino, potem je kvečjemu slaba točka samo turbina.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Pred kratkim kupil starega Renaultovega 2.4 bencinca s polno malho kilometrov. Po mojih izkušnjah večja prostornina prinaša bolj "mehko", manj naporno vožnjo. Poraba je seveda večja kot pri manjšem, turbinsko polnjenem motorju, vseeno pa občutek pri vožnji ni isti. Počasi razumem Američane in njihov rek "there is no replacement for displacement". Kakšen valj več gotovo pomaga pri mirnem teku motorja, velikem navoru pri podn obratih. Najbolj mi je všeč, ker prestavna ročica sameva. Motor se da peljat v 5 prestavi tako pri 50 kot pri 130 in ob pospeševanju sploh ne rabi par let, da pride na višjo hitrost.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...
kot je že nekdo omenil.lep primer je motor smarta ki niti ni tako močan glede na turbino in prostornino pa vemo da je z njim težko narediti 100k km
Kdor naredi s smartom 100k km mu dam roko! Sej tudi z motorjem (motociklom) ne moreš naredit 100k km, ker ti trikrat zariba vmes, ampak vsakdo ve čemu je tovrstno vozilo namenjeno. Torej v primerjavi sodobnih turbobencincev ni potrebno tlačit vsega od ladijskih motorjev s prostorninami par hektolitvo in pa mestnih vozil ki so nemenjena cjazenju po mestu 3km v eno smer in pa še toliko v drugo.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Življenjska doba turbine pa je precej dolga, torej turbina naj bi držala VSAJ 200k km. Razen pri parih konstrukcijsko sfaljenih motorjih je v praksi povprečna živlenjska doba polža pri nas 250k km, v državah kjer so razdalje večje pa je kilometrina lahko še enkrat tolikšna.
Torej strah pred turbino (turbinofobija?!) je čisto gostilniškega tipa in pa seveda kmečke logike, ko se kupi 10 let starega golfa s samo 120k km kateremu ribne turbina po pol leta vožnje drv (dejanska kilometrina je pa 350k km, avto je vzdrževan pa napol).
Offtopic:Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
in če sm bil uspešen pri nasvetih ga vedno prižge kako minuto prej preden spelje da se naolji......
Citat:
Uporabnik shift pravi:
pisal ceno zato ker so nekateri pametnjakoviči pisali tu gor da bodo z leti turbine zaradi pogostejše vgradnje cenejše.spomnim se časov g2 GTD ko je bila turbina draga.pa enako draga je še danes.pustimo obnovljene turbine.če pogledamo povprečno ceno nove turbine pa naj si gre za dizla ali bencinca so visoke.
kar se tiče pooblaščencev.ti dajo vsaj garancijo na opravljeno delo.naj avto ki je vreden recimo 15k+€ vozim k nekomu pod kozolec šraufat