Golf 1.4 TSI vs. Astra 1.4 Turbo vs. P308 1.6 THP

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Golf VI 1.2 TSI imam dobra dva tedna. S prvim tankom sem naredil 788 km, in natankal 48l. Se pravi, da je poraba bila 6,15l/100km.
Potegne tako dobro, da kar ne morem verjet. V momentu imaš 130 not.
Oče pa ima modusa 1.2 tce (74kw) in moram rečt, da negre nikamor. Pri TSI mašinah verjetno dosti pripomore tudi direktni vbrizg.
Zanimivo. Bral sem, da je ta 1.2tsi precej varčen tam do 130, pri 160km/h pa bi naj bila poraba že zelo visoka - 13l+.
Glede tega, da 1.2 TCE ne gre nikamor... ob priliki vozim cliota s tem motorjem. Enkrat sem šel merit z GPSom in izmeril 11.2s do 100. Golf 1.2tsi ima po tovarniških podatkih 10.6, tako da je minimalna razlika. Eno je filing, drugo je realnost.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pa veš, da je golf malo težji? in da to tudi vpliva na porabo in zmogljivost
smile-1.gif
1.2TCE je v osnovi običajen renaultov 1.2 16v z dodano turbinco (70% delov si delita), torej je zasnova v primerjavi s trenutno konkurenco že malo zastarela... Je bil med prvimi malimi turbo motorčki, ampak 1.2tsi je enostavno boljši.

1.2TCE se mislim da z naslednjim letom poslavlja in ga bo nadomestil še manjši 900 kubični jajček z okrog 100 konji.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.606
2.419
113
Pomurje
Še malo pa bodo v 600ccm motorje 4 turbine našibali. Bebci.

Potem pa berem test, v klasi BMW 325i, kjer je ta imel šestak dober liter manjšo porabo od "najvarčnejšega" 4 cilindričnega turbača.
Požrešni Ford je pil cele 3 litre več. Ostali cca 2 litra več.

Jaki napredek.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Polo, ki se lahko primerja z Cliotom pa ima 9s do 100km/h, pa Modus verjetno tudi nima enako kot Clio. To pa ni več tako zanemarljiva razlika, kajne? Tistega o 13l pri 160 km/h pa nebi raje komentiral.
hysterical-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Še malo pa bodo v 600ccm motorje 4 turbine našibali. Bebci.

Potem pa berem test, v klasi BMW 325i, kjer je ta imel šestak dober liter manjšo porabo od "najvarčnejšega" 4 cilindričnega turbača.
Požrešni Ford je pil cele 3 litre več. Ostali cca 2 litra več.

Jaki napredek.

Porše je desetletja nazaj delal motorje z 1.5l prostornine in 200konji za cestno rabo in prek 1000 konji za dirkalno rabo.
Verjetno je naslednje desetletje v znamenju malih bencinskih turbo motorjev. Bomo videli, kako bo z uporabnostjo in stroški servisev. Da ne bomo potem spet javkali tako kot pri sodobnih turbo dizlih, kako so injektorji dragi pa črpalke pa nevemkajše.

lp
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Še malo pa bodo v 600ccm motorje 4 turbine našibali. Bebci.

Potem pa berem test, v klasi BMW 325i, kjer je ta imel šestak dober liter manjšo porabo od "najvarčnejšega" 4 cilindričnega turbača.
Požrešni Ford je pil cele 3 litre več. Ostali cca 2 litra več.

Jaki napredek.

Moderen 1.2 turbo motor za običajno rabo pije manj kot stari 1.6 bencinar, ki ga nadomešča, pa tudi lepše se pelje. Če se pa tebi zdijo razni 4 cilindrski turbinci v focusih rs, imprezah, evotih ipd. delani posebej za varčevanje z gorivom ti pa ni pomoči...
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Renaultov 1.2TCE v polni obremenitvi pije manj kot 1.6 16V.
Clio 1.6 16V ima pri gasu "v podnu" porabo 16-17L/100km, 1.2TCE pa 20L/100km.
Tudi ob priganjanju sem imel pri TCEju višjo porabo kot pri 1.6 16V.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Ko smo že pri 1.2 TSI mašini... kako se ta mašina kaj obnese na Škodi Octavii Karavan? Ni prešvoh?
Sem poizkusil dobiti testno vožnjo, pa je menda še uvoznik nima.
Na testni vožnji z novim Polom 1.2 TSI me je mašina impresionirala, vendar je Octavia Karavan dosti težja krava.

tudi mene zanima ta kombinacija. Sem pa zelo skeptičen. Raje bi imel 1.4 pa 120km.

lp

Sem malo pobrskal po Škoda forumu in našel tole:
http://www.skoda-team.com/foru...3991c1112895ee7

Zgleda so kar zadovoljni.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.392
5.666
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Porše je desetletja nazaj delal motorje z 1.5l prostornine in 200konji za cestno rabo in prek 1000 konji za dirkalno rabo.
Verjetno je naslednje desetletje v znamenju malih bencinskih turbo motorjev. Bomo videli, kako bo z uporabnostjo in stroški servisev. Da ne bomo potem spet javkali tako kot pri sodobnih turbo dizlih, kako so injektorji dragi pa črpalke pa nevemkajše.

lp

V bistvu je bla vsa F1 v koncu 70`s in začetku 80`s (tja do 85-87) v znamenju 1.5L turbakov z tam 1000+ HP.......al pa si mel 3.0L atmosferce.........življenjeintehnikatehletnikovpress
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.392
5.666
113
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines

Supercharging was allowed for the first time since 1960, but it wasn't until 1977 that it became viable, when Renault debuted their new Gordini V6 Turbo. Following their experiences at Indianapolis, in 1971 Lotus made a few unsuccessful experiments with a Pratt & Whitney turbine fitted to chassis which had also 4WD. The power range was between 390 hp (290 kW) to 500 hp (370 kW), turbos 500 hp (370 kW) to 900 hp (670 kW) in race, in qualifying up to 1,500 hp (1,120 kW).


V bistvu se čudim kako vsi pluvajo čez renaultove TCe motorje.......včasih so bli pa pojem v F1....oziroma odkje take pomankljivosti v teh motorjih če imajo pa bogate izkušnje iz 70`s 80`s
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Golf VI 1.2 TSI imam dobra dva tedna. S prvim tankom sem naredil 788 km, in natankal 48l. Se pravi, da je poraba bila 6,15l/100km.
Potegne tako dobro, da kar ne morem verjet. V momentu imaš 130 not.
Oče pa ima modusa 1.2 tce (74kw) in moram rečt, da negre nikamor. Pri TSI mašinah verjetno dosti pripomore tudi direktni vbrizg.
Zanimivo. Bral sem, da je ta 1.2tsi precej varčen tam do 130, pri 160km/h pa bi naj bila poraba že zelo visoka - 13l+.
Glede tega, da 1.2 TCE ne gre nikamor... ob priliki vozim cliota s tem motorjem. Enkrat sem šel merit z GPSom in izmeril 11.2s do 100. Golf 1.2tsi ima po tovarniških podatkih 10.6, tako da je minimalna razlika. Eno je filing, drugo je realnost.

Čez ene 3 tedne bo v AM primerjava tamalih avgtov (11 komadov), vmes sta tudi polo 1.2 TSI 105 in Clio TCE 100. Ti lahko kar namignem, da gre polo pod 10s do 100 in da ima krepko nižjo porabo, pa še tišji je.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Pa veš, da je golf malo težji? in da to tudi vpliva na porabo in zmogljivost
smile-1.gif
1.2TCE je v osnovi običajen renaultov 1.2 16v z dodano turbinco (70% delov si delita), torej je zasnova v primerjavi s trenutno konkurenco že malo zastarela... Je bil med prvimi malimi turbo motorčki, ampak 1.2tsi je enostavno boljši.

1.2TCE se mislim da z naslednjim letom poslavlja in ga bo nadomestil še manjši 900 kubični jajček z okrog 100 konji.

Si morda zamenjal s Fiatovim 900ccm twinair-om? Masino z dvema cilindroma, ki kot ulita pase v fiat 500? NA motor in turbo motor, s slednjim ima dobrih 100KM in odlicen zvok.

Drugace pa 1.2TSI, avto pri bajti je ze dobro ulaufan, vlece se bolje. Rak rana so vzponi. Na primer marsikateri klanec na vrsic, tako iz trente kot kr.gore, je treba zvoziti v prvi prestavi. Majhni turbini navkljub, ki naj bi bolje vlekla iz nizkih obratov, je avto na klancu pod 2000rpm mrtev. Z 200kg tezjo oktavijo si kaksnega potovanja po alpskih prelazih sploh ne predstavljam, mimogrede... Ce kdo zivi, kje visoko..

Porabo po AC pa zmanjsuje izkljucno dolga 5. in 6. prestava, sicer nic posebnega. Sparati se da na lokalnih cestah. Ceprav imam vseeno slab obcutek, dvomim, da so inzenirji poskrbeli za tako dobro mazanje motorja, da se lahko brez skrbi vozis z manj kot 1500rpm kot veleva prikazovalnik priporocene prestave.
confused-1.gif
Pomojem bo vec zaribanih masin zaradi gareza kot iztrosenosti materiala.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Si morda zamenjal s Fiatovim 900ccm twinair-om? Masino z dvema cilindroma, ki kot ulita pase v fiat 500? NA motor in turbo motor, s slednjim ima dobrih 100KM in odlicen zvok.

Nisem nič zamenjal s fiatom. Twingo in clio dobita drugo leto 900ccm turbo motor, ki bo zamenjal 1.2TCe. Pa 1.6dci bo zamenjal 1.9dci.

Kot sem že napisal, 1.2TCe ni ravno predstavnik sodobnih malih turbincev z majhno porabo, ker gre v osnovi samo za 10 let star 1.2 16v motor z dodano turbino, zato se tudi poslavlja.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
to so motorji ki bodo zdržali max 200T km pol pa je za v smeti. Podobno kot smartov motor, generalne se ne dela, menja se cel motor
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
meni ti motorji niso všeč, ker imajo majhno prostornino so zelo naviti, da imajo dovolj dobre zmogljivosti, zato bo precej več okvar kot na kakem sesalnem motorju z večjo prostornino,..to je seveda zlata jama za servise. Vseskupaj je seveda posledica politike zmanjševanje CO2 ki ga je seveda manj pri motorju z manjšo prostornino,poraba pa je pri idealni vožnji res manša. pri malo večjem priganjanju pa lahko tudi večja,..
..po eni strani, prostornine se ne da nadomestiti,,,
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ja seveda, zato pa se prostornina ves čas zmanjšuje, servisni intervali podaljšujejo, motorji pa zdržijo čedalje dlje...

"Navitost" je bedast razlog. Leta 1910 je bil 5.0 motor navit, danes si pa zelo poseben, če se okrog voziš s tako velikim... Vmes so pa zasnova, materiali, olje, gorivo tako napredovali, da skoraj ne moreš verjet. Velja enako za današnje motorje, samo tvoje znanje in izkušnje se še niso prilagodili.