Kar se pa pač tiče Gen-I pa ne vem, če je kaj preveč nakladanja (kar je normalno pri vsaki družbi). Načeloma cene niso spremnijali (redni cenik). Koliko drugih ponudnikov je imelo vmes cenejšo energijo brez, da bi imeli kako akcijo? Verjetno nobeden (ugibam). Jih ne zagovarjam ampak vsi so delali na akcije, redna cena pa je bila takšna kot je bila.
Da se razumemo. Nimam nič proti temu, da to delajo. Pač mi je jasno za koga imajo svoje uporabnike, za neumne ovce.
Glej, recimo tako. Hodiš v Špar 10 let po en jogurt, ki sicer stane 1,4 EUR, ampak je vseh 10 let stalno v avkciji in ga tako plačaš 0,99 EUR. Vseh 10 let. Potem pa te akcije ni več in rečeš ok, bom pogledal pa še drugam. No, čez 3 dni ti pa Špar iz TVja na veliko butne ven oglas, v katerem se hvali, da že 10 let ni spreminjal cene jogurta, ki je 1.4 EUR. Kako se počutiš? Jaz sem se počutil, kot da me imajo za imbecila, ki ne zna razmišljati s svojo glavo. Ni panike, sploh ni problema. Oni so tako naredili, jaz sem pač šel drugam.
Do točke marketinškega nakladanja je bila to samo poslovna transakcija, čeprav sem imel še vedno afiniteto do Gen-Ija. Kot rečeno, sem bil en od prvih uporabnikov pri njih. No, s tem marketinškim nakladanjem so pa to afiniteto v popolnosti izgubili in ne samo to, še šli malo v nasprotno stran. Pa to ne pomeni, da ne bom šel več k njim, ampak da ni več odpustkov z moje strani. Kot so bili recimo čakanje 2 meseca na akcijo (ki je še vedno ni) in plačevanje polne cene. Hvala lepa, od sedaj naprej je le še poslovna transakcija. Pa kot rečeno, s sabo sem vzel še skoraj 10 drugih odjemnih mest.